برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و دستشویی.jpg

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی با بیش از 100 نمونه

حمام یکی از پرکاربردترین فضاهای رایج خانه است. هنگامی که به دنبال بازسازی خانه خود هستید، حمام اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، حمام مانند فضای شخصی شما به دور از سر و صدا است. و اکثر آنها موافقند که اکثر ایده های درخشان شما از آن دوش آب گرم سرچشمه می گیرنداگر به دنبال طراحی سرامیک و کاشی های حمام هستید، دیگر به دنبال آن نباشید.در سایت مام پلاس کاشی و سرامیک های حمام؛ به حمام شما ظاهری غنی و سلطنتی می بخشد .و بیش از حد شیک و زیبا به نظر می رسند .

بنابراین، اگر به دنبال بازسازی این فضای مراقبت از خود به واحد شخصی خود هستید، ما چیزی را برای شما داریم .که بدنبالش هستید. سرامیک و کاشی های حمام , که مجلل، مد روز و مقرون به صرفه هستند. طیف وسیعی از کاشی و سرامیک  حمام را برای شما آماده کرده ایم .

 

 

10  مدل برتر  کاشی و سرامیک  حمام و دستشویی :

 

 

حمام جایی است که می‌توانیم در پایان یک روز پر استرس خودمان را ریلکس کنیم، حمام کنیم و آرامش داشته باشیم! ایجاد یک طرح دکوراسیون آرامش بخش اما شیک بسیار مهم است. برای کمک برای رسیدن به این هدف، در 10  مدل برتر  کاشی و سرامیک  حمام و دستشویی  برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم ....

 

1) کاشی و سرامیک های امید

 

 

یکی از گرایش های شیک در مورد تزیین فضای حمام، معرفی ظاهری غنی و منعکس کننده نور است. کاشی های امید ,  برای دستیابی به این امر عالی هستند. آنها دارای تنوع سایه منحصر به فرد و لعاب براق هستند که ظاهری با شخصیت می دهند. رنگ ها را با هم ترکیب کنید تا یک دیوار زیبا ؛ اما سنتی , ایجاد کنید.

 

 

2) کاشی و سرامیک های اثر مرمر Cappella

 

 

«بیرون آوردن به فضای باز» احتمالاً برجسته ترین روند در حال حاضر است و این ظاهر طبیعی در فضاهای حمام کاملاً کار می کند. معرفی سنگ های طبیعی زرق و برق دار به فضای حمام و دوش ؛ فوراً یک طرح آرامش بخش به سبک اسپا ایجاد می کند. ما مطمئن هستیم که شما موافقت خواهید کرد، این کاشی‌ و سرامیک های مرمر براق( Cappella) کاملاً با کاشی‌های Pickett Bevelled Mint مطابقت دارند!

 

3) کاشی و سرامیک های مترو

 

 

وقتی صحبت از کاشی های حمام می شود، یک مدل کلاسیک برجسته وجود دارد: کاشی مترو!  

این زیبایی‌های آجری شکل که در کلان‌شهر پاریس سرچشمه می‌گیرند، خود را محکم در دنیای طراحی داخلی جای داده‌اند. این کاشی‌های مترو سفید مزرعه گچی یک انتخاب محبوب برای فضاهای حمام هستند . اما می‌توانید با مخلوط کردن متروهای مشکی و کاشی‌های طرح‌ دار نیز جذابیت بیشتری به آن اضافه کنید

 

4) کاشی و سرامیک های چوبی احیا شده

 

 

چوب احیا شده در حال حاضر یک روند بزرگ است. این مدل سرامیک چوبی ؛ مجدداً هدف قرار گرفته است و باز مد شده است . این کاشی و سرامیک مدل چوبی که از یک مکان نجات یافته؛  و برای ایجاد مبلمان یا پوشش سطح در جای دیگر احیا شده و مجدداً استفاده شده است. غالباً مخلوطی از بافت های مختلف و به طور منظم شامل قطعات رنگ شده، دیوار یا کف چوبی احیا شده می باشد.که واقعا  پر از شخصیت و زیبا است.

(لازم به ذکر است که کاشی و سرامیک ها دست دوم نیستن..فقط حس احیا شدگی دارند.)

کاشی‌های جلوه چوب احیا شده ما که از چینی ساخته شده‌اند، دارای پالت رنگی ترکیبی و جلوه‌ای جذاب هستند. آنها برای ایجاد یک دیوار ویژه در یک منطقه حمام عالی هستند!

 

5) کاشی و سرامیک های لوکس اثر مرمر

 

 

آن ظاهر طبیعی را که قبلاً به آن اشاره کردیم را به خاطر دارید؟ مطلوب ترین نوع سنگ طبیعی مرمر است. رگه‌های متضاد فوق‌العاده آن، آن را مورد توجه طراحان و صاحبان خانه در سراسر جهان قرار داده است. اما ممکن است پرهزینه باشد و نیاز به درمان و نگهداری مداوم دارد. به همین دلیل است که کاشی‌ و سرامیک های افکت مرمر انتخابی عالی و بدون تلاش هستند. طیف وسیعی از کاشی های مرمر افکت لوکس ما دارای گزینه های دیوار و کف است.

 

6) کاشی و سرامیک های کراکل مخملی

 

 

اگر به ظاهر آجری علاقه دارید، و به کاشی‌ و سرامیک های مترو سفید ساده علاقه ندارید .رنگ‌های سبز آبی روشن چطور؟ با لعاب ترک خورده که ظاهری کهنه و قدیمی می بخشد، این کاشی و سرامیک های مخمل دار آزولادو تآل کراکل کریز برای تزریق مقداری رنگ به حمام عالی هستند.

 

7) کاشی و سرامیک های طرح دار لدبری

 

 

یکی از راه‌های تازه کردن فوری ظاهر حمام، ایجاد یک کفپوش است. کاشی‌ و سرامیک های طرح‌دار برای این کار عالی هستند، زیرا چنین ویژگی چشمگیری ایجاد می‌کنند که بقیه دکور و اثاثیه اتاق می‌تواند ساده‌تر (و ارزان‌تر) باشد. برای جلوه‌ای جذاب به سبک قدیمی، کاشی‌ و سرامیک های لدبری ما را امتحان کنید!

 

8) کاشی و سرامیک های سیمانی

 

 

کاشی و سرامیک های افکت مرمر برای همه مناسب نیستند، بنابراین اگر می خواهید ظاهری طبیعی ایجاد کنید، اما می خواهید یک طرح سنتی تری از سنگ ایجاد کنید، این کاشی و سرامیک های سیمانی را امتحان کنید! آنها در ترکیبی از رنگ‌های ملایم و ظریف با گزینه‌ای دکور هستند که برای افزودن بافت عالی است.

 

9) کاشی و سرامیک های شش گوش Terrazzo

 

 

شش ضلعی ها شکل برجسته ای در دنیای طراحی داخلی هستند و الگوهای ترازو نیز همین گونه هستند. این دو را با هم مخلوط کنید و چه چیزی دارید؟ یک بهشت از حمام.... قابل توجه : این کاشی های شش گوش Terrazzo در سه پالت رنگی خیره کننده موجود است تا به شما کمک کند ظاهری جسورانه و منحصر به فرد در خانه و حمام خود ایجاد کنید.

 

10) کاشی و سرامیک های جلوه چوب Muniellos

 

 

برای داشتن ظاهری زیبا (و بسیار متداول) به سبک اسکاندی در حمام، همه چیز در مورد جلوه های چوبی سفید برای ایجاد یک طرح سبک و دلپذیر است. این کاشی‌ و سرامیک های ضد لغزش چوب بلوط سبک Muniellos دارای روکش ضد لغزش گیرایی هستند که وقتی با پاهای خیس وارد حمام می‌شوید و از آن خارج می‌شوید لیز نمی خورید و عالی است!

 

 

 

ترفندهایی برای انتخاب بهترین رنگ کاشی و سرامیک برای حمام :

 

 

  • حمام شما باید شخصیت شما را منعکس کند و مکانی برای آرامش باشد. با دانستن کمی در مورد رنگ، می توانید بهترین رنگ کاشی و سرامیک را برای حمام خود انتخاب کنید تا به فضا و طرح دلخواه خود برسید.

  • کاشی‌ و سرامیک های حمام در رنگ‌ها، شکل‌ها و طرح‌های بی‌شماری موجود است که به شما امکان می‌دهد مطابق با سبک خود انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین رنگ برای حمام، سه رنگ را از یک پالت انتخاب کنید.

  • بهترین رنگ کاشی و سرامیک برای حمام چیست؟ رنگ همیشه در چشم بیننده است، بنابراین مطابق با حس سبک خود ترکیب و مطابقت دهید. کاشی و سرامیک های رنگی حمام می توانند یک فضای ساده را به رنگین کمان تبدیل کنند!

 

بهترین رنگ ها برای کاشی و سرامیک های حمام چیست؟

 

 

قبل از انتخاب کاشی حمام، این سوالات را از خود بپرسید:

 

  1. چه حالتی را می خواهم در حمام خود ایجاد کنم؟ (به عنوان مثال آرام، الهام گرفته، بازیگوش)

  2. آیا من سعی می کنم حمام خود را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهم؟

  3. چقدر حاضرم برای تمیز کردن حمام وقت بگذارم؟ (به عنوان مثال روزانه در مقابل هفتگی)

  4. آیا در پنج سال آینده خانه خود را می فروشم یا اجاره می دهم؟

 

اکنون که پاسخ‌ها را دارید، آماده‌اید که ادامه دهید.

 

  • 1) کاشی و سرامیک رنگ سفید :

 

 

  • حتی اگر کاشی و سرامیک سفید یا خنثی را به عنوان کاشی اصلی خود انتخاب کنید، می توانید از کاشی و سرامیک ثانویه یا کاشی تاکیدی که حاوی یک رنگ است استفاده کنید.

  • همانطور که احتمالاً می دانید، مطالعات علمی متعدد ثابت کرده اند که رنگ های مختلف به ما احساس متفاوتی می دهد .و تبلیغ کنندگان از این دانش برای فروش محصولات به ما استفاده می کنند.

  • اما شما همچنین می توانید از این دانش رنگ برای ایجاد حسی که می خواهید؛  در حمام خود استفاده کنید. چه بخواهید یک فضای ذن ایجاد کنید یا یک قصر شور، از رنگ به نفع خود استفاده کنید.

  • رنگ سفید محبوب ترین رنگ برای حمام است. این یک بوم خنثی است که به شما امکان می دهد با به روز رسانی رنگ تاکیدی به راحتی فضا را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید رنگ حوله و حمام را برای ظاهری جدید تغییر دهید. رنگ‌های سفید و خنثی نیز می‌توانند باعث بزرگ‌تر نشان دادن حمام کوچک شوند.

 

 

  • 2) کاشی و سرامیک رنگ سبز :

 

 

رنگ سبز حسی خاکی و طبیعی دارد. برخی از مردم بر این باورند که انتخاب رنگ سبز، به‌ویژه سبزهای زیتونی، به حفظ لحن ثابت در خانه‌ای پر از گیاه کمک می‌کند. (و به هر حال، حتی اگر نور طبیعی ندارید ، می توانید گیاهان حمام را به فضای خود اضافه کنید.)

 

 

 

  • 3) کاشی و سرامیک رنگ قهوه ای :

 

 

کاشی های چوبی در یکی دو سال اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. برخی از افراد رنگ های طبیعی اتاق خود را دوست دارند. کاشی های چوبی به گونه ای طراحی شده اند که شبیه دانه های چوب به نظر برسند و حس حمام ذن را ایجاد کنند.

 

  • 4) کاشی و سرامیک رنگ آبی :

 

 

آبی یادآور آب است و با آرامش همراه است.

 

  • 5) کاشی و سرامیک رنگ مشکی :

 

 

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که برای کل اتاق از رنگ مشکی استفاده کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، می تواند اتاق حمام را کوچک و تاریک به نظر برساند. با این حال، کاشی و سرامیک رنگ مشکی می‌توانند حس لوکسی داشته باشند.البته هنگامی که در مکان های مناسب استفاده می شوند، سیاه به رنگ برجسته تبدیل می شود و باعث می شود مناطق روشن تر اتاق حتی روشن تر به نظر برسند.

 

  • 6) کاشی و سرامیک رنگ قرمز:

 

 

رنگ قرمز می تواند حسی پرشور یا عاشقانه به حمام شما بدهد.

 

  • 7) کاشی و سرامیک رنگ بنفش :

 

 

این رنگ با سلطنت و شکوه همراه است .

و زمانی که  در کاشی و سرامیک های برجسته به کار می رود، می تواند حسی از تجمل به ارمغان بیاورد.

 

 

 

 

 

چندین نمونه شیک و مدرن کاشی و سرامیک های سرویس بهداشتی و حمام : 

 

 


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود