برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
GetImageDB.jpeg

جدیدترین طراحی داخلی دکوراسیون اداری با بیش از 50 مدل مدرن

چه سبک چیدمان اداری را باید انتخاب کنید؟ اگرچه کار اداری در سازمان‌های مختلف مشابه به نظر می‌رسد (کارکنان عمدتاً روی میزها و اتاق‌های جلسه , کار می‌کنند)، نمی‌توان یک سبک چیدمان اداری واحد را برای همه شرکت‌ها اعمال کرد. در انتخاب دکوراسیون داخلی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ محبوب ترین سبک های چیدمان اداری چه ویژگی هایی دارند؟

  • دفتراداری به عنوان نمایشگاه یک شرکت عمل میکند

 

 

برای بسیاری از شرکت ها، روابط تجاری یک اولویت است. بنابراین مطلوب است که مشتری با ورود به دفتر شرکت این تصور را داشته باشد که با یک شریک تجاری قابل اعتماد و حرفه ای سروکار دارد. برای به دست آوردن این اثر، طراحی دفتر باید با مشخصات تجاری شرکت سازگار باشد. هیچ سرمایه‌گذاری احتمالاً باور نمی‌کند که یک معمار می‌تواند یک فضای اداری کاربردی طراحی کند اگر نتواند از فضای خود مراقبت کند. اگر مبلمان اداری آنها بهم ریخته باشد و دفتر آنها کاملاً آشفته باشد.پس دکوراسیون اداری و طراحی داخلی اداری مهم است و همچنین تاثیر گذار بر مشتری

یک رویکرد سنجیده برای ایجاد برند شما ارتباط نزدیکی با ارتباطات منسجم دارد. فضای اداری یکی از عناصر این گونه ارتباطات است که اولین تصور را در طول تماس های کاری که در دفتر شرکت انجام می شود ایجاد می کند .

 

  • فرهنگ سازمانی در دکوراسیون اداری  چیست؟

 

 

نقش مهم دیگر طراحی داخلی اداری، بازتاب فرهنگ سازمانی است.

فرهنگ سازمانی مجموعه ای از باورها و قوانین حاکم بر یک شرکت خاص است. این بلوک ساختمانی است که برای ساختن تصویر خارجی و رفتارهای مورد نظر کارکنان استفاده می شود. به درک اینکه سازمان چه چیزی را ترویج می کند، چگونه کار می کند و چه چیزی را مهم می داند کمک می کند. مفهوم فرهنگ سازمانی اغلب با شخصیت یا روح یک سازمان مقایسه می شود و هویت آن را تشکیل می دهد و آن را از سایر شرکت ها متمایز می کند.

فرهنگ سازمانی نحوه عملکرد شرکت را شکل می دهد. می توان آن را با تجزیه و تحلیل جو، کد لباس، نگرش ها و ارزش های ترجیحی و قابل تقدیر، سبک مدیریت، روش های ارتباط کارکنان، روابط و اهداف مشاهده کرد.

با این حال، بارزترین عنصری که تا حد زیادی فرهنگ سازمانی در دکوراسیون اداری را می سازد، فضای اشغال شده توسط شرکت است. اگر به درستی طراحی شود، می تواند تأثیر فرهنگ سازمانی را به طور مؤثر افزایش دهد.

در آنجا، جایی که نوآوری عنصر مهمی است، فضا به طور کلی برای تحریک کارکنان برای ارائه ایده های جدید طراحی می شود. در حالی که در مورد شرکتی که بیشتر به یک کد وابسته است و حرفه ای بودن را در برخورد با مشتری ترویج می کند، فضا ویژگی رسمی تری خواهد داشت.

 

  • در دکوراسیون و طراحی داخلی اداری راحتی کارمندان اهمیت فزاینده ای پیدا می کند

 

 

تغییر وضعیت جمعیتی تأثیر مستقیمی بر بازار کار دارد. این روزها، چهار نسل (بیبی بومر، X، Y و Z) با هم در دفتر کار می کنند، که هر کدام رویکرد خاصی به کار دارند و همچنین نیازها و نیازهای متفاوتی دارند. بر اساس برآوردها، طی 10 سال آینده، هزاره ها (نسل Y) 75 درصد از منابع انسانی جهان را تشکیل خواهند داد.

 

انتظارات آنها از کارفرمایان بالقوه کاملاً متفاوت از انتظارات نسل های قبلی است. دفتر معمولی کسل کننده ای که والدین آنها در آن کار می کردند دیگر کافی نیست. نسل Y انتظار دارد فضاهای داخلی جذاب بصری مطابق با آخرین روندها طراحی شده و انعطاف پذیری و راحتی عالی را ارائه دهد. این توسط آماری تأیید می شود که نشان می دهد فقط در بخش BPO، 81٪ از کارمندان مایلند قبل از امضای قرارداد کاری ابتدا دفتر را ببینند.

کارفرمایان از این واقعیت آگاه هستند که برای جذب و حفظ استعدادها باید این الزامات را در نظر بگیرند. بنابراین، فضای جذابی که شرایط کاری راحت را فراهم می کند، تبدیل به یک ابزار چانه زنی در فرآیند استخدام و عاملی می شود که بر رضایت کارکنان تأثیر می گذارد.

 

 

  • سبک های اداری(دکوراسیون اداری بر طبق سبک ها)

 

 

کلمه "سبک" همیشه در مقالاتی در مورد طراحی داخلی وجود دارد. اغلب می توانید در مورد سبک اسکاندیناوی، صنعتی یا پرووانسی بشنوید. مرزهای بین آن دسته ها اغلب سیال است و یک فضای واحد ممکن است ویژگی های مشخصه دو سبک مختلف را داشته باشد. هر سبکی نام خاصی ندارد یا به سختی قابل شناسایی است، به همین دلیل است که نام های سبکی که ما استفاده می کنیم کاملاً توصیفی و متعارف هستند.

 

  • 6 سبک طراحی دکوراسیون اداری  :

 

 

  • 1- دفتر خانه مانند

  • 2- دفتر مینیمالیست به سبک اسکاندیناوی

  • 3- دفتر به سبک صنعتی

  • 4- دفتر مدرن، پیشرفته و آینده نگر

  • 5- دفتر مدرن و خلاقانه بر اساس طراحی بیوفیلیک

  • 6- دفتر سنتی

 

  • استایل طراحی دکوراسیون اداری :

 

 

Style قطعا فهرستی از محصولاتی نیست که باید در یک فضا باشند تا بتوان آن را برای یک دسته خاص واجد شرایط دانست. با این حال، صحبت در مورد یک سبک خاص، اکثر مردم برخی از عناصر مشخصه را تصور می کنند. و این چیزی است که ما می خواهیم نشان دهیم. ما یک چک لیست کوتاه به هر سبک اداری اضافه می کنیم که شامل سوالاتی در مورد اولویت ها و همچنین توضیحی در مورد تصویر و سبک های کاری مطلوب است. این چک لیست به افراد کمک می کند تا به سرعت بررسی کنند که آیا یک سبک اداری خاص با شرکت آنها مطابقت دارد یا خیر.

 

  • 10 ایده طراحی دکوراسیون دفتر اداری مدرن و الهام بخش :

 

 

یک محل کار می تواند یک فضای فوق العاده و نشاط آور باشد . به خصوص از طریق طراحی عالی. وقتی هم کاربردی و هم راحت باشد، کارمندان شما آماده موفقیت هستند. از این گذشته , کارگران شاد بهره وری بیشتری دارند و همچنین عملکرد بهتری دارند. برای زیباتر کردن محل کسب و کار خود، به دنبال طراحی دفتر مدرن شگفت انگیز در سایت مام پلاس باشید .

 

  • طراحی دفتر مدرن برای یک محل کار در حال تغییر

 

 

طراحی اداری معاصر خبر خوبی که  دارد ین است : فضاهای اداری معمولی با رنگ های استریل و پارتیشن های فراوان به پایان می رسد! کارفرمایان اکنون متوجه شده‌اند که برخی از ویژگی‌های طراحی منسوخ شده بیش از آنکه فایده داشته باشند، ضرر دارند. به عنوان مثال، اتاقک ها ممکن است برای حفظ حریم خصوصی عالی باشند، اما در عین حال منزوی هستند و می توانند منجر به سستی شوند. برترین پروژه‌های تجاری آنلاین و طراحی دکوراسیون اداری  نشان می‌دهند که طراحی داخلی اداری مدرن همه چیز در مورد جامعیت است.

بهترین خدمات طراحی دکوراسیون اداری  بر این   باورند که یک فضای اداری مدرن باید محرک باشد نه خفه کننده. در واقع، کارگران مدرن نمی‌خواهند احساس کنند که توسط هیچ‌کس یا چیزی محو شده‌اند. آنها خواهان محیطی شاد و مشارکتی هستند که در آن احساس کنند دیده شده و شنیده می شوند.

 

آیا می خواهید یک طراحی دکوراسیون اداری و دفتر مدرن الهام بخش برای کارمندان خود داشته باشید؟ برای شروع با بهترین طراحان داخلی اداری امروز یک مشاوره رایگان در سایت مام پلاس برای شما ترتیب دادیم ! و شما را بطور رایگان راهنمایی میکنیم .

 

  • ایده های انگیزشی فضای اداری مدرن :

 

 

بازسازی کامل یک فضای داخلی دفتر کسل کننده ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد. اینجاست که بهترین ایده‌ها و گرایش‌های طراحی دکوراسیون اداری  وارد می‌شوند. نه تنها الهام‌بخشی می‌تواند زندگی را آسان‌تر کند، بلکه می‌تواند به ایجاد یک فضای اداری مدرن شگفت‌انگیز منجر شود. موارد دلخواه خود را انتخاب و از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید!

 

  • 10  ایده ی برتر طراحی داخلی دکوراسیون اداری :

 

 

  • 1. مبلمان ارگونومیک: ضروری طراحی  داخلی دکوراسیون اداری مدرن

 

 

هر کسی که شغل اداری دارد می داند که هیچ چیز مانند مبلمان ناراحت کننده بر بهره وری تأثیر نمی گذارد. وقتی مدام در حال تلاش برای رسیدن به آرامش هستید، نمی توانید تمرکز کنید. به همین دلیل مبلمان ارگونومیک راه آینده است

 

 

مراقب قطعات قابل تنظیم مانند میزهای نشستن و صندلی باشید که می توانند بر اساس نیازهای کارمند تغییر کنند. مبلمان ارگونومیک علاوه بر بهبود سلامت کارکنان، در سبک های مختلفی عرضه می شود. این بدان معناست که طراحی متناسب با هر فضای داخلی اداری مدرن وجود دارد.

 

  • 2. سالن فضای طراحی دکوراسیون اداری مدرن و منطقه تفریحی

 

 

در همه چیز، تعادل برای شکوفایی حیاتی است. از آنجایی که اکنون بیشترکارفرمایان متوجه این موضوع شده‌اند، با خوشحالی سالن‌های پذیرایی و مکان‌های استراحت برای کارکنان خود ایجاد می‌کنند. البته، این فضاها برای استراحت و معاشرت عالی هستند، اما همچنین به کارکنان مکانی آرام و جایگزین برای کار می دهند.

 

 

هنگام گنجاندن چنین مناطقی، مطمئن شوید که روی دکوراسیون اداری سرگرم کننده و مدرن سرمایه گذاری کنید. به کیسه های لوبیای مخملی، آثار هنری بد بو، و حتی میزهای بیلیارد یا هاکی روی هوا فکر کنید!

 

  • 3. طراحی بیوفیلیک به تنظیمات طراحی دکوراسیون اداری مدرن نیرو می بخشد

 

 

گذراندن زمان نزدیک به طبیعت برای سلامت جسمی و روحی ما مفید است. اگرچه کارکنان اداری اکثر اوقات در داخل خانه هستند، طراحی بیوفیلیک به آنها اجازه می دهد تا از مزایای طبیعت نیز بهره ببرند.

 

 

مطمئن شوید که دکوراسیون اداری مدرن با مواد ارگانیک مانند سنگ و چوب را اضافه کنید. رنگ های خاکی، گیاهان داخلی و بافت های متنوع نیز حیاتی هستند. این عناصر با هم جذابیت بصری را افزایش می دهند، تمرکز را تحریک می کنند و فضایی آرام ایجاد می کنند.

 

  • 4. رنگ را در فضای طراحی دکوراسیون اداری مدرن خود در آغوش بگیرید

 

 

رنگ ها تاثیر قابل توجهی بر افکار، احساسات و عملکرد ما دارند. در حالی که محیط‌های شرکتی دیروز از رنگ دوری می‌کردند، طراحی اداری مدرن آن را در بر می‌گیرد.

 

 

شما هم نیازی به افراط ندارید . یک فضا هنوز هم با چند پاشش رنگ می تواند حرفه ای به نظر برسد. به عنوان مثال، دیوارهای برجسته یا صندلی های راحتی برای سالن کارمندی را در نظر بگیرید.

 

  • 5. طراحی دکوراسیون اداری و دفتر مدرن سازگار

 

 

یک دفتر مدرن منعطف نه تنها ارتباط را تشویق می کند، بلکه فضای معمولی تری را نیز ایجاد می کند. به نوبه خود، این به کارگران این امکان را می‌دهد تا وظایف را آسان‌تر انجام دهند، زیرا می‌توانند برای کار با هر کسی که نیاز دارند، حرکت کنند

 

 

چندین منطقه میز داغ ایجاد کنید که نیازهای مختلف را برآورده کند. به عنوان مثال، اتاق هایی با میزهای مشترک و ایستگاه های کاری خصوصی را در نظر بگیرید. به این ترتیب، کارمندان می توانند برای انجام وظایف مشترک به یک فضای دیگر و زمانی که نیاز به تمرکز دارند، بروند.

 

  • 6. طراحی دکوراسیون فضای اداری مدرن باز را امتحان کنید

 

 

با طرح‌بندی دفتر باز، تقسیم بین رتبه‌ها و تیم‌ها را از بین ببرید. طرح‌ بندی‌های باز معجزه‌ای بیش از ارتباط در یک کسب‌وکار دارند. همچنین به همه این امکان را می دهد که احساس کنند عضوی از یک تیم هستند، که برای روحیه عالی است. بعلاوه، این یک راه ساده برای ایجاد یک طراحی اداری کوچک مدرن است.

 

  • 7. شفافیت و تقسیم‌کننده‌های خلاقانه در طراحی دکوراسیون اداری

 

 

امروزه اتاق های شیشه ای بیش از پیش جایگزین فضاهای بسته شده می شوند. حتی طراحی مدرن دفتر اجرایی اکنون ظاهر باز را در بر می گیرد. این ترفند هوشمندانه طراحی داخلی اداری باعث می شود که همه در حالی که در فضاهای مختلف هستند احساس ارتباط داشته باشند. برای لذت بردن از حریم خصوصی، شیشه‌های عایق صدا را انتخاب کنید.

 

 

یکی دیگر از راه حل های نوآورانه برای دفاتری که می خواهند ظاهر و فضای باز را حفظ کنند، پارتیشن های قابل حمل است. در صورت نیاز می توانید این تقسیم کننده ها را به سرعت و به راحتی تنظیم و ذخیره کنید. آنها را با پانل های عایق صدا ترکیب کنید و برای جلسات طبقه بندی شده در یک لحظه آماده هستید!

 

  • 8. کارگران را با طراحی دکوراسیون اداری بازیگوش و مدرن جذب کنید

 

 

هنگام برنامه ریزی یک محیط کاری جدید یا به روز با دوری از چیزهای بدیهی از آن لذت ببرید. اگر کارمندان هنوز میزهای اختصاصی دارند، آنها را تشویق کنید که شخصیت خود را به رخ بکشند یا یادگاری هایی از خانه در آن قرار دهند. در مقیاس بزرگتر، فکر کنید:

 

  • 1) اضافه کردن کیسه های لوبیا یا صندلی های آویزان به سالن به جای صندلی های استاندارد

  • 2) نصب دیوار کوهنوردی در اتاق استراحت

  • 3) ایجاد فضای مدیتیشن ذن

در نهایت، شما می خواهید مکانی را طراحی کنید که کارمندان را در مورد کار هیجان زده کند.

 

  • 9. فناوری کاهش نویز در طراحی دکوراسیون اداری

 

 

تعداد کمی از ساختمان‌های اداری مدرن به‌اندازه ساختمان‌های صنعتی و مطبوع به راحتی خنک هستند. با این حال، آنها یک اشکال دارند: آنها تمایل به پژواک دارند. خوشبختانه، طراحی داخلی راه حل های زیادی مانند آویزان کردن صفحات آکوستیک از سقف را ارائه می دهد.

 

 

گزینه دیگر نصب پانل های تزئینی و جاذب صدا در طراحی دیوار اداری مدرن است. اضافه کردن تعداد زیادی مبلمان شیک و فرش های سطحی نیز کمک کننده است.

 

  • 10. اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن را در خارج از خانه بردارید

 

 

طراحی داخلی بیوفیلیک خارق‌العاده است، اما هیچ چیز نمی‌تواند به این اندازه واقعی باشد. یک فضای کاری در فضای باز یا نیمه باز برای کارکنان اداری ایجاد کنید تا از آب و هوا در یک روز خوب لذت ببرند. از طراحی wabi-sabi و zen الهام بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که همه امکانات معمول مانند Wi-Fi و صندلی راحت، به‌علاوه ویژگی‌های فضای باز، مانند پوشش سایه دار را در نظر بگیرید.

 

 

  • 50 ایده ی طراحی دکوراسیون اداری


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود