برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدئوی آموزش نقاشی با اعداد انگلیسی از 1تا5 و 7 فایده اینکار برای کودکان

آموزش نقاشی با اعداد انگلیسی از 1تا5 برای کودکان بااستعداد وهمچنین برای والدینی که با بازی و نقاشی، اعداد انگلیسی را به فرزندان خود یاد میدهند تا برای همیشه در ذهنشان ماندگار شود.با مام پلاس همراه باشید تا به همراه ویدئوی آموزش نقاشی با اعداد انگلیسی، 7 فایده ی مهم این کار را نیز بدانید...

در مام پلاس بیشتر ببینید:

نقاشی پرنده با عدد2 انگلیسی

نقاشی ماهی با عدد3 انگلیسی

آموزش نقاشی کوسه با عدد انگلیسی 4

آموزش نقاشی پنگوئن با عدد 5 انگلیسی

7 فایده نقاشی با اعداد برای کودک

1. خلاقیت را روشن می کند

نقاشی با اعداد نه تنها کودک را به بهترین شکل مشغول می کند، بلکه خلاقیت را نیز برمی انگیزد.  برخی از کودکان بهترین تخیل ها را دارند، به خصوص در مورد هنر و صنایع دستی.  یک قلم مو و مقداری رنگ به آن‌ها بدهید تا تخیل آن‌ها اشکار شود.  و این تمام چیزی است که هر کودکی برای انجام یک کار سرگرم کننده.  می خواهد.  چه کسی می داند؟  شاید سال‌های آینده نقاشی آنها را با اعداد به دیوار آویزان کنید واز غرور منفجر شوید.

2. نقاشی با اعداد،هماهنگی دست و چشم را بهبود می بخشد

نقاشی با اعداد شاید برای بزرگسالان کار بی دردسری به نظر می رسد.  اما، برای کودکان، تمام تمرکز و انرژی آنها را می گیرد.  آن‌ها به قدری روی این کارتمرکز می‌کنند، که وقتی کار در حال تمام شدن است، احساس می‌کنند که خودشان از کوهی بالا رفته‌اند.  بسیاری از والدین که در این لحظه گرفتار شده‌اند، متوجه نمی‌شوند که چگونه فعالیت‌های نقاشی با اعداد می‌تواند مهارت‌های هماهنگی دست و چشم کوچولویشان را بهبود بخشد.  آنها ممکن است در ابتدا به کمی تلنگر در جهت درست نیاز داشته باشند، اما زمانی که بدانند چه کاری باید انجام دهند، دیگر کار شما آسان شده است.

3. نقاشی با اعداد، پیوند دوستی را بین کودکان تشویق می کند

پیوند و دوست یابی بخش بزرگی از رشد اولیه کودک است.  بچه‌های دیگر را می‌بینید که دوستان جدیدی پیدا می‌کنند و اسباب‌بازی‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، یا با هم به عنوان یک تیم کار می‌کنند، و شما هم همین را برای بچه‌های خود می‌خواهید – طبیعی است که بهترین‌ها را بخواهید.  نقاشی با اعداد برای بچه ها چیز دیگری است.  برای شروع، رنگ آمیزی آسان با اعداد را برای بچه ها انتخاب کنید و چیزی را پیدا کنید که می توانند به عنوان یک گروه کوچک روی آن کار کنند. 

4. توانایی شمارش و هماهنگی رنگ را پرورش می دهد

شمارش و هماهنگی رنگ چیزی است که مربیان در مهدکودک به بچه ها آموزش می دهند، اما باید وقتی بچه هایتان در خانه هستند روی آن ها کار کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که مطمئناً علاقه آنها را برانگیزد، ویدئوی آموزش نقاشی با اعداد را در این پست ببینید و به کودک آموزش دهید.

برای آموزش رنگ آمیزی اعداد نیز می توانید حدود ده گلدان کوچک رنگ در اختیار کودک قرار دهید، بنابراین شمارش تا ده می تواند آسان و سرگرم کننده باشد.  می‌توانید یک کار بهتر انجام دهید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که قبلاً به آنها علاقه نشان داده‌اند، بنابراین احتمال بیشتری دارد که در فعالیت‌های نقاشی با اعداد شرکت کنند.

5. نقاشی با اعداد کودک را خوشحال نگه می دارد

در حالی که آنها مشغول نقاشی و تطبیق رنگ های مناسب با بخش ها هستند، مطمئنا خوشحال خواهند شد.  نقاشی چیزی است که همه بچه ها از آن لذت می برند.  کثیف، جسورانه است و آنها در حین یادگیری سرگرم می شوند.  اکثر بچه‌ها حتی نمی‌دانند که مهارت‌های خود را با یک قلم مو یا مدادرنگی در دست می‌آموزند و توسعه می‌دهند – و این بهترین بخش داستان است.  با علاقه به چیزی، آنها می خواهند آن را بارها و بارها انجام دهند.  این بدان معناست که شما زمان بیشتری برای کمک به رشد آنها در اختیار دارید. 

6. آموزش شمارش اعداد به کودک، با نقاشی آن ها

با شماره یک شروع کنید، به آنها کمک کنید تا به ده برسند و از آنها بپرسید که در حین نقاشی روی چه عددی در حال کار هستند تا ببینید آیا آنچه را که به آنها گفتید به خاطر می آورند یا خیر.  اگر آن‌ها آن را به درستی انجام دادند، در همین جا متوقف نشوید - به تمرین با آنها ادامه دهید. 

7. نقاشی با اعداد، به کودک احساس غرور می دهد.

به آنها چیزی خلاقانه بدهید تا آنها را ادامه دهند تا بچه ها همیشه به آنچه به دست آورده اند احساس غرور کنند.  برای بچه‌های خلاق، که با اعداد نقاشی می‌کنند، مطمئناً چیزی برای احساس غرور به آنها می‌دهد، اما مهم‌تر از آن، چیزی برای نشان دادن به دوستان و خانواده‌شان.  به عنوان یک پدر و مادر، هیچ احساسی بهتر از این نیست که فرزندان خود را خوشحال ببینید و به کاری که انجام داده اند افتخار کنید.


برچسب ها

فائزه جرفی

فائزه جرفی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود