برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدیوی آموزشی زنگ علوم بخش دوم( فندق)، همراه با کاربرگ

در این ویدیو مانند ویدیو قبل همراه فندق می شویم تا مارا با کلاس علوم و زنگ علوم و اهمیت و تاثیر آن بیشتر آشنا کند. ویدیو رو ببینید در ادامه مطالب رو مطالعه کرده و کاربرگ هایی که در پایین قرار دادیم رو پرینت بگیرید و حل کنید تا بهتر با درس اول و زنگ علوم آشنا بشید.

توی زندگی چیز های زیادی برای یادگیری هست حالا فرق نمیکنه محل زندگیت کجاست، چون هر نقطه این کره زمین پر از شگفتی است که فقط برای پی بردن به هر بخش آن نیاز به کمی توجه و مشاهده است، کلاس علوم و زنگ های علوم میتوانند برای شما پر از شگفتی باشند زیرا هر بار شما در این زنگ با یک چیز جدید اشنا می شوید.

بخش اول  فندق زنگ علوم را در مام پلاس ببینید. 

آموزش درس اول زنگ علوم 

برای آموزش این درس بهتر است که همانطور که در ویدیوی قبل گفتیم و لینک رو بالا قرار دادیم بچه ها را برای سایه کشیدن به حیاط ببرید، به آنها میگویید که هر کدام سایه دیگری را بکشند.

دو ساعت بعد دوباره آنها را به حیاط برده و میخواهیم که سایه همدیگر را بکشند و اختلاف آن سایه هارا بیان کنند دانش آموز بدرستی میفهمد که سایه ی خودش یا دوستش در دوساعت بعد کوتاه تر شده است.

بازی فرصتی است برای یادگیری مثلاهنگامی که کودک میخواهد میوه اش را بخورد به آن ها بگویید که هنگام میوه خوردن باید دستها را با آب و صابون تمیز بشوییم تا مریض نشویم و گاهی میتوانید همراه آن ها به آبدارخانه برویدو چند میوه در سینک قرار دهید و آب را باز کنیدو به آن ها بگویید که ببین چیزهای سنگین زیر آب می رود و چیزهای سبک، روی آب قرار میگیرد و شناور روی آب قرار می گیرد.

مشاهده تاثیر خیلی عمیقی بر یادگیری کودک می گذارد، که شاید با ساعتها آموزش نتواند آن تاثیر را بگذارد. 


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود