برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

تقویت هوش کودک با تمرین

تقویت هوش کودک با تمرین ... افزایش و تقویت هوش کودکان یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها می باشد و همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش و تقویت هوش کودکان خود هستند. در ادامه با من همراه باشید و ویدیو تقویت هوش کودکان را تماشا کنید.تقویتهوشکودکان با تمرین یکی از برگزیده ترین راهکارهای تقویت و افزایش هوش کودکان است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

سلام به عزیزای دلم 

 

مبحث امروز ما : تقویت هوش کودک با تمرین 

 

حافظه دیداری چیست؟(تقویت هوش کودک با تمرین و حافظه ی تصویری)


حافظه بصری  بخشی از یک عرصه بزرگ است که به عنوان مهارت های ادراکی بصری شناخته می شود. حافظه دیداری بر توانایی فرد در به خاطر آوردن اطلاعات دیداری دیده شده تمرکز دارد. با تقویت هوش کودک با تمرین , حافظه دیداری یک عامل مهم در خواندن و نوشتن است. وقتی کودک در حال نوشتن یک کلمه است، باید شکل گیری قسمت هایی از حرف را از حافظه به یاد بیاورد. برای فردی که کمبود حافظه بصری دارد، می تواند بسیار خسته کننده باشد  برای انجام تقویت هوش کودک با ,  تمرین دستخط، املا یا کپی کلمه.یا به یاد داشتن اشکال در ذهن, به کودکان در تقویت هوش کمک بسیاری میکند.

کودکانی که در حافظه دیداری مشکل دارند در کپی کردن حروف، کلمات و جملات از روی تخته سیاه یا کتاب مشکل دارند. آنها ممکن است با دست خط بسیار کند، مشکل در شکل دادن حروف، و مخلوط کردن حروف یا کلمات در جملات ظاهر شوند. تولید کار کتبی روی برگه ها و تست ها ممکن است دشوار باشد. یادآوری کلمات بینایی در تمرین‌های خواندن می‌تواند سخت باشد و همچنین به دلیل درک مطلب و مشکل در یادآوری آنچه خوانده شده است، در یک فعالیت خواندن در حین انجام وظایف توقف و شروع به کار ادامه می‌دهد. کودکان مبتلا به نقص حافظه دیداری می توانند در شکل گیری حروف و اعداد مشکل داشته باشند و در کار نوشتاری خود "تنبل" به نظر برسند.

پس در خانه و آموزش گاهها و مدارس ختما تقویت هش کودک با تمرینات را در نظر بگیرید ..با تمرین برای تقویت هوش کودک می توانید فرزند خود را ارتقا دهید .

 

 

برای دیدن آموزش های بیشتر و عالی  پیش دبستانی ها روی   اینجا   کلیک کنید 

 


الهه زارع

الهه زارع

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود