برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

بازی جهت تقویت هوش ریاضی ومنطقی

به طور کلی، بازی‌هایی که ارتباطی مستقیم با ریاضی و منطق دارند و در قالبی جذاب و مفهومی ارائه می‌شوند، به تقویت هوش ریاضی و منطق کودکان کمک می‌کنندباما در مام پلاس همراه شوید با مشاهده ویدئوی بازی جهت تقویت هوش ریاضی _منطقی

با توجه به اینکه بازی‌های الکترونیکی و نرم‌افزارهای کامپیوتری می‌توانند به تقویت هوش ریاضی و منطق کودکان کمک کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

بازی جهت تقویت هوش کلامی

معرفی 6بازی برای تقویت هوش ریاضی و منطقی 

1. بازی‌های آموزشی ریاضی:

بازی‌هایی که در آن‌ها کودک بایستی با عملکرد صحیح و درست تکالیف ریاضی مختلف را انجام دهد، در تقویت هوش ریاضی و منطق او بسیار موثر هستند.

2. نرم‌افزارهای آموزشی:

نرم‌افزارهایی که مباحث ریاضی را در قالب بازی‌های مفهومی و جذاب به کودکان آموزش می‌دهند، می‌توانند آنها را به یادگیری ریاضی و منطق ترغیب کنند.

3. بازی‌های معمایی:

بازی‌هایی که کودک با حل معماها و مسئله‌های منطقی و ریاضی به فکر کردن می‌اندازد، می‌تواند به تقویت هوش ریادارندضی و منطقی کودک کمک کند.
 

4. بازی‌های بر مبنای شطرنج:

بازی‌هایی مانند شطرنج که نیازمند استراتژی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی هستند، می‌توانند به تقویت هوش ریاضی و منطق کودک کمک کنند.
 

5. بازی‌های ریاضی فیزیکی:

بازی‌هایی که کودک در طول آن‌ها به اندازه‌گیری، تفسیر نمودار‌ها و مشاهده تغییرات ظاهری می‌پردازد، می‌توانند به تقویت هوش ریاضی و منطق کودک کمک کنند.

6. بازی‌های تخیلی:

بازی‌هایی که بر مبنای داستان‌ها، مسابقات یا شخصیت‌های دلخواه کودک ایجاد می‌شوند و با حل مسائل و چالش‌های ریاضی هدف دارتقویت هوش ریاضی و منطق کودک رابه دنبال دارند..


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود