برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

بسازیم و لذت ببریم فصل ۸،علوم دوم ابتدایی

آموزش کودکان در مورد بازیافت و اهمیت شیوه های پایدار راهی عالی برای تشویق مسئولیت پذیری، خلاقیت و پرورش مهارت های جدید در کودکان است‌. کوچولوهای کلاس دومی مام پلاس و والدین گرامی، در خدمت شما هستیم ،با ویدیوی فصل ۸، بسازیم و لذت ببریم.به همراه نمونه سوالات این فصل، با مشاهده این ویدیو با ما همراه شوید.

🔹جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید.🔹

آموزش بازیافت به بچه ها بسیار مهم است، و یک مفهوم خوب برای ترویج به عنوان والدین و مربیان است. بچه ها خواهند دید که بازیافت فراتر از داشتن یک سطل زباله دوم است. با تغییر کاربری اقلام قبل از دور انداختن آنها، بچه ها یاد می گیرند که ساخت اقلام جدید از اقلام بازیافتی انرژی کمتر و منابع کمتری نسبت به ساخت محصولات از مواد کاملاً جدید نیاز دارد.

فصل ۷، اگر تمام شود،بخش دوم

آزمایش انرژی باد و قایق بادی

بازیافت و پایداری

صحبت با کودکان در مورد بازیافت و پایداری و تشویق آنها به مشارکت در اقدامات دوستدار محیط زیست باید به همان اندازه که مهم است سرگرم کننده باشد

کودکان ممکن است بدانند چگونه زباله‌های موجود در کمپوست‌ها و مواد بازیافتی را جدا کنند، اما آیا می‌دانند چرا این کار را انجام می‌دهند؟ اگر کودکان درک درستی از چرایی بازیافت و پایداری داشته باشند، احتمالاً انگیزه بیشتری برای بازیافت و انتخاب پایدار دارند.

با پرسیدن اینکه کودکان در مورد بازیافت چه می دانند و چرا فکر می کنند اقدامات پایدار ممکن است مهم باشد، شروع کنید. دانش خود را با صحبت کردن درباره اتفاقاتی که پس از دور ریختن زباله برای زباله‌ها رخ می‌دهد، در مقابل آنچه برای زباله‌های کمپوست‌پذیر و بازیافت‌شده در صورت پردازش مناسب رخ می‌دهد، تقویت کنید. 

دانش آموزان پس از آشنایی اولیه با ابزارهای گوناگون و استفاده مناسب از آن ها نسبت به ساخت کاردستی های متنوع، اقدام خواهند نمود این ابزارها را به کار گرفته و فواید استفاده از فناوری را تجربه و باور می کنند.

فعالیت دانه، درس نهم، علوم پایه دوم ابتدایی

شعر حیوانات وحشی و اهلی و غذای آن ها،اول دبستان

درس من رشد میکنم ،علوم دوم دبستان

نمونه سوالات فصل هشتم علوم دوم 

۱- چگونه می توانیم از وسایل دور ریختنی استفاده کنیم؟

✅از وسایل دور ریختنی می توانیم وسایل زیادی را برای خود و دیگران بسازیم . مثلا با بطری های نوشابه می توانیم جا مدادی و گلدان و چیزهای دیگر درست کنیم .

۲- بازیافت یعنی چه؟

✅یعنی اینکه از وسایل دور ریختنی بتوانیم دوباره استفاده کنیم.

نحوه ی برخورد با مسخره کردن در کودکان پیش دبستانی

مشکلات فرزند اول با تولد فرزند دوم


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود