برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
جذابترین عطرهای زنانه ومردانه تابستانی.jpg

جذابترین عطرهای تابستانی مردانه و زنانه به همراه ترفندهای کاربردی عطر زدن

فکر می کنید این فقط لباس شماست که در تابستان به تازگی نیاز دارد؟ دوباره فکر کنین! هوای گرم نیاز به رایحه‌های سبک و تازه تابستانی دارد تا با آب و هوای گرم مطابقت داشته باشد، اگر به دنبال جذابترین عطرهای زنانه و مردانه تابستانی هستید که یادآور پوست نمکی و نسیمی ملایم باشد یا عطر تابستانی که شبیه به یک باغ شکوفه باشد، و یا به دنبال بهترین عطر تابستانی هستید.آنها را با مام پلاس خواهید یافت. به ما اعتماد کنید، اینها عطرهای تابستانی هستند که در تمام فصل استفاده خواهید کرد!

تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از فضای باز است. هوا گرم است، روزها طولانی است و هیچ چیز مانند یک پیاده روی زیبا در پارک یا رانندگی در کنار ساحل وجود ندارد.(البته شاید برای خوزستانی ها زیاد ایده ی جذابی نباشد پیاده روی در کنار ساحل و هوای شرجی تابستان) و همچنین فصل تابستان برای شروع جذاب یک مسافرت عالی با عطر محشر  تابستانی مردانه و زنانه که رایحه هایی خنک و شیرین دارد... و اگر به دنبال چیزی برای شاداب کردن تجربه تابستانی خود  با عطر تابستانه و دلپذیر هستید، سایت مام پلاس شما را در انتخاب جذاب ترین عطرو ادکلن های تابستانی مردانه و زنانه راهنمایی می کند. و همچنین به شما آموزش میدهد که چگونه عطر بزنید که عطر و ادکلنتان ماندگاری بالاتری داشته باشد....

 

 





عطر چیست؟

 

 

  • عطر یا رایحه ، ترکیبی از روغن های معطر، ترکیبات معطر و تثبیت کننده ها برای ایجاد رایحه ای مطبوع و آرامبخش برای انسان و سایر اشیاء زنده است.

  • عطر به عنوان ترکیبی از ترکیبات آلی تعریف می شود که بو یا بوی مشخصی تولید می کند.

  • عطر ترکیبی مایع است که برای انتشار بوی مطبوع استفاده می شود. از اسانس های معطر به دست آمده از گیاهان و ادویه جات یا ترکیبات معطر مصنوعی تشکیل می شود.

  • رایحه‌های آرایشی که برای ایجاد بوی مطبوع به بدن فرد اعمال می‌شود عبارتند از عطر، ادکلن و افترشیو

 

 

انواع مختلف عطر چیست؟

 

 

عطرها بر اساس غلظت ترکیبات معطر به 5 گروه اصلی طبقه بندی می شوند.

عطر یا اکستریت دارای غلظت 20 تا 30 درصد عطر است.

  •  

  • 1- از آنجایی که عطر حاوی غلظت بالایی از عطر است، معمولاً گران ترین عطر است.

  • این عطر معمولاً یک محصول سنگین‌تر و روغنی‌تر از سایر انواع عطر است و معمولاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.(همان عطرهای روغنی) یا (گرمی)

  • ماندگاری بوی آن طولانی است . به طور متوسط ​​8 ساعت و تا 24 ساعت.

  •  

  • 2- ادو پرفیوم یا پرفیوم توالت (ادکلن) دارای غلظت 15 تا 20 درصد رایحه است.

  • ادو پرفیوم حاوی غلظت بیشتری از الکل و آب است و به طور کلی ارزان تر از عطر است.

  • این محصول سبک تر است و مدت زمان کمتری در حدود 4 تا 5 ساعت دارد.

  • ادو پرفیوم رایج ترین نوع رایحه است و پایه ای برای انواع عطرهای دیگر است.

  • ادو تویلت (اسپری) دارای غلظت 5 تا 15 درصد رایحه است.

  •  

  • 3- ادو تویلت دارای غلظت کم اسانس و غلظت بالایی از الکل است.

  • به سرعت از بین می رود و 2 تا 3 ساعت دوام می آورد.

  • این گزینه ارزان تری است و اغلب برای لباس های روز استفاده می شود.

  • ادکلن دارای غلظت ۲ تا ۴ درصد رایحه است.

 

 

4 نکته مهم نحوه استفاده از عطر در تابستان :

 

 

از آنجایی که گرما رایحه‌ها را تقویت می‌کند، می‌خواهید عطری را انتخاب کنید که برای ماه‌های تابستان سبک و خنک باشد. عطرهایی که حاوی رایحه های مرکباتی، خاکی و گلی سفید هستند برای تابستان عالی هستند. هنگام استفاده از عطر در تابستان، به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است. مقدار کمی از عطر را روی نقاط نبض خود در طول روز بمالید. همچنین می‌توانید روی موهای خیس و لباس‌های خود اسپری کنید  تا عطری ملایم‌تر به دست آورید. علاوه بر این، لایه بندی عطرها یک استراتژی عالی برای تابستان است. هنگام لایه بندی عطرهای خود، پایه ای با رایحه ی  گل انتخاب کنید تا رایحه ها را با هم ترکیب کنید.

 

 

  • 1 - رایحه های خنک و مرکباتی را امتحان کنید. رایحه های مرکباتی که ملایم و خنک هستند برای ماه های تابستان عالی هستند. مانند  لیمو، انار، ترنج و گریپ فروت یکی از بهترین انتخابهای عطر تابستانی شما خواهد بود.

  • و همچنین رایحه های خاکی تند، مانند علف های تازه بریده شده، برای ماه های تابستان نیز عالی هستند.

  •  
  • 2-رایحه های سبک گلی را انتخاب کنید. رایحه های گلی ملایم نیز برای ماه های تابستان عالی هستند، به خصوص رایحه های گل سفید. ، مانند یاس، فرانجی‌پانی و گل سرخ، در گرما شکوفا می‌شوند. دیگر رایحه‌های  گلی که می‌توانید در تابستان انتخاب کنید عبارتند از گاردنیا و گل صد تومانی و همچنین چای سبز می باشد...

  • نکته : سعی کنید از رایحه های سنگین گلی که شیرین هستند مانند رایحه های وانیل، آلو، گل رز و چوب خودداری کنید. این عطرها می توانند حشرات را مانند پشه ها در تابستان جذب کنند.

  •  

  • 3-از رایحه های سنگین اجتناب کنید. عطرهایی مانند مشک و عنبر معمولا برای ماه های تابستان بسیار سنگین هستند. اگر این رایحه ها را دوست دارید، آنها را با رایحه های متوسط ​​مانند وانیل، نارگیل یا چوب صندل جایگزین کنید.

  • رایحه های سبز و خاکی نیز جایگزین مناسبی برای رایحه های سنگین تر هستند.

  •  

  • 4- از ادکلن  استفاده کنید. اگر عطر مورد علاقه ای دارید که نمی خواهید آن را رها کنید، نسخه ادو تویلت (یا ادکلن) را امتحان کنید. عطرهای ادو تویلت با آب رقیق می شوند، بنابراین به اندازه عطرهای روغنی  خود قوی نیستند. بنابراین، آنها برای ماه های تابستان عالی هستند.

 

 

در کنار استفاده از عطرهای تابستانه باید بدانید که در تابستان از چه ترفندهایی برای آرایش کردن صورت خود استفاده کنید تا آرایشتان در فصل تابستان آب نشود...مطلب زیرا بخوانید و از ترفندهای آرایش تابستانه بهره ببرید 

آرایش تابستانه جذاب همراه با نکات و ترفندها

 

 

طرز استفاده عطرهای تابستانی مردانه و زنانه :

 

  •  
  • 1 ) از دوزهای کمتر استفاده کنید، اما اغلب استفاده کنید. به جای اینکه صبح با عطر دوش بگیرید ، یک یا دو اسپری روی نقاط نبض خود بپاشید. یک عطر خوشبوی تابستانه را  در کیف خود داشته باشید . دوزهای کوچکی از عطر را سه تا پنج بار در روز یا هر زمان که عطر از بین رفت، دوباره روی نقاط نبض خود اسپری کنید .

  • نقاط نبض شما قسمت داخلی مچ و آرنج، پشت گوش و زانو و جلو و پشت گردن شما هستند. این نقاط بیشترین گرما را ایجاد می کنند که به آزاد شدن عطر کمک می کند.

  •  
  • 2 ) روی موهای خیس(البته نم دار) خود عطر تابستانی را اسپری کنید  موهای تازه شسته شده رایحه را به خوبی حفظ می کند. بعد از اینکه موهای خیس خود را شانه کردید، عطر را به نوک موهای خود بزنید.

  • اگر نمی‌خواهید عطر را مستقیماً به موهایتان بزنید، به  شانه یا برس خود عطر اسپری کنید. موهای خود را با برس معطر شانه کنید.

  •  

  • 3 )  لباس هایت را خوشبو کن به جای اسپری کردن بدن، درزهای داخلی لباستان را اسپری کنید. با افزایش دمای بدن، گرما باعث آزاد شدن عطر می شود.

 

 

خرید عطر گاهی اوقات می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما این 6 نکته تمام چیزی است که برای شروع به آن نیاز دارید!

 

 

هنگام لباس پوشیدن بدون زدن عطر نهایی, قبل از اینکه از در خارج شوید، هرگز کامل نمی شود. بوها یکی از مهم ترین حواس هستند و تاثیر ماندگاری ایجاد می کنند و گرفتن عطر مناسب که با شخصیت و استایل شما همخوانی دارد به اندازه پیدا کردن کفش هایی برای همراهی با لباس شما مهم است! قدم زدن در یک فروشگاه عطر می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، همه رایحه های در هم آمیخته که در اطراف فروشگاه پخش می شوند فریاد می زنند: «مرا امتحان کن! مرا امتحان کن!'. خواه تازه واردی باشید که مشتاق کشف دنیای باورنکردنی عطرها هستید یا فقط به دنبال چیزهایی هستید که باید در سفر بعدی خرید عطر خود به آنها توجه کنید، این 6 نکته را باید بدانید اینجا در سایت مام پلاس برای شروع کار  شماست!

 

راهنمای خرید جذابترین عطرهای  زنانه و مردانه تابستانی :

 

 

1 ) با عطر وارد عطر فروشی نشوید!

 

 

اگرچه ممکن است به نظر کاملاً مشکلی نداشته باشد که فقط کمی  رایحه مورد علاقه خود را اسپری کنید، قطعاً باید در روزی که قصد دارید یک عطر جدید برای خود انتخاب کنید باید از آن اجتناب کنید. به طور کلی ایده خوبی است که از محصولات معطر مانند لوسیون ها و کرم ها خودداری کنید و ممکن است با عطرهایی که امتحان می کنید مخلوط شوند و انتخاب دقیق را سخت کنند.

 

2 ) رایحه ای پیدا کن که "تو" باشد!

 

 

پیدا کردن یک رایحه خاص ایده جدیدی نیست، ما بارها و بارها آن را تجربه کرده ایم. با این حال، رایج‌ترین اشتباهی که افراد هنگام جستجوی عطری که دوست دارند انجام می‌دهند این است که پس از استشمام عطر دیگری، آن را انتخاب می‌کنند. در حالی که درک رایحه‌ها و نت‌های مختلف روی عطرهای مختلف چیز جداگانه ای است، انتخاب یک عطر که صرفاً به این دلیل که بوی آن را روی شخص دیگری دوست دارید، یک اشتباه بزرگ است! عطرها در افراد مختلف بوی متفاوتی خواهند داشت و چیزی که ممکن است در دیگران بوی خوبی داشته باشد ممکن است برای شما جذاب نباشد.و بوی متفاوتی داشته باشد.

 

3 ) برای انتخاب عطر وقت بگذارید !

 

 

عجله در هنگام خرید عطر ایده خوبی نیست، حتی اگر اولین بوی عطر خوش رایحه ممکن است شما را وادار کند که به سمت باجه صورتحساب بروید، از انجام این کار در هنگام خرید عطر خودداری کنید. عطرهای خوب به ندرت ارزان هستند و وقتی که اینقدر خرج می کنید ...می خواهید مطمئن شوید که  , دقیقاً همان چیزی است که می خواهید ! درک اینکه بوی عطر پس از حذف نت های بالایی(بعد از پریدن الکل عطر) چگونه است، مهم است، کمی روی مچ دست خود اسپری کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند و اگر همچنان قلب شما را تسخیر می کند، ادامه دهید و آن را بخرید!

 

4 ) به یادداشت های روی عطر توجه کنید!

 

 

بروشور یا توضیحات روی عطر  به عنوان  تأثیرات عطر شناخته می شود، همه رایحه ها دارای سه نت (ترکیبات) هستند رایحه  ای که پس از تبخیر شدن از روی  پوست شما باقی می ماند. همان ماندگار است. نت های ابتدایی اولین تاثیری هستند که از عطر ایجاد می شود و قرار است  افراد را به خود جذب کند اما به سرعت از بین می رود و ناپدید می شود. نت های قلبی اغلب  بدنه عطر نامیده می شوند و جوهره آن را تشکیل می دهند، آنها به شما می گویند که عطر قرار است در مورد چه چیزی باشد. نت های پایه  آنهایی هستند که پس از تبخیر نت بالایی و نت قلبی باقی می مانند و به عنوان پیام اصلی عطر شناخته می شوند. به همان اندازه مهم است که هر سه یادداشت را در هنگام جستجوی یک رایحه امضا در نظر بگیرید.

 

5 ) عطر مناسب سبک زندگی خود را پیدا کنید!

 

 

عطری را بیابید که سبک زندگی شما را متعادل کند، بگویید عطری با عطر چوبی تا شما را پرانرژی نگه دارد و یا بوهای شیرین گلی که ممکن است باعث شود شما طعمه یک جشن شوید .عطری را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما همخوانی داشته باشد.و مورد علاقه ی شما باشد و صرفا فقط بخاطر گران قیمت بودن آن و یا مد بودن آن عطر در سال آن را انتخاب نکنید.

 

6 ) با توجه به ساختار عطر آن را انتخاب کنید !

 

 

عطرها بسته به پایه ای که عطر با آن فرموله می شود، شناخته می شود. مرکبات از میوه هایی مانند پرتقال، ترنج و لیمو سرشار از اسید سیتریک و همیشه بوی سبک و تازه دارند. زمین به مرموزتر بودن این چهار نسبت داده می شود و از مواد معدنی یا گیاهانی مانند دارچین، وانیل، عسل و چوب صندل تشکیل شده است. مشک یکی از محبوب ترین و مورد علاقه های مردان است و به طور باورنکردنی جذاب در نظر گرفته می شود. گل‌ها ذاتاً زنانه تلقی می‌شوند، اگرچه زمانه تغییر کرده است، اما رایج‌ترین تم در میان عطرها است و از جوهر گل‌هایی که اغلب قوی، چسبنده و شیرین هستند ساخته می‌شود.

 

 

8 راز برای ماندگاری عطر

 

  •  
  • استفاده از عطر احتمالاً آخرین و سریع‌ترین مرحله در روال زیبایی شما است . یک اسپری اینجا، یک عطر زدن در آنجا، و شما در بیرون خانه هستید. ممکن است حتی به نحوه استفاده از عطر فکر نکنید زیرا به نظر می رسد بسیار ساده است. اما در مورد استفاده از عطرها چیزهای بیشتری وجود دارد. جایی که عطر را روی بدن خود اسپری می کنید، مقداری که روی آن می پاشید و حتی جایی که آن را ذخیره می کنید (مانند روشویی حمام) می تواند روی مدت زمان ماندگاری عطر روی پوست و در بطری تأثیر بگذارد.

  •  

  • آیا می خواهید مطمئن شوید که مانند یک حرفه ای از عطر مورد علاقه خود استفاده می کنید و از آن مراقبت می کنید؟ در اینجا 8 نکته ضروری در مورد نحوه استفاده از عطر برای ماندگاری بوی خاص خود آورده شده است.

 

ترفندهای جذاب و کاربردی عطر و ادکلن

 

 

  • 1.عطر را به پوست خود نمالید.

 

 

  • احتمالاً مادر، مادربزرگ یا دوستان خود را دیده اید که عطر را روی مچ دست خود می زنند و سپس آنها را به هم می مالیدند. این یکی از اولین عادات عطری است که تا به حال آموخته ایم (و یکی از سخت ترین راهها برای شکستن این تکنیک است، مالیدن عطر به این روش به پوست در واقع باعث می‌شود که نت‌های بالای عطر قبل از اینکه ته نشین شوند، محو و تبخیر شوند. این به این معنی است که نت هایی که باعث می شوند عطر شروع شود هرگز واقعاً روی پوست شما ترجمه نمی شود (نفس زدن!).

  •  

  • شما می‌خواهید عطرتان به آرامی با روغن‌های طبیعی پوستتان مخلوط شود. این چیزی است که باعث ماندگاری عطر شما می‌شود و همان چیزی است که بوی همان رایحه را از فردی به فرد دیگر متفاوت می‌کند. مالیدن عطر روی پوست باعث اصطکاک می شود که می تواند آن را گرم کرده و رایحه را تغییر دهد.

 

  • 2. عطر را روی نقاط نبض خود اسپری کنید.

 

 

آیا نمی دانید دقیقا کجا عطر را اسپری کنید؟ روی نقاط نبض خود تمرکز کنید. اینها مناطقی هستند که رگ های شما نزدیک ترین قسمت به پوست شما قرار دارند، بنابراین می توانید (به معنای واقعی کلمه) نبض خود را احساس کنید. این مکان‌ها شامل داخل مچ دست، آرنج‌های داخلی، زیر ناف، پشت لاله‌های گوش و پشت زانو است. این نقاط گرم روی بدن شما گرمای اضافی بدن را ساطع می کنند که به پخش طبیعی عطر کمک می کند. برای استفاده از عطر روی نقاط نبض خود، آن را اسپری کنید یا روی چند یا همه آنها بپاشید (به یاد داشته باشید، نمالید) تا عطر شما در تمام طول روز باقی بماند.

 

  • 3. محل نگهداری عطر اهمیت دارد.

 

 

اگر شما هم مانند ما هستید و با ادکلن  مورد علاقه خود مانند یک قطعه ارزشمند  رفتار می کنید، در ادامه شگفت زده خواهید شد. نگهداری عطر خود در حمام، جایی که بخار حاصل از دوش های روزانه می تواند با آن ها تعامل داشته باشد، ممنوع است. آب، رطوبت و تغییر شدید دما می تواند ترکیب عطر را تغییر دهد و ماندگاری شیشه مورد علاقه شما را کاهش دهد. علاوه بر این، هر شکلی از نور (به خصوص نور خورشید) می تواند آرایش عطر را خراب کند. پس عطر خود را کجا نگه دارید ؟ پاسخ: مکانی خنک، تاریک و خشک. قبل از اینکه بطری‌های خود را در کمد خود دفن کنید، داخل کمد اتاق خواب یا کشو روشویی را امتحان کنید  یا به سادگی، داخل جعبه عطر نگهداری کنید. اکثر اینها برای شاد و ایمن نگه داشتن عطر شما برای مدت طولانی ساخته شده‌اند.

 

  • 4.به مقدار کافی عطر را اسپری کنید

 

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که در چند قدمی کسی باشید و از بوی قوی عطر او هیجان زده شوید ؟ آن شخصی نباشیم که  تسلط بر عطر نداشته باشیم ، پخش کردن آن در هوا و اطراف مهم است وقتی عطر می زنید، می خواهید رایحه مکمل شما باشد و رایحه طبیعی شما را تقویت کند  نه اینکه کاملا خود را با آن بپوشاند. (با عطر دوش نگیرید و روی خودتان خالی نکنید) به جای اسپری کردن عطر به تمام نقاط، آن را روی نقاط نبض خود بپاشید  و سپس کاری را انجام دهید که به آن می گوییم: عطر خود را در مقابل خود اسپری کنید، سپس مستقیماً داخل آن بروید و به عقب برگردید. این یک لایه سبک روی لباس شما باقی می گذارد و مطمئن شوید که پوشیده شده اید (بدون زیاده روی).

 

  • 5. با خیال راحت عطر را به لباس های خود اسپری کنید.

 

 

وقتی صحبت از لباس شد، استفاده از کمی عطر به لباس شما یک راه عالی برای حفظ بوی شما در تمام طول روز است  فقط مطمئن شوید که عطری  نیست که باعث لکه دار شدن لباس شود مانند عطرهای روغنی و گرمی  عطر با  پوست و پارچه ها تعامل دارد، بنابراین احتمالاً بویی روشن تر یا کمی متفاوت خواهد داشت. اما همچنان مانند عطر مورد علاقه شما است. سعی کنید مقداری عطر را در هوا بپاشید و لباس های خود را در آن تکان دهید، یا کمی روی آستر داخلی کت یا کت خود بپاشید.

 

میخواین بدونین در فصل گرم تابستان چگونه لباس بپوشید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشد ؟

اگر پاسخ شما بله است روی  اینجا  کلیلک کنید .

 

 

  • 6. عطر و ادکلن  را بعد از حمام استفاده کنید .

 

 

بسیاری از ما عطر را به عنوان آخرین مرحله قبل از بیرون رفتن از در استفاده می کنیم، اما عطر در واقع وقتی پوست گرم است و منافذ پوست باز است، بهتر جذب پوست می شود. بنابراین ایده خوبی است که آن را بعد از حمام زمانی که پوست خشک شده اما هنوز گرم است استفاده کنید.

 

  • 7. برای عطرزدن ابتدا پوست را چرب  کنید.

 

 

 

وقتی صحبت از پوست خشک شد، عطر اغلب روی پوستی که فوق العاده خشک است به سرعت تبخیر می شود. در عوض، سعی کنید آن را روی یک لایه سبک از لوسیون بدن بدون عطر یا کمی وازلین بپاشید. در حالی که این مرطوب‌کننده‌ها پوست شما را نرم و لطیف نگه می‌دارند، همچنین به روغن‌های عطر چیزی می‌دهند که روی آن بچسبند تا بوی شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

8. فقط عطرهای خاصی را روی موهای خود بپاشید.

 

 

علاوه بر نقاط نبض، پاشیدن مقداری عطر روی موها معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. منطقی است، وقتی سر خود را به اطراف بچرخانید یا با باد بلند شود، اندکی از عطر و بوی خاص خود را پخش خواهید کرد. اما لزوماً نباید هر عطری را در موهای خود بزنید. به عنوان مثال، عطرهایی که  مبتنی بر الکل هستند در واقع می توانند رشته های موی  شما را خشک کنند. در عوض، شما فقط می خواهید که خوشبو شموند پس  روغن های عطر خالص را روی موها بمالید یا مطمئن شوید که عطر شما بر پایه آب است نه بر پایه الکل.

 

 

انواع مختلف بهترین عطرهای زنانه و مردانه

 

 

 

عطرها معمولاً در فرمت های مختلفی عرضه می شوند. بیایید ببینیم این فرمت ها چه هستند

  1. گلدار

  2. مرکبات

  3. وودی

  4. شرقی

  5. میوه ای

  6. سبز

  7. اقیانوسی

 

 

تفاوت عطرهای مردانه و زنانه در بازار چیست؟

 

 

  •   Pour homme   و  pour femme   اصطلاحات فرانسوی هستند که به ترتیب برای عطرهای مردانه و زنانه استفاده می‌شوند.

  •  

  • این تفاوت بر اساس روندهای فرهنگی و بازاریابی معاصر است. عطرهایی که رایحه‌های شرقی، چوبی و مشک را منتشر می‌کنند معمولاً به عنوان عطرهای مردانه به بازار عرضه می‌شوند، در حالی که رایحه‌های میوه‌ای و گلی معمولاً زنانه‌تر هستند.

 

 

تفاوت بین عطرهای تابستانی و زمستانی چیست؟

 

 

 

  • قبل از ایجاد و توسعه یک عطر جدید، برای شیمیدانانی که در آزمایشگاه‌های عطر کار می‌کنند، مهم است که بدانند چه زمانی قرار است عطر استفاده شود. این برای آن ها برای اندازه گیری دقیق اندازه های مواد مورد نیاز است، از نت های بالایی، نت های میانی تا نت های پایه.

  •  

  • برخی از عطرها در بهار و تابستان بهتر عمل می کنند، در حالی که برخی دیگر در فصل های پاییز و زمستان بهتر استفاده می شوند.

  •  

  • عطرهای تابستانی سبک تر هستند زیرا حاوی نت های پایه,دارای  ماندگاری کمتری هستند. از این رو هنگام فرا رسیدن تابستان، توصیه می شود عطرهای رایحه سنگین را با عطرهای سبک تر جایگزین کنید که بوی مطبوع و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر عطری در تابستان سنگین و قوی باشد، می تواند بسیار زیاد باشد . و باعث ایجاد سردرد و حالت تهوع شود

  •  

  • از سوی دیگر، عطرهای زمستانی عموماً حاوی رایحه‌های سنگین‌تر و گرم‌تر هستند، زیرا در طول زمستان دمای بدن شما معمولاً پایین‌تر است. بنابراین عطر معمولی شما کمی خاموش به نظر می رسد.

  •  

  • گرمای بدن ما باعث می‌شود که عطر دورتر پخش شود و سریع‌تر تبخیر شود. به طور خلاصه، در طول تابستان به دلیل گرما، نت های گلی و مرکباتی را انتخاب کنید. هنگام استفاده از عطر تابستانی در زمستان، رایحه آن در هوای سرد زمستانی خاموش می شود. بنابراین در زمستان به سراغ عطرهایی بروید که غلظت شیرین و قوی تری دارند و بویی شبیه دسرهایی مانند وانیل، گل رز و کارامل دارند.

 

معرفی چند عطر جذاب زنانه و مردانه تابستانی :

 

 

عطر تروساردی دونا زنانه

 

 

عطر پورانهم مردانه :

 

 

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات روژ 540 زنانه و مردانه 

 

 

 

عطر تام فورد : 

 

 

 

عطر ویکتوریا سکرت : 

 

 

 

عطر هالووین بنفشه : 

 

 

 

کلام آخر جذابترین عطرهای زنانه و مردانه :

 

در مورد عطر,  افراد مختلف , ترجیحات متفاوتی دارند. حس بویایی یکی از پنج حواس اولیه انسان است و بنابراین، متوجه خواهید شد که اکثر مردم بدون استفاده از عطر از خانه خود بیرون نمی آیند. در حالی که خیلی خوب است که اطرافیان شما مجذوب عطر شما شوند، همچنین مهم است که رایحه خود را تحریک کننده ندانید. اگر به بوها حساس هستید، از این راهنما به عنوان پایه خود استفاده کنید و شروع به کاوش در انواع مختلف عطر کنید تا عطرهایی را که بیشتر دوست دارید پیدا کند

 

  • شما از چه عطری استفاده میکنین ؟

  •  

  • رایحه ی مورد علاقه ی شما چیه ؟

  •  

  • بیاین بگین تا منم تست کنم و از سلیقه ی شما با خبر بشم...میخوام اینجوری عطر شما کاربران دوست داشتنی رو حس کنم..و اینجوری حس میکنم کنار من هستین ....


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود