برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
نقش گل و گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی.jpg

نقش گل و گیاهان آپاراتمانی در دکوراسیون داخلی منزل

از گیاهان و گل ها در باغ، پارک ها و حومه شهر لذت می بریم و می خواهیم آنها را در خانه خود ببینیم. دو راه اصلی برای تزیین خانه و نقش اساسی گل و گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه با گل و گیاهان آپارتمانی وجود دارد .می توانید گلدان هایی از گیاهان داخلی یا دسته گل های شاخه بریده داشته باشید.و از آنها در دکوراسیون خانه استفاده کنید.گل و گیاهان آپارتمانی جایگاه ویژه ای در دکوراسیون منزل دارند

ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه پذیرایی,آشپزخانه و نشیمن و همچنین اتاق خواب و حمام خود را با گیاهان دیزاین کنید.

 

 

طراحی داخلی : کجا و چگونه در آپارتمان گل قرار دهیم و چگونه منزل خود را با گل و گیاهان  آپارتمانی دکور کنیم ؟

 

 

 همانطور که تمرین نشان می دهد، اکثر ما هنگام حل مشکل نحوه تزئین و دکوراسیون  یک خانه  با گل و گیاهان آپارتمانی ، هر دو روش را که در بالا گفتیم  ترجیح می دهیم.

حالا سوال مورد نظر ما چیه ؟ بهترین مکان برای قرار دادن گل و گیاه اپارتمانی در چیدمان منزل  کجاست ؟

در اتاق نشیمن، اتاق خواب،آشپزخانه؛حمام و و و .... ما اینجا هستیم در کنار شما .ما با اطمینان کامل پاسخ می دهیم .شما می توانید فضای داخلی را با گل و گیاهان آپارتمانی دیزاین و تزئین کنید، و همچنین این عقیده رایج که گل ها جایی در آشپزخانه یا راهرو ندارند کاملاً نادرست است.

 

چگونه با استفاده از چیدمان و دکوراسیون داخلی  خانه خود  را با گل و گیاهان  تزئین کنیم ؟

 

 

  • بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که از گیاهان برای  چیدمان منزل استفاده کنید .چندین گزینه دارید. دسته گلی که خریداری کرده اید را می توان به سادگی در یک گلدان در اتاق نشیمن یا آشپزخانه قرار داد. عیبی ندارد. اما می توان ترکیبی ایجاد کرد که به اندازه کافی جذاب باشد تا به عنوان یک نقطه کانونی در فضای اطراف عمل کند.

  •  

  • شش قسمت برای دکوراسیون منزل با گل آرایی مناسب وجود دارد. نقش ترکیبات گیاهی در این مکان ها در ادامه به تفصیل آمده است. اگر در مورد محل قرار دادن گل در آپارتمان فکر می کنید، ما با اطمینان پاسخ می دهیم . هیچ مکان ممنوعه ای وجود ندارد.

 

 

  • یافتن اتاق نشیمنی که حداقل برای بخشی از سال با گل تزئین نشده باشد، سخت است و دیدن حمامی با چیدمان گل نیز به همان اندازه غیرعادی است.

 

 

  • در راهرو یا اتاق نشیمن، چیدمان توسط گل و گیاهان ممکن است به اندازه ی کافی جذاب باشد تا به عنوان مرکز توجه بازدیدکننده عمل کند.

 

 

 

  • در آشپزخانه یا اتاق خواب، عملکرد آن می تواند به ارمغان آوردن رنگ های زنده به خانواده شما یا فقط شما باشد. در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد. اول اینکه، دکوراسیون با گل و گیاهان زمانی رضایت بخش به نظر می رسد که ظرف، مواد گیاهی و سبک؛ مطابق با شخصیت و فضای اتاق باشد

 

 

  • انبوه گل‌های یک باغ ؛ در کوزه‌ها یا کاسه‌های سفالی جذابیت یک اتاق نشیمن را می‌افزاید، اما خطوط واضح و ساده یک اتاق نشیمن مدرن نیز چیدمان‌های بسیار مدرن‌تری را نشان می‌دهد، مانند خطی یا آزاد، که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. از دیدگاه طراحی، بهتر است یک ترکیب اصلی و یک یا چند مدل مرتبط با آن داشته باشیم تا اینکه تعدادی چیدمان با اندازه های مشابه داشته باشیم. و به یاد داشته باشید، خانه شما یک گل فروشی نیست. چیدمان گل ها در سراسر مکان، تصور یک دکوراسیون داخلی توسط گل و گیاهان واقعا خوب را کاهش می دهد.

 

 

چگونه اتاق پذیرایی را با گل و گیاهان تزئین کنیم ؟و تاثیر مستقیم گیاهان را بر دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنیم

 

 

  • جای تعجب نیست که اتاق پذیرایی به عنوان مکان اصلی برای دیدنی ترین گل آرایی ها انتخاب شده است. آهنگسازی سرگرم کننده است، اما به همان اندازه مهم است که بتوانید از ترکیب پس از ایجاد آن لذت ببرید. این بدان معنی است که ما باید آن را در مکانی قرار دهیم که بتوانیم استراحت کنیم و خلقت دستان خود را تماشا کنیم و اتاقپذیرایی جایی از خانه است که برای نشستن و نگاه کردن به اطراف در آن فرصت داریم. خانواده در اینجا جمع می شوند، دوستان برای یک فنجان قهوه می نشینند، بنابراین قبل از تزئین اتاق با گل و گیاهان آپارتمانی ، ترتیب آینده را با دقت در نظر بگیرید .در اتاق پذیرایی آنها توجه زیادی به آن خواهند کرد و فقط نگاه های تصادفی نخواهند انداخت. بست ها باید کاملاً پنهان باشند و دسته گل های چیده شده باید قبل از محو شدن گل ها جدا شوند.زیرا جلوه ی زیبایی در دکوراسیون و چیدمان ندارد .پس به خوبی مخفی کنید.

 

 

 

  • اتاق پذیرایی دارای تعدادی موقعیت توصیه شده توسط گل و گیاهان است که می توان از آنها برای قرار دادن گل آرایی استفاده کرد.و نقش گل و گیاهان را در دکوراسیون داخلی منزل بهتر ایفا کرد

 

  • برای آشنایی بیشتر و بهتر دکوراسیون داخلی منزل خود حتما وارد منوی دکوراسیون شوید و مطالعه کنید 

 

 

 

  • یک شومینه با چیدمان و  دیزاین گل و گیاهان  و نشان دادن حسی  بین بهار و پاییز , یک نقطه کانونی کلیدی است.

 

 

 

  • دیزاین پنجره ها توسط گل و گیاهان  نیز مهم هستند .
  • چیدمان روی طاقچه توسط گل و گیاهان ، باغ را به اتاق پیوند می دهد، اما متاسفانه یک پنجره آفتابی مکان مناسبی برای گیاهان نیست. یک گوشه خالی مکانی عالی برای ترکیب بندی روی زمین یا میز است.پس با دقت بیشتری پنجره ها را با گل و گیاهان دکور کنید

 

 

 

  • در مقیاسی کاملاً متفاوت، چیدمان میزهای کناری توسز گل و گیاهان در دکوراسیون داخلی عملکردی مثبت می باشد. در اینجا هدف ایجاد ترکیب‌های جذابی است که به اندازه کافی فشرده باشند تا در راهرو تداخل نداشته باشند. در ضمن سعی نکنید تمام نقاط بالقوه گیاه را با گل آرایی پر کنید. گیاهان سرپوشیده بدون شک انتخاب خوبی برای یک یا چند مکان در این اتاق خواهند بود و پس زمینه سبز دائمی و پر جنب و جوش را برای خلق گل های رنگارنگ شما فراهم می کنند. این نقاط کانونی موقت می‌توانند چیدمان گل یا گیاهان گلدانی باشند که فصل را منعکس می‌کنند.

 

 

نحوه قرار دادن  و دکوراسیون توسط گل و گیاهان در اتاق غذاخوری

 

 

  • اتاق غذاخوری منطقه ای است که اغلب برای تزئین گل انتخاب می شود. ویژگی اصلی آن این است که میز ناهار خوری در بیشتر ساعات روز یا چندین روز متوالی استفاده نمی شود و بدون هیچ گونه دکوراسیون مرکزی نسبتاً برهنه به نظر می رسد.

 

 

  • قبل از قرار دادن گل در اتاق، و دکوراسیون کردن اتاق با گل و گیاهان در اتاق غذا خوری؛ محیط اطراف را در نظر بگیرید. انتخاب گسترده ای وجود دارد . چند شمعدان، یک کاسه میوه و غیره، اما دکوراسیون گل به ویژه خوب است. ارتفاع و عرض معمولاً با اندازه اتاق و میز تعیین می شود . یک ترکیب کوچک   Biedermeier  در یک اتاق متوسط ​​یا یک چیدمان مجلل در یک ظرف نقره ای در یک خانه بزرگ می باشد. یک عامل اضافی برای تصمیم گیری در مورد اندازه چیدمان میز ناهارخوری شما وجود دارد . و اگر می خواهید هنگام سرو غذا آن را از روی میز بردارید، باید نسبتا فشرده و سبک باشد.

 

 

نقش گل و گیاهان در دکوراسیون  و دیزاین میز جشن

 

 

  • گل‌های روی میز می‌توانند ظاهر معمولی در بسیاری از اتاق‌های ناهارخوری را کاهش دهند، و ترکیب روی میز نیز همینطور است. باید مقداری شباهت در مواد گیاهی بین آنها وجود داشته باشد، اما آنها نباید یکسان باشند، زیرا مکان آنها کاملاً متفاوت است. قبل از تزئین میز با گل، اندازه اتاق را تخمین بزنید

 

 

  • چیدمان میز معمولاً از هر گوشه قابل مشاهده است و در اینجا ترکیبی از نمای جامع مورد نیاز است، در حالی که یک طرفه برای بوفه به دلیل صرفه جویی در فضا انتخاب می شود.گل و گیاهان نقش زیبایی زیادی دردکوراسیون و چیدمان میز غذا خوری جشن ها دارند

 

 

  • اگر میز کوچک است و مکالمه در تمام عرض آن امکان پذیر است، ترتیب باید به اندازه ای کم باشد که به گفتگو اجازه دهد یکدیگر را ببینند. حداکثر ارتفاع توصیه شده 30 سانتی متر است. مطمئن شوید که گیاهان موجود در ترکیب عاری از آفات هستند.و همچنین
  • با تاثیر مستقیم گل و گیاهان بر دکوراسیون میزهای غذا خوری تالار ها و مراسمات باعث ایجاد حس خوب در گفتگو هنگام خوردن غذا و ایحاد فضای دلنشین می شود.

 

 

  • اغلب از اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن برای پذیرایی (و تحت تاثیر قرار دادن دوستان) استفاده می شود. بنابراین، برای تزئین میز جشن با گل و گیاهان و نقش گیاهان در دکوراسیون داخلی منزل ، رسمی ترین ترکیب را بسازید. اینجاست که فرصتی برای نمایش ترتیبات جذاب تر باز می شود.

 

نقش گل و گیاهان در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

 

 

  • مانند هر اتاق دیگری در خانه، گل در فضای داخلی اتاق خواب یک دکوراسیون خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که رابطه ما با قرار دادن گل آرایی در اتاق خواب ها بسیار پیچیده است

 

 

  • در اتاق خواب های خانوادگی، چیدمان ها معمولاً از مواد خشک شده یا مصنوعی به جای گل های تازه ساخته می شوند، اما هیچ توافق کلی در مورد اینکه چرا باید چنین باشد وجود ندارد. برخی از طراحان داخلی بر این باورند که اتاق خواب برای مدت زمان کوتاهی در ساعات بیداری استفاده می شود تا ترکیبی ساخته شود که فقط یک هفته دوام می آورد. علاوه بر این، هنگامی که هنوز کودکان در خانه هستند، نیاز به تعویض و پر کردن مجدد آب در ظروف در چندین اتاق به سادگی زمان صرف شده برای کارهای خانه را افزایش می دهد. بالاخره افرادی هستند که هنوز به افسانه های مادربزرگ اعتقاد دارند که گل های اتاق خواب برای سلامتی مضر هستند.

 

طراحی اتاق خواب مهمان با گل و گیاهان و نقش اساسی گیاهان در دکوراسیون اتاق مهمان

 

 

  • اتاق خواب با اتاق خواب مهمان فرق می کند. زمانی که افراد یک شب می مانند، قرار دادن گل های خانگی در اتاق خواب روی میز آرایش یا روی میز خواب، یک روش کاملا معمول است. این همیشه به عنوان نشانه توجه به مهمان تلقی می شود و شاید ما این ایده را دوست داشته باشیم که مهمانان از کارهای دستی ما خوشحال شوند

 

 

  • هنگام برنامه ریزی اتاق خواب خود با گل، از گیاهان معطر قوی مانند سنبل و یاس خودداری کنید. برای اکثر افراد اتاق خواب مکانی برای چیدمان آرام است. برای او، گل های ظریف انتخاب شده است . نخود شیرین، نه گل صد تومانی، میخک، و نه گل رز بزرگ.

 

 

  • این اثر تسکین دهنده به بهترین وجه با رنگ های آبی، یاسی و کرم تقویت می شود. با این حال، چیدمان لازم نیست آرام باشد .رنگ‌های شاد برای روشن کردن اتاق در حالی که مهمان در حال آماده شدن برای رختخواب است کاملاً قابل قبول است و وقتی چراغ‌ها خاموش هستند، رنگ‌های زنده نمی‌تواند مانع از خوابیدن او شود.تاثیر گل و گیاهان در دکوراسیون اتاق خواب مهمان به بهبود خواب مهمان کمک می کند.

 

 

نقش گل و گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

 

  • آشپزخانه بعد از اتاق نشیمن به عنوان محبوب ترین مکان برای گیاهان داخلی در رتبه دوم قرار دارد. قبل از تزئین آشپزخانه با گل، به یاد داشته باشید که بیشتر محصولات گلدانی به هوای مرطوب نیاز دارند و آب همیشه برای مرطوب نگه داشتن در دسترس باشد. گل آرایی در آشپزخانه بسیار کمتر رایج است . اغلب فضای کافی برای چیدمان هایی از نوعی که ما برای اتاق نشیمن ایجاد می کنیم وجود ندارد. آشپزخانه معمولا به عنوان یک محیط کار دیده می شود و زمانی که می خواهیم فضای نشیمن را با چیدمانی تزئین کنیم، اولین انتخاب ما اتاق نشیمن یا پذیرایی است. به همین ترتیب، نقاشی هایمان را در این اتاق ها آویزان می کنیم، نه در آشپزخانه.

 

 

  • با این حال، ما اغلب بیشتر روز را در آشپزخانه می گذرانیم و گل ها به ایجاد فضای یک باغ به اتاق کمک می کنند. گل و گیاهان آپارتمانی اغلب به جای گل های روشن، فقط برگ های سبز را نشان می دهند، بنابراین آشپزخانه را باید مکانی برای گل آرایی در نظر گرفت، حتی اگر فضا محدود باشد.

 

 

  • اینجا مکانی برای چیدمان های فصلی فشرده و بدون عارضه است . نرگس در بهار، گل رز در تابستان و انواع توت ها با برگ های رنگارنگ در پاییز. همه چیز فانتزی .یک دسته گل بافتنی در یک گلدان بهترین کار را خواهد داشت. کارشناسان دکوراسیون معتقدند که ظرف باید مطابق با غذا،و تم آشپزخانه باشد -.قابلمه لعابی، کتری قدیمی، کوزه سفالی، و غیره.نقش گل و گیاهان اپارتمانی در دکوراسیون آشپزخانه باید با دقت صورت گیرد.

 

نقش گل و گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی حمام

 

 

  • گل‌های آپارتمانی در حمام , بیشتر در مجله دیده می‌شوند تا در خانه . عدم محبوبیت آن به عنوان مکانی برای گل آرایی به دلیل دو ویژگی اصلی است که با آشپزخانه مشترک است. حمام به طور کلی به عنوان یک منطقه مفید در نظر گرفته می شود، و بنابراین بیشتر به محتوای کاربردی (حمام، مبلمان حمام، آینه و غیره) اهمیت می دهد و خیلی کمتر به عناصر صرفاً تزئینی اهمیت می دهد. علاوه بر این، جو مرطوب آن را برای بسیاری از گل‌های خشک جای تاسف‌آوری می‌کند . گل‌های بزرگ با گلبرگ‌های نازک در این شرایط تمایل به پوسیدگی دارند.

 

  • با وجود همه اینها، تعداد کمی از مناطق خانه وجود دارد که بیشتر از یک حمام معمولی به رنگ و تنوع شکل گل آرایی نیاز دارند.در این مکان اغلب تا حدی بی رنگ، اشکال هندسی و سطوح سخت غالب است. اگرچه چند ویژگی مشترک با آشپزخانه دارد، همانطور که در بالا ذکر شد، رویکرد به چیدمان باید متفاوت باشد. یک چیدمان گاه به گاه و غیررسمی در آشپزخانه مناسب است .می توانید در حمام چشمگیرتر باشید. حمام مکانی است که در آن می توانید آزمایشگر باشید و ترکیباتی بسازید که ممکن است برای همه مناسب نباشد . طراحان داخلی توصیه می کنند گل های گلدانی را در حمام در ظروف جذاب . فلز نقره ای یا شیشه براق قرار دهید.

 

 

  • گل وگیاهان آپارتمانی دردکوراسیون  حمام مثل همیشه، چیدمان گل تازه ؛ بهترین است. اگر می خواهید قوام داشته باشید از گل آرایی مصنوعی استفاده کنید.

 

 

  • می توان از گل های خشک استفاده کرد، اما باید گل هایی را انتخاب کنید که رطوبت بالا و دوره های خشکی را تحمل کنند. تا شما از گل و گیاهان در دکوراسیون داخلی حمامتان لذت ببرید.

 

 

  • معروف ترین نمونه ها عبارتند از استاتیک، اسطوخودوس و جاودانه

 

 

نقش گل و گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون  راهرو و راه پله

 

 

  • راهروی ورودی مکانی عالی برای گل آرایی است. اینجا جایی است که بازدیدکنندگان اولین تصور خود را از خانه شما دریافت می کنند و چیزهای کمی با گل ها در توانایی آنها برای تبدیل یک لابی از یک مکان تاریک و غیرجذاب به مکانی پر جنب و جوش و دلپذیر مطابقت دارند. برای این کار می توانید از گیاهان آپارتمانی گلدار یا گل آرایی استفاده کنید. قبل از انتخاب، باید به شرایط موجود فکر کنید. نور ضعیف و شب های سرد به شدت دامنه گیاهان داخل خانه را که می توانید استفاده کنید محدود می کند، اما برای گل آرایی شما مشکلی ایجاد نمی کنند.

 

 

  • چگونه با گل و گیاهان آپارتمانی راه پله و راهرو را دکور کنیم ؟ هیچ کس برای مدت طولانی در راهرو معطل نمی شود، بنابراین چیدمان باید به اندازه کافی جذاب باشد تا تاثیر فوری بگذارد. متأسفانه بیشتر راهروها طولانی، تنگ و باریک هستند و ایجاد این جلوه چشم نواز در مقیاس بزرگ را دشوار می کند.

 

 

  • برای ایجاد یک ترکیب جالب روی دیوار، طاقچه یا میز کناری باید از رنگ های جسورانه یا اشکال گویا استفاده کنید.

 

 

  • یکی دو تا نکته را در دکوراسیون راهرو و راه پله توسط گل . گیاهان  رو رعایت کنید. ابتدا مطمئن شوید که مواد گیاهی فشرده است و ظرف به اندازه کافی سنگین یا کم باشد تا از سرخوردن ترکیب توسط کودکان یا بازدیدکنندگان دست و پا چلفتی جلوگیری شود. در مرحله دوم، به یاد داشته باشید که چیدمان بزرگ در یک راهرو کوچک، آن را حتی کوچکتر نشان می دهد.

 

 

  • البته اگر لابی بزرگی دارید این محدودیت ها اعمال نمی شود. جایی برای یک پایه یا یک میز صیقلی وجود خواهد داشت که چیدمان واقعاً بزرگ و رنگارنگی برای استقبال از بازدیدکننده دارد.

 

 

  • راه پله نیاز به رویکرد متفاوتی دارد. به طور معمول، این مکان برای چیدمان گل های خشک یا مصنوعی به جای گل های تازه است.

 

 

معرفی چندیدن گل و گیاهان آپارتمانی مناسب دکوراسیون داخلی خانه 

 

 

 

 


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود