برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن.jpg

جدیدترین طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن همراه با 50 ایده ی مدرن

شما زمان زیادی را در اتاق پذیرایی و نشیمن خود می گذرانید ، بنابراین نه تنها باید عالی به نظر برسد، بلکه باید کاربردی و راحت نیز باشد . تسلط بر این موضوع مطمئناً می‌تواند یک چالش طراحی باشد، اما ما بهترین نمونه‌های طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن را گردآوری کرده‌ایم تا الهام‌بخش پروژه‌های دکوراسیون داخلی شما باشد، که با این دستورالعمل‌ ها طراحی دکوراسیون پذیرایی مورد علاقه خود را بازسازی کنید. از فضاهای مدرن و رسمی گرفته تا محیط‌های قابل دسترسی و روستایی، ایده‌ای برای اتاق نشیمن وجود دارد

 

 

طراحی دکوراسیون  اتاق پذیرایی و  نشیمن به شکل دایره ای

 

 

این آپارتمان در سانفرانسیسکو طراحی شده است. این اتاق نشیمن دایره ای بسیار منحصر است . شکل و فرم یک عنصر طراحی است که می تواند تاثیر باورنکردنی داشته باشد، همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید. به نظر می رسد که تمام دیوارهای بیرونی مستقیم هستند، اما اتاق واقعا گرد به نظر می رسد. تنها چیزی که لازم است یک دیوار منحنی است، و در این مورد آنها از یک دیوار جداکننده غیر نگهدارنده استفاده کردند. کاناپه ها برای جلوه بیشتر از انحنای دیوار پیروی می کنند. برخی از جزئیات گرد مانند فرش، میز انتهایی و عثمانی، همگی با طراحی دایره‌ای اتاق پذیرایی  هماهنگ هستند. اما مطمئناً مهم‌ترین، قسمت در این طراحی اتاق پذیرایی دایره ای ؛ قسمت فرورفته ی  دایره‌ای روی سقف است. این عنصر به شدت مسئول جمع کردن کل موضوع است. نتیجه یک اتاقپذیرایی و  نشیمن معاصر بسیار منحصر به فرد با طراحی داخلی چشمگیری ایجاد کرده است. مالکان می خواستند که فضای داخلی احساس یک اقامتگاه مجلل در هتل را منعکس کند. به نظر می رسد که آنها  به آنچه می خواستند رسیدند

 

 

طراحی و چیدمان یک اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی

 

 

 

 طراحی و چیدمان یک اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی بزرگ با یک شومینه

 

 

چیدمان مبلمان در پلان اتاق پذیرایی و نشیمن ممکن است جذاب ترین جنبه دکوراسیون داخلی نباشد، اما ممکن است مهم ترین باشد! وقتی صحبت از چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی به میان می آید، ممکن است فکر کنید که این کار آسان است زیرا آنها شکل استانداردی دارند. شما 4 دیوار دارید، با دو ضلع بلند و دو ضلع کوتاه , کاملاً ساده، درست است؟ اما نه همیشه.

 

یک اتاق مستطیلی هنوز هم می تواند فضایی پیچیده برای طراحی باشد و چالش های خاص خود را دارد. برخی از اتاق های مستطیل شکل بلند و باریک هستند و شکلی نامناسب برای چیدمان مبلمان به جا می گذارند. برخی دارای شومینه ای هستند که یک دیوار کامل را اشغال می کند. برخی دیگر نیز به عنوان ورودی در برخی از خانه ها عمل می کنند یا علاوه بر اینکه فضای اصلی زندگی شما هستند، عملکردهای دیگری را نیز انجام می دهند. و برخی به اتاق ناهار خوری باز می شوند و نیاز به چیدمانی دارند که جریان رفت و برگشت را محاسبه کند. بنابراین، بهترین راه برای چیدمان مبلمان برای ایجاد بهترین چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی چیست؟

 

برای داشتن دکوراسیون داخلی جذاب تر و مدرن تر باید طراحی سقف را نیز در نظر بگیرید مقاله ی  جدید ترین طراحی سقف کاذب   مطالعه کنید 

 

 

چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی :

 

طراحی دکوراسیون  در یک اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی

 

 

هیچ راه درست یا غلطی برای چیدمان مبلمان اتاق پذیرایی و نشیمن وجود ندارد زیرا تا حد زیادی به عملکردی که می خواهید بستگی دارد! با فکر کردن به نحوه استفاده از اتاق مستطیلی شروع کنید. آیا اغلب برای سرگرمی های رسمی دوستانی خواهید داشت یا بیشتر اوقات برای تماشای فیلم با خانواده آشنا خواهید شد؟ آیا عاشق فضایی هستید که بتوانید جلوی شومینه اتاق پذیرایی و نشیمن خود را دنج کنید؟ یا شاید می خواهید یک منطقه کاری را برای خدمت به عنوان دفتر کار خود ترکیب کنید؟ لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

 

هنگامی که متوجه شدید که عملکرد اتاق پذیرایی چگونه خواهد بود، وقت آن است که به چیدمان مبلمان در فضا فکر کنید. مبل های سکشنال انتخاب خوبی برای ایجاد دایره های مکالمه در اتاق های نشیمن پلان باز هستند. اتاق‌های نشیمن بلند و باریک می‌توانند از چیدمان با مبل در مقابل یکی از دیوارهای بلند و تلویزیون نصب شده روی دیوار مقابل بهره ببرند. برای یک اتاق نشیمن کوچک، استفاده از نشیمن و نیمکت را به عنوان صندلی اضافی که فضای زیادی را اشغال نمی کند، در نظر بگیرید.

 

در اینجا ما یک اتاق پذیرایی بزرگ و مستطیل شکل را به دو روش طراحی کردیم تا برخی از امکانات را نشان دهیم و به شما کمک کنیم برای خانه خود الهام بگیرید.

 

برای طراحی اتاق نشیمن مستطیلی خود به کمک نیاز دارید؟ طراحی رویایی خود را با طراحی داخلی سایت مام پلاس تحقق یافته بدانید .

 

ایده چیدمان پذیرایی مستطیلی شکل شماره 1:

 

 اتاق پذیرایی و نشیمن برای گپ و گفتگو

 

 

این اتاق پذیرایی مستطیل شکل طویل ,  دارای چیدمان شیک با جذابیت سنتی و نشیمنگاه وسیع است. این یک فضای باز و زیبا است که یک دایره گفتگو را به عنوان نقطه کانونی ایجاد می کند. به اندازه کافی جادار است تا یک میز قهوه خوری بزرگ و کاربردی داشته باشد و در کنار شومینه صندلی دنج وجود دارد. این چیدمان برای مجالس اجتماعی و هر کسی که عاشق سرگرمی و نمایش خانه زیبای خود است عالی است.

 

 

چیدمان اتاق نشیمن مستطیلی با عناصر کلیدی

 

 

داشتن یک مبل بزرگ و مقطعی که به دیوار فشار داده می شود، فضایی را برای مبلمان اضافی ایجاد می کند و جریان خوبی را در فضا حفظ می کند. عمق بیشتری به اتاق می‌افزاید و منظره‌ای عالی از پنجره‌ها دارد!

 

اتاق دارای تعداد زیادی گزینه برای صندلی اضافی نیز می باشد. مبل، صندلی، عثمانی و نیمکت , همگی در یک بخش از اتاق نشیمن قرار گرفته اند تا مهمانان برای اختلاط و گفتگو به همان منطقه کشیده شوند. و صندلی های کم ارتفاع مانند نیمکت و عثمانی گزینه های مناسبی برای مبلمان برای این فضا هستند، زیرا مانند برخی از صندلی های بلند نمای شومینه و پنجره را پنهان  نمی کنند.

 

برای اینکه این چیدمان اتاق پذیرایی مستطیل شکل , برای سرگرمی بیشتر آماده شود، یک کابینت بار در گوشه ای دارد! یک عنصر ضروری از یک نوشیدنی برای  مهمانی خوب، کابینت بار نیز به عنوان یک مکان مفید برای ذخیره بازی های رومیزی برای شب بازی است. همچنین یک قفسه کتاب در کنار شومینه قرار دادیم ... چه کسی مبلمانی را که علاقه بصری بیشتری به آن می‌افزاید دوست ندارد؟ همچنین ارتفاع می‌افزاید و چشم‌ها را به ناحیه شومینه می‌کشاند...به‌علاوه، سبدهای نمایشگر نیز به عنوان ذخیره‌سازی اضافی عمل می‌کنند.

 

برای اینکه از خانه و محل زندگی خود انرژی مثبت دریافت کنید باید بدانید که دکوراسیون خانه را بر اساس قوانین فنگشویی بچینید برای دانستن این مطلب مقاله ی  قانون فنگشویی در دکوراسیون  را بخوانید 

 

 

آیا این چیدمان اتاق پذیرایی مستطیلی برای شما کارساز خواهد بود؟ بله اگر…

 

 

  • شما عاشق هر بهانه ای برای داشتن مهمان هستید.

  • طراحی اتاق پذیرایی و نشیمن شما دارای یک شومینه است و می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید.

  • شما بیشتر به چیدمان مبلمان مکالمه ای علاقه دارید تا خیره شدن به تلویزیون.

  • شما می خواهید گزینه ایجاد یک اتاق نشیمن کوچک را برای استفاده به عنوان لانه، منطقه مطالعه یا منطقه بازی کودکان ایجاد کنید!

 

چیدمان اتاق نشیمن مستطیلی ایده چیدمان شماره 2:

 

اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی برای  تماشای تلویزیون

 

 

ما این اتاق نشیمن مستطیل شکل را به عنوان فضایی برای تماشای تلویزیون و داشتن فضایی راحت و دنج با دوستان و خانواده خود طراحی کردیم. اتاقپذیرایی به دو قسمت مجزا تقسیم شده است، اما مبلمان و سبک انتقالی در کل فضا به آنها کمک می کند تا به طور یکپارچه با هم ترکیب شوند. این یک ایده عالی برای کسانی است که می‌خواهند فضایی چند منظوره داشته باشند تا با فیلم موردعلاقه‌تان بیرون بیایند یا با یک کتاب خوب کنار آتش بنشینند.

 

مبل سکشنال 3 تکه بزرگ و شناور ؛ قلب و روح این اتاق نشیمن مستطیلی است. سه ضلع آن فضای سرگرمی را منطقه بندی می کند و سپس فرش منطقه به تعریف بیشتر این قسمت از اتاق کمک می کند. این چیدمان مبلمان برای شب های سینما یا یک مهمانی تلویزیونی ؛ جشن با دوستان یا خانواده عالی است. بازوی پایین سکشنال , شومینه را مسدود نمی کند و میز قهوه خوری دایره ای باعث می شود به راحتی در هر صندلی روی کاناپه جا بیفتید.

 

علاوه بر منطقه اصلی تماشای تلویزیون، یک گوشه مطالعه نیز در کنار شومینه وجود دارد! قرار دادن صندلی راحتی در گوشه به این معنی است که می توانید هم از شومینه دنج و هم از منظره پنجره لذت ببرید. و نور زیادی برای مطالعه داشته باشید . دو چهارپایه به عنوان صندلی اضافی جلوی شومینه ارائه دادیم . یا می توانید یکی را جلوی صندلی راحتی به عنوان زیرپایی بکشید!

 

اگر اتاق پذیرایی مستطیلی شکل  شما به‌عنوان ورودی کار می‌کند، یک میز انتهایی در کنار ورودی به‌عنوان مکانی برای قرار دادن بسته های پست‌ و کیف‌ها در راه اضافه کرده‌ایم. وجود یک نیمکت در پشت مبل به ملایم‌تر شدن جلوه بصری مبل بلند و خالی نبودن  کمک می‌کند. و همچنین مکانی برای نشستن و تماشای منظره بیرون از پنجره ارائه می دهد.

 

آیا این چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن مستطیلی برای شما کارساز خواهد بود؟ بله اگر شما…

 

  • عاشق یک مکان فوق‌العاده راحت برای شب‌های فیلم، بازی‌های ورزشی و هر چیز دیگری باشید .

  • مبلمانی را ترجیح دهید که به مهمانان شما اجازه می‌دهد تا راحت باشند و در مقابل یک فضای گردهمایی صمیمی تری داشته باشند

  • عاشق یک گوشه کتابخوانی قدیمی در کنار آتش باشید.

  • یک اتاق نشیمن داشته باشید که بلافاصله از ورودی خارج شود.

 

 

 

50 ایده طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن مدرن که به عنوان مرکز خانه شما عمل می کنند

 

جایی که همه ما در آن جمع می شویم، می خندیم و بازی می کنیم بدون شک اتاق پذیرایی و نشیمن است. نقطه کانونی یک خانه اتاق پذیرایی است .، طراحی و مکان  آن بین آشپزخانه و اتاق خواب در  مرکز خانه  عمل می کند و مهمانان را از صبح که بیدار می شوند  تا شب بعد از کار جذب خود می کند. مبلمان مدرن را در اطراف یک فرش مکعبی قرار دهید. بهشتی بتونی ؛ با دیوارهای زنده روی مبل‌ها بسازید. با ساعت های رنگارنگ فلزی که می درخشند، آینده نگر باشید. سالن خود را خلاقانه طراحی کنید و از این پنجاه اتاق نشیمن مدرن به عنوان نمونه استفاده کنید.

 

 

  • خواندن این مقالات به شما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کمک بسیاری می کند..با کلیک روی مقالات زیر از آنها بهره ببرید 

 

  1. نور پردازی

  2. 30 ایده ی جذاب و شیک دکوراسیون آشپزخانه که باید بدانید​

  3. جذاب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه در سال 1401​

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 1

 

 

با استفاده از رنگ‌های قرمز و آبی و سیاه و خاکستری، در این اتاق نشیمن مدرن استفاده شده و طراحی پذیرایی رنگی شده را بوجود آورده است.در این طراحی مدرن اتاق پذیرایی ,  قطعات شرقی در قالیچه ترکی و مکعب میز چوبی , به آن شخصیت می بخشد.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 2

 

 

برای طراحی مدرن این پذیرایی ؛ در رنگ نارنجی و خاکستری مستقر شوید. این سالن مدرن با استفاده از سایه های مختلف خاکستری، یک میز قهوه فلزی و بوم فیگور آن را جذاب نگه می دارد.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 3

 

 

سبک اسکاندیناوی می تواند فوق مینیمالیست باشد. کاناپه‌های بلوکی به رنگ خاکستری با چهارپایه‌های چوبی سبک، صندلی چرخان و نور لیمویی روشن‌ ,  در این صحنه آرام بازی می‌کنند.و یک پذیرایی با طرح مینیمالیست ایجاد می کند .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 4

 

 

اتاق پذیرایی  خود را با یک فرش منحصر به فرد مرکزیت  ببخشید . این قطعه با تصویر سه بعدی، Visioni A، اثر پاتریشیا اورکیولا ، با مربع های دیگر در سه مجموعه سالن و یک شومینه روبرو می شود. یک پارتیشن با پانل چوبی و راه پله شیشه ای دیواری فضا را قاب می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 5

 

 

با یک قالیچه چند رنگ در سالن خود سر و صدا کنید. همراه با کوسن‌های سبز رنگ و چراغ‌های کف ، این ظاهر الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل از چوب، مبلمان کرم رنگ و طراحی فیل برای تداعی هند مدرن استفاده می‌شود.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 6

 

 

در طراحی سالن بعدی خود به پاستل بروید. روی یک طبقه با لینو و دیواری از چوب رنگ روشن، رنگ‌های سبز پاستلی، صورتی، سفالی روشن و آبی در میان چراغ دیواری و  بازوی چرخان و قفسه کتاب نردبانی در هم , زیبایی خلق کنید.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 7

 

 

به دنبال اتاق نشیمن برای دوستداران کتاب هستید؟ این یکی طراحی دکوراسیون پذیرایی  برای آنهاست . با دقت نگاه کنید . یک قطعه منحصر به فرد از دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن را مشاهده خواهید کرد که در آن قفسه کتاب طراحی شده  است

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 8

 

 

اتاق های نشیمن بتنی را سبزتر کنید. این ادغام صنعت و طبیعت با دو دیوار زنده، مبلمان کتان خاکستری و پراکندگی گیاهان گلدانی طراحی  شده است تا همه آن را به هم گره بزند.و با هم ادقام شوند تا یک طراحی دکوراسیون پذیرایی بی نقص خلق کنند .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 9

 

 

آیا یک نگاه دقیق لازم دارید ؟ با دیوارهای سفید و چوبی، یک فرش کرکی و انتزاعی تک رنگ  و طبیعی، آن را دنج تر کنید. یک یا دو ظرف نوشیدنی  ما را بیشتر به داخل این پذیرایی شیک و مدرن دعوت می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 10

 

 

کاری کنید که اتاق نشیمن شما ظاهری صنعتی داشته باشد. این سالن الهام گرفته از کارخانه، میز قهوه خوری تک چرخ، راه پله فلزی و مبل چرمی است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 11

 

 

یک اثر هنری خیره کننده می تواند قطعه کانونی سالن شما باشد. این اتاق نشیمن شیک که با پنجره‌های بزرگ ژاپنی، دیوار آجری نمایان و صندلی‌های مدرسه اسکاندیناوی قاب شده است، طراحی عالی به سبک زیر شیروانی را نشان می‌دهد .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 12

 

 

سالن خود را پیچیده کنید. این اتاق نشیمن که با آوازی از لوسترهای دایره‌ای و چراغ‌های رومیزی طراحی‌شده ، مانند Flos IC T2 در اینجا روشن می‌شود، از سفید، قهوه‌ای و آبی جین استفاده می‌کند تا آرامش را القا  کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 13

 

 

اتاق های نشیمن تک رنگ بی انتها هستند. این طراحی مدرن سیاه و سفید را در ردیفی از قفسه های کم کتاب، پشته چوبی، آجر اکسپوز و کاناپه L به یکدیگر متصل می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 14

 

 

آیا دیوارخاصی دارید که می خواهید از آن به عنوان ویژگی استفاده کنید؟ اتاق‌های نشیمن مشکی می‌توانند به دیوارهای قدیمی جان تازه‌ای ببخشند، همانطور که در این سالن با یک مبل مدرن خاکستری ، طرح سیاه و سفید و میزهای قهوه تودرتو گرد طراحی شده است .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 15

 

 

اتاق نشیمن با دیوار آجری حسادت بسیاری را برانگیخته است. اتاق پذیرایی خود را با مواد براق و صاف، مانند دیوار مشکی این سالن، فرش بی مزه و کاناپه چرم قارچی، ست کنید. قفسه بندی درونی و چکیده قاب بندی شده، جذابیت زیادی را به دکوراسیون داخلی این پذیرایی اضافه می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 16

 

 

ظاهر یک نمای مشکی ساده را دوست ندارید؟ ال‌ای‌دی‌ها را در سراسر لبه‌های بالابر آن قرار دهید، مانند این اتاق نشیمن با کوسن‌های زیگ زاگ، فرش هندسی و درب‌های گلدار در کنار.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 17

 

 

عاشق یک ساعت دیواری بزرگ هستید، اما نمی دانید آن را کجا قرار دهید؟ آن را به ویژگی مرکزی سالن خود تبدیل کنید. کاناپه وینیل عصر فضا، کوسن‌های نقره‌ای و قسمت مرکزی اکریلیک خیره‌کننده این اتاق با درب آینه‌ای و وسایل فلزی نیمه‌صنعتی تزئین شده است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 18

 

 

سالن خود را مجسمه سازی کنید. دیوارهای ترک خورده و صندلی‌های مجسمه‌سازی ، در اینجا صندلی‌های استراحت Q1 ، با پنجره‌های بلند و پرده‌دار خاکستری و کف و پانل برنزی، فضا را فراهم می‌کنند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 19

 

 

به جای اینکه بالا باشد؟ ویژگی سقف تزئینی این اتاق نشیمن و پانل هندسی راه پله رویاهای ما را آتش زده است. توجه داشته باشید که چگونه اشکال در دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن با نورپردازی منعکس می شود.

 

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 20

 

 

هنگام طراحی اتاق نشیمن خود به شکل و فرم فکر کنید. این اتاق نشیمن متنوع ؛ که با نقاشی‌های دیواری نقطه‌ای، کاغذ دیواری طرح‌دار و طیف وسیعی از فرش‌ها، کوسن‌ها و گلدان‌ها ساخته شده است، از رنگ‌های کم‌رنگ استفاده می‌کند تا ناهماهنگ‌ها را با هم هماهنگ کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 21

 

 

ظاهر مینیمالیستی را دوست دارید؟ این سالن سیاه و سفید نمی تواند ساده تر از این باشد، با راه پله های کانتور، دیوارها و مجموعه ای که مستقیماً از یک مجله بیرون آمده است. طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن از این زیباتر وجود ندارد

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 22

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی  با کمی رنگ بیشتر می خواهید؟ این اتاق نشیمن باشکوه از تاثیرات ژاپنی برای ایجاد ظاهری تقریبا پررنگ با کاناپه‌های فوتون استفاده می‌کند. ردیفی از پنجره‌های فرانسوی سفید و رنگ‌های خردلی و صورتی کمرنگ به این سبک اشاره می‌کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 23

 

 

دلتنگ آن رنگ  سبزی بیرون هستید ؟ این اتاق نشیمن اسکاندیناویایی فضای داخلی خود را با درختان کوچکی که فضای سیاه، سفید و چوبی آن را پررنگ می کنند، زنده می کند. این گیاهان داخلی را برای برخی طراحی های دکوراسیون پذیرایی انتخاب می کنند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 24

 

 

می خواهید یک سالن و دفتر کار در یک واحد داشته باشید؟ پارتیشن به عنوان یک نگهدارنده تلویزیون، این اتاق نشیمن را روشن و دلپذیر  نگه می دارد، با مبلمان چوبی و خاکستری در حاشیه یک دفتر کار رویه ی  لینو. و یک صندلی مدرن  به منظره بیرون نگاه می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 25

 

 

بگذارید سنگ مرمر پس زمینه را تشکیل دهد. در یک طرف با یک لوستر حوله ای و چراغ مطالعه روی زمین روشن می شود، خاکستری های دیوار، پرده و صندلی، این سالن را در سایه های خاکستری رنگ خلاصه می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 26

 

 

اتاق نشیمن رویاهای خود را بسازید. این پایه مرمری که در حاشیه یک استخر سرپوشیده قرار گرفته است، آخرین مورد در گودال های مکالمه و دور همی های  شیک است. صندلی‌های لحاف‌دار، شومینه مرکزی و یک یا دو درخت را؛  مکانی عالی برای معاشرت برش می دهد.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 27

 

 

به دنبال جدیدترین طراحی  اتاق نشیمن در ارتفاع هستید؟ روشن، باز و جادار، این اتاق نشیمن سفید دارای یک شومینه توسط یک پایه مسی نگه داری می شود ​​. زیور آلات را در ورودی آن طراحی  کنید تا گنجینه های جهان را به نمایش بگذارید. لوسترهای کروی اتاق نشیمن به عظمت آن می افزایند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 28

 

 

ظاهر پانل های چوبی را دوست دارید؟ این اتاق نشیمن با مجموعه ای از چراغ های حباب دار آویزان بر روی یک سوئیت به رنگ خاکستری ؛ سقف خود را به حد معماری خود می رساند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 29

 

 

یک شابلون حیوانات را در سالن خود بکشید. سیاه، سفید و تقریباً به دو قسمت تقسیم شده است، عناصر بزرگ شکل آن توسط دو ردیف نور محدود شده است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 30

 

 

پاشیدن رنگ می تواند اتاق نشیمن شما را زنده کند. با نگاهی به درخت گلدار، دو صندلی به رنگ آفتابی در کنارآن ,  یک طرح انتزاعی به رنگ خاکستری، اضافه می‌کنند.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 31

 

 

کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند . در  گوشه سالن یک پنجره دارند . پس باید مبل های بلوکی اضافه کنند . این نسخه خاکستری صندلی های خود را به صورت چکرز برش می دهد، در حالی که یک نیمکت مرمری آشپزخانه ؛ طرح های مشابهی را ارائه می دهد.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 32

 

 

به اندازه کافی شجاع نیستید که یک دیوار نشیمن داخلی داشته باشید؟ منظره ای به بیرون ارائه دهید، مانند این سالن استراحت با رنگ خاکستری با شاخ و برگ و قفسه کتاب.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 33

 

 

دیوارهای زندگی در فضای باز می توانند از بالا و پایین بیایند. ردیفی از خزنده ها سقف را می پوشاند، و دارای پرچینی از چمن در این اتاق نشیمن ,  با آویزهای دایره ای توخالی روشن شده است. و یک کف مرمری و یک کاناپه قهوه ای رنگ جذاب تر را معرفی می کنند.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 34

 

 

در کنار یک شومینه مرمری، شیشه بزرگ پنجره این اتاق نشیمن ما را به فکر کریسمس می اندازد .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 35

 

 

یک اتاق نشیمن با رنگ زرد نباید پررنگ باشد. رنگهایی لیمویی ظریف ؛ این فضای دنج , که  از کوسن‌ها، خطوط نقاشی و شیشه‌ها در پس‌زمینه آشپزخانه ستفاده می کند ..نهفته است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 36

 

 

برای خود یک اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن بسازید. دیوارهای سفید، یک فرش آبی کم رنگ و صندلی کلاسیک چرم قهوه ای رنگ، جلوه ای را ارائه می دهد که طراح باهوش آن را تحسین خواهد کرد.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 37

 

 

قطعات خود را با تغییر در بافت متمایز کنید. این اتاق نشیمن یک فرش جیر، یک کاناپه با پارچه کتان و یک صندلی برجسته به رنگ خاکستری ارائه می دهد.

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 38

 

 

اجازه دهید اتاق نشیمن شما یک رنگ داشته باشد. این ست سبز نخودی با یک لوستر شاخه و توت، پانل چوبی با نور LED و یک میز شیشه ای استنسیل تکمیل می شود.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 39

 

 

سکوی اتاق می تواند ویژگی سالن شما باشد. این راهرو روشن، پس‌زمینه‌ای گرم برای این سالن آرام به رنگ خاکستری فراهم می‌کند. یک ویژگی چوبی درخشان و یک قطعه هنری اوریگامی به گره خوردن ظاهر کمک می کند

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 40

 

 

عاشق طرح مستطیل هستید؟ طراحی در آنها، با استفاده از چاپ قاب این سالن، حفره شومینه، میزهای مرمری و مبل روکش دار.این طراحی دکوراسیون نشیمن را بی نظیر می کند .

 

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 41

 

 

رنگ صورتی واقعاً می تواند مکان را زیبا کند. این سالن آن را با خاکستری ملایم، یک درخت داخلی و مجموعه ای از نورهای مغناطیسی سیاه ترکیب می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 42

 

 

به دنبال تنوع بیشتر هستید؟ این مبل صورتی پاستلی با صندلی هایی به رنگ توت، عثمانی به رنگ آبی و مجموعه ای از آثار هنری در سایه های مکمل طراحی شده است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 43

 

 

دکوراسیون اتاق پاستلی نباید کودکانه باشد. تم های اسکاندیناوی در این فضای جمع و جور در یک پایه ظروف چوبی، کوسن های کاناپه طرح دار و فرش هندسی خودنمایی می کنند. یک عکس قدیمی داستانی را تعریف و بیان می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 44

 

 

به دنبال اتاق نشیمن با هنر دیوار بزرگ هستید؟ با این اتاق خاکستری و چوبی که بوم آن به صورت استوایی ساخته شده است، دیگر نمی توانید نگاه نکنید.و از این طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن چشم بردارید .

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 45

 

 

فقط یک فضای کوچک برای طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن  دارید؟ این اتاق نشیمن را بسازید و هنر پاستلی خود را با کاناپه‌های خاکستری، چوب روشن و قفسه‌های کتاب دیوار سفید قاب کنید.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 46

 

 

هیپسترها نمی توانند از این اتاق نشیمن عبور کنند.هیپستر یعنی (افرادی که سبک و استایل هیپستر را دنبال می‌کنند عاشق موسیقی جاز و راک، لباس‌های خاص با رنگ‌ها و طرح‌های جسورانه، طرز تفکر مدرن و امروزی هستند.)

 

 تزئین شده با کوسن های پاستلی، دیوار آجری سفید و پایه گیاهی زیبا ،و دوچرخه آویزان روی دیوار آن ویژگی اصلی آن است.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 47

 

 

به دنبال هنر طبیعی بیشتری هستید؟ برای بازی با مقیاس ، دکوراسیون دیوار چوبی را امتحان کنید ، مانند این اتاق نشیمن خاکستری و سفید با چوب های رنگی در مرکز آن. ارکیده سبک و گلدانی الهام گرفته شده از لوله، ظاهر را تکمیل می کند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 48

 

 

با این اتاق نشیمن مدرن روستایی؛  طعم سفر را بچشید. با لوسترهای حصیری، قاب های چوبی و سرخس های گلدانی بزرگ، چگونه می توانید در تعطیلات احساس دوری از این سبک و طراحی نکنید؟

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 49

 

 

دوستداران حومه شهر این اتاق نشیمن مزرعه مدرن را ترجیح می دهند. یک لوستر در قفس، پنجره های فرانسوی، فرش ترکی رنگ و رو رفته و شومینه مرمری سنتی همگی به این حس می افزایند.

 

طراحی دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن شماره 50

 

 

مدرنیست ها جایی برای این اتاق نشیمن رنگارنگ دارند. مجموعه‌ای از لامپ‌های نوسانی، رنگ‌های پاستلی پاپ و آثار هنری دایره‌ای، عناصر مشخصی را ارائه می‌دهند.

 

 

 


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود