برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدئوی حسادت کودک در چه خانواده هایی بیشتر است و 7 راهکار مفید

حسادت کودکان بیشتر در چه خانواده هایی شدت میگیرد؟ وقتی فرزندتان حسادت کرد آیا راهکاری دارید که با این حسادت مقابله کنید؟ آیا راهی دارید که بدون اینکه آسیبی از نظر روحی به کودک یزنید این مشکل را حل و فصل کنید؟ برای جواب تمام این سوالات و سوالات بیشتر در این ویدئو مام پلاس را همراهی کنید...

وقتی می بینیم فرزندمان احساس حسادت می کند، بیشتر ما به دنبال حذف این حس هستیم. ممکن است چیزی شبیه این بگوییم: «حسادت کردن به دیگری خوب نیست» یا «نباید حسادت کرد» یا «نیازی به حسادت نداری ، چیزهای زیادی داری که آنها ندارند.

اما مشکل این است که این باعث نمی شود کودک احساس حسادت خود را متوقف کند. در عوض، اغلب احساسات فرزندتان را تشدید می‌کند: به این ترکیب، رنجش و احساس سوءتفاهم را هم اضافه می‌کند. پس با احتیاط و آگاهی عمل کنید.

 

 

راه حل مقابله با حسادت کودک

 

پس راه حل چیست؟ اول، مهم است که تشخیص دهیم حسادت به عنوان یک احساس نه بد است و نه خوب. همه مردم از آغاز تاریخ احساس حسادت کرده اند. به همین ترتیب، حسادت کودک کمتر از حسادت بزرگسالان موجه نیست. برعکس بیشتر قابل توجیه است زیرا، به عنوان بزرگسال، دیدگاه ما با دیدگاه یک کودک متفاوت است. اما قرار دادن خود به جای فرزندتان و شاید حتی مقایسه چیزهایی که در دنیای او مهم هستند با چیزهایی مشابه در دنیای شما، ممکن است به درک بهتری از احساسات فرزندتان منجر شود.

برای اینکه راهکارهای بیشتری را بدانید حتما ویدئوی پیشنهادی مام پلاس را مشاهده کنید.

 

 

حسادت به برادر یا خواهر کوچکتر

 

ممکن است کودک شما به برادر یا خواهر کوچکتر خود حسادت کند و در ذهنش این جملات بچرخد که چرا به من توجه نمی کنند؟ برادر و خواهرم را بیشتر از من دوست دارند و خیلی جملات دیگر که روح و روان کودک شما را ممکن است بیازارد. پس بهتر است آگاهی خود را بالا ببرید و راهکارهایی را بشناسید که علاوه بر اینکه مشکل حسادت کودک خود را حل کرده اید، میزان عشق و علاقه خودتان را نیز به کودک نشان دهید.

برای اینکه بتوانید با این مشکل مقابله کنید حتما این ویدئو را ببنید و در نهایت اگر سوال یا پیشنهادی داشتید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید...

جهت مشاهده ی ویدئوها و مقالات بیشتر در مام پلاس بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

علل و نشانه های حسادت در کودکان

اشتباهات والدینی که باعث حسادت خواهر و برادر میشود

3 روش کمک به کودک و نوجوان حسود برای کنترل حسادت

19کتاب بین الملل ، ترجمه شده و داخلی برای حسادت کودک

8 راهکار برای مقابله با حسادت در کودکان

ویدئوی تکنیک های مفید غلبه بر حسادت در کودکان

 


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود