برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
InShot_۲۰۲۲۰۵۱۰_۱۹۳۵۵۶۰۹۱_compress96.jpg

استایل شیک تابستانه 1401

چگونه برای تابستان لباس بپوشیم تابستان می تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد، اما چند راه مطمئن برای لباس پوشیدن در برابر گرما و رطوبت شدید وجود دارد. تابستان فصل گرمی است. اکثر مردم ممکن است تحمل دمای بالا را دشوار بدانند. برای این فصل، پوشیدن لباس های تیره توصیه نمی شود. رنگ های تیره گرمای بیشتری را جذب می کنند و این می تواند احساس گرما را القا کند. رنگ های سرد و خنثی رنگ های مناسبی برای پوشیدن در تابستان هستند و می توانند استایلی خنک برای شما بسازند.

چند نکته مد برای استایل شیک لباس های تابستانی

 

 

راه های زیادی برای آماده کردن کمد لباس خود برای هوای گرم وجود دارد.

لباس های رنگ روشن بپوشید . رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید که به جای جذب، اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کنند.

 

 

  • 1-لباسهای آستین کوتاه یا بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید. وقتی صحبت از لباس های تابستانی می شود، هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. لازم نیست کاملاً بدون بند باشند ، اما بلوزهای  آستین دار کوتاه و بلوزهای بدون آستین یا آستین پفی را در نظر بگیرید.

  •  
  • 2-از لباس های تنگ دوری کنید. لباس های گشاد بهترین گزینه برای خنک ماندن در تابستان است. به سراغ شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن‌های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ، و لباس‌ها و دامن‌هایی با فضای تنفس بروید.

 

 

  • 3-ورزش خود را ارتقا دهید پارچه‌های چسبان ورزشی  معمولاً رطوبت را از بین می‌برند، اما تنگ هستند، که همیشه برای تابستان عالی نیست. اگر از طرفداران لباسهای ورزشی هستید، بهتر ست که لباسهای ورشی تان  را با شلوارکهای کوتاه و خنک و  رنگارنگ و تاپ یا تاپ‌های کوتاه آستین کوتاه عوض کنید.

 

 

  • 4-پارچه های تنفس پذیر را انتخاب کنید . ممکن است در بقیه ایام سال اهمیتی نداشته باشد، اما قطعاً تفاوت بین پارچه های تنفس پذیر و پارچه هایی که رطوبت را در تابستان به دام می اندازند،را متوجه خواهید شد. مواد مصنوعی  و غیر نخی معمولاً قابل تنفس نیستند، و هوا در آنها جریان ندارد.بنابراین برچسب لباس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس شما 100 درصد کتان، پنبه یا ابریشم یا حریو و نخی است.

 

 

  • 5-شلوار جین. جین یکی از سنگین ترین پارچه هاست. اگر شلوار جین کشدار یا شلوار جین تنگ می پوشید، ممکن است آنها را برای استایل تابستانی خود خیلی گرم بیابید. به جای آن به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبورید جین بپوشید، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید، که همچنان اجازه گردش هوا را می دهد.

 

 

  • 6- لباس ها فقط برای موقعیت های خاص نیستند. یک لباس تابستانی راحت برای روزهایی که نمی دانید چه بپوشید یک گزینه آسان است. تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن لباس‌های کوتاه، پیراهن های ساحلی و دامن‌های کوتاه است، اما بد نیست که یک لباس ماکسی بدون آستین یا دامن بلند را انتخاب کنید.

 

 

  • 7-صندل چرمی بپوشید . دمپایی برای رفتن به ساحل عالی است، اما برای زیباتر کردن ظاهر خود، صندل های بند دار را انتخاب کنید، که همچنان به انگشتان پا اجازه تنفس می دهد. صندل های چرمی دارای گزینه های راحت هستند که شیک تر از دمپایی های فوم استاندارد به نظر می رسند.

 

 

  • 8-اکسسوری ها و زیورآلات را به حداقل برسانید . بسیاری از گردنبندها یا النگوهای آویزان می توانند در گرما به پوست شما بچسبند. یکی از اکسسوری های مناسب  مانند گوشواره حلقه ای را انتخاب کنید.

 

 

برای اینکه بدانید در تابستان چگونه آرایش کنید   اینجا   کلیک کنید 

 

چگونه در تابستان برای محل کار لباس بپوشیم

 

 

شما همچنان باید در طول تابستان در دفتر کار حرفه ای به نظر برسید، و در حالی که لباس هایی را که شما را خنک نگه می دارند در اولویت قرار دهید.

 

 

 

به رنگ های روشن بچسبید . لباس کار معمولاً در رنگ‌های تیره مانند مشکی و سرمه‌ای عرضه می‌شود. برای تابستان، به جای آن، رنگ‌های روشن را امتحان کنید: کتانی سفید، کت و شلوار کتانی یا پیراهن دکمه‌دار آبی روشن.

 

 

لایه لایه لباس بپوشید . اگر دفتر شما دارای تهویه مطبوع است، لایه بندی بخش بزرگی از فضای مد تابستانی شما خواهد بود. کت بلیزر یک گزینه عالی برای آن روزهایی است که باید از یک قطار گرم به یک دفتر سرد بروید.

 

 

کفش های پنجه بسته بپوشید . دمپایی را نمتوان در دفتر کار پوشید ، پس  باید کفش‌های پنجه بسته را در دفتر بپوشید. کفش‌های راحتی یا تخت با جوراب‌های ضد رطوبت را امتحان کنید.

 

این مطلب را کلیک کنید استایل شیک تابستانه زنانه ومردانه (نکات مد و فشن)

 

 

بهترین رنگ های لباس برای پوشیدن در فصل تابستان

 

بیایید ببینیم چه رنگ هایی برای پوشیدن در این فصل بهترین هستند.

 

 

1.لباس رنگ صورتی روشن تابستانه

 

با هجوم زنانی که در طول انتخاب کت و شلوار صورتی در فصل تابستان، شروع شد، یکی از رنگهای مناسب استایل تابستانه رنگ صورتی روشن است که  در تمام سال 2021 محبوبیت پیدا کرد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت آن دیده نمی شد. وقتی هوا در تابستان گرم است، ممکن است یک لباس میدی بلند  یا یک لباس ماکسی گشاد را به جای کت و شلوار ترجیح دهید (آنها شما را خنک و تنفس پذیر می کنند). علاوه بر این، یک کیف دستی روشن می‌تواند به اندازه ی سارافون گلدار یا شلوار جین معمولی زیبا باشد.

 

 

2. لباس مریم گلی سبز تابستانه 

 

اگرچه ممکن است به اندازه صورتی روشن برجسته نباشد، این رنگ کم رنگ بهاری قطعا به خودی خود برجسته می شود. مریم گلی، مانند رنگ شتری، قهوهای مایل به زرد و بژ، واقعاً لوکس به نظر می رسد، حتی اگر به جای طراحی، لباسهای مقرون به صرفه استفاده کنید. مشابه آن سایه‌های قهوه‌ای روشن، می‌توانید هرازگاهی این لباس را در بهار، تابستان و پاییز بپوشید، بنابراین اگر تصمیم به پوشیدن این رنگ لباس را دارید، مطمئن باشید که ارزشش را دارد. اگر می‌خواهید اجازه دهید این سبز ظریف بدرخشد، آن را با سایر سایه‌های روشن‌تر، مانند سفید، قهوه‌ای مایل به زرد یا هر پاستلی، به جای طرح‌های پررنگ یا رنگ‌های روشن ترکیب کنید.

 

 

3. سبز زمردی تابستانه 

 

سبز ممکن است بازتابی از لذت تازه کشف شده ما از طبیعت یا فقط میل ما به آرامش باشد، علاوه بر مریم گلی، زمرد عمیق یک انتخاب محبوب در تعطیلات یا در زمستان است. حقیقت این است که تا زمانی که به جای رنگ‌های جواهری و روشن، با سایه‌های ملایم‌تری همراه باشد، برای تابستان نیز به همان اندازه خوب عمل می‌کند. اگر می‌خواهید رنگ‌های دیگری به ترکیب اضافه کنید، از اکسسوری های  سفید، طلایی یا قهوه‌ای استفاده کنید.می توان گفت این رنگ در تمامی فصل ها قابل استفاده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

 

4. آبی آسمانی استایل تابستانه 

 

برخلاف سبز مریم گلی، این رنگ روشن هم به تنهایی و هم به عنوان رنگ پس زمینه به خوبی جور درمیاد. به‌عنوان یک رنگ خنثی، تقریباً با هر رنگی به خوبی ست می شود و در ترکیب با صورتی روشن بسیار عالی به نظر می‌رسد. با این حال، ما از جفت کردن آن با سایر رنگ‌های آبی مانند کبالت یا سرولین و جواهرات طلایی لذت می‌بریم.

 

 

5. رنگ زرد تابستانه 

 

امسال رنگ های پاستلی محبوب ترین انتخاب برای خانم ها هستند، اما زرد خردلی و نئون نیز بسیار محبوب بوده اند. رنگ زرد اغلب به عنوان رنگی سخت در نظر گرفته می شود، اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایه مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. اگر ته رنگ سردی دارید، رنگ نرگس، لیمویی یا زرد فوق العاده روشن را انتخاب کنید. اگر ته رنگ های گرم دارید، رنگ های کره ای، طلایی و عسلی را انتخاب کنید.

 

 

6. رنگ قرمز تابستانه 

 

رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت و جسارت است. بنابراین، باید آن را جلو و وسط  کمد خود نگه دارید. علاوه بر این، اگر رنگ زرد برای شما زیاد است، انتخاب خوبی برای اضافه کردن رنگ های اصلی است.

البته قرمز هم نشانه خطراست .البته در  لباس مردانه، گزینه ی مناسب شلوار قرمز است.

 

 

7. صورتی هزاره برای یک استایل تابستانه شیک

 

یکی دیگر از رنگهای بی نظیر استایل تابستانه؛ رنگ صورتی هزاره یا صورتی کمرنگ است.و حتی  نسل جدیدی از مردان ترجیح داده اند این رنگ را بپوشن و با سر بسمت  رنگ صورتی هزاره بروند.

 

نکته : «برای لباس‌های غیررسمی، به دنبال صورتی‌های خاکی‌تر و شسته‌تر از رنگ‌های پر جنب و جوش باشید». سپس آن‌ها را با رنگ‌های زیتونی، برنزی گرم و قهوه‌ای ترکیب کنید و با شلوار جین کم‌رنگ یا کت‌های جین بپوشید تا آنها را ست کنید.»

 

صورتی مزیت همه کاره بودن را دارد. جامپرها یا پیراهن های ریز با شلوار جین مشکی یا آبی، شلوارک سرمه ای یا شنی و یا حتی سبز خوب به نظر می رسند.

 

مانند هر رنگ روشن تر، باید قبل از انتخاب ؛ رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. کسانی که رنگ پوست تیره‌تری دارند می‌توانند سایه‌های مختلف صورتی بپوشند، اما کسانی که پوست روشن‌تری دارند برای جلوگیری از سفید شدن، باید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنند.

 

 

8. بنفش پاستلی تابستانه 

 

رنگ بنفش در لباس‌های مردانه نادیده گرفته می‌شود، پوشیدن بنفش کم رنگ را در تابستان امسال به عنوان اشاره ای به استایل ترندهای استایل تابستانه 1401 در نظر بگیرید، پیراهن های بنفش کم‌رنگ همراه با شلوار جین سفید، و تیشرت های بنفش کمرنگ با شلوار جین و کفش‌های تابستانه  ظاهری شیک بهمراه  دارد.

 

برای اینکه کمد لباس شما رنگ بنفش را تجربه کند، باید اساساً همه چیز را از بین ببرید. اگر می توانید، این رنگ را به عنوان لباس اصلی خود بپوشید مثلاً یک تی شرت یا بلیزر؛ و بقیه لباس خود را با مشکی، خاکستری، شنی، بژ یا سفید پشت سر بگذارید.

 

 

9.رنگ پوست پرتقالی برای استایل تابستانه ی فوق العاده

 

در دهه هفتاد، نارنجی روشن اغلب بارنگهای  نه چندان لذت بخش زرد و قهوه ای جفت می شد. در فصول بعدی، رنگ به طور آزمایشی کم رنگ تر شد ، اما در این فصل، نارنجی پررنگ با نوجوانان شیک پوش فصل  تابستان به ‌عنوان نشانه ی قدرت  و ظاهری تکان ‌دهنده‌ دوباره ظاهر شد.

نارنجی نیز باید یکی از رنگ های برجسته شما باشد. می‌توانید یک شال پوست پرتقالی را با شلوار جین کلاسیک نیلی و یا تاپ‌های بلند سفید با دامن پوست پرتقالی بپوشید، اما در تابستان، یک تی شرت ساده نارنجی عالی به نظر می‌رسد.

 

 

10. خنثی های فصل جدید

 

رنگ‌بندی خنثی ممکن است بهترین دوست شما در باربیکیو تابستانی نباشد،. برای یک دورهمی تابستانه بهتر از رنگهای خنثی استفاده کنید.رنگ های خنثی فصل جدید شامل رنگ های بژ، سنگی، سفید و خاکستری کم رنگ است. البته مواظب لکه‌های علف و چمن باشید.

این رنگهای خنثی‌ تابستانه جایگزین خوبی برای کسانی هستند که مایل به تغییر رنگ نیستند. اما رنگهای خنثی به استایل  شما کیفیت برجسته و  شیکی  می بخشند.

 

 

کت بلیزر برای استایل تابستانه

 

 

  • هوای دائماً گرم در ماه های تیر، مرداد و شهریور نیز به این معنی است که باید لباسی تابستانه بپوشید و جریان هوا در گردش باشد.. و به همین دلیل، گرفتن یک کت سبک وزن برای جلوگیری از ظاهر شدن لکه های عرق در لباس و بازوها ضروری است. همچنین، برای  شب‌های تابستانی که بعد از غروب آفتاب بیرون می‌روید، مفید خواهد بود.

  •  

  • وضعیت هودی و گرمکن معمولی خود را برای یک کت کتانی مد روز یا یک ظاهر برش جذاب در آخر هفته ها تغییر دهید. ژاکت‌های جین ، زیپ‌آپ و موتو کلاسیک را فراموش نکنید که شما را در دمای مناسب نگه نمی‌دارند، و باعث بیشتر گرم شدنتان می شوند.

  •  

  • بلیزرها بهترین هستند! اینها لباس را کامل می کنند و وقتی آن را می پوشید به شما احساس اعتماد به نفس می دهند. این یک استایل تابستانه مهم برای مردان و زنان بوده است. در دنیای حرفه ای جایگاه ویژه ای دارد. صرف نظر از فصل و مناسبت، ارزشی به بیانیه مد شما می‌افزاید. وقتی کسی بخواهد با استایلی رام نشدنی لباس بپوشد، هیچ چیز به ظرافت یک کت بلیزر نمی رسد.

  •  

  • بیشتر سازمان‌ها، کلیساها، بیمارستان‌ها، مدارس، کالج‌ها، بخش‌های امنیتی و باشگاه‌های ورزشی می‌خواهند افرادشان حرفه‌ای به نظر برسند و بدون بلیزر ناقص است. بسیاری از جنبه‌های تعیین‌کننده مانند اندازه، رنگ، تناسب، کیفیت پارچه و سفارشی‌سازی در انتخاب کت لباس مهم است.

 

 

شلوارهای گشاد تابستانه

 

 

شلوار تابستانی سبک که شما را از سوختن در این فصل نجات می دهد

تابستان؛ فصلی که بیشتر ما ترجیح می دهیم از شلوارهای بلند اجتناب کنیم. در واقع، راه رفتن با شلوار ضخیم در حالی که آفتاب شما را می سوزاند و رطوبت هوا باعث عرق کردن پاها و ران ها می شود اصلا ایده ی مناسبی نیست. اما قبل از اینکه در گرمترین ماه‌ها همه شلوارها را کنار بگذارید، صدای مام پلاس  را بشنوید. شلوار تابستانی راحت، گشاد  و سبک وزن وجود دارد . و آنها فوق العاده زیبا هستند. و بله، شما کاملاً به یک جفت از آنها در کمد خود نیاز دارید! در حالی که شلوارک، دامن، لباس (مورد علاقه شخصی من) ممکن است در فصلگرما لباس‌های مورد علاقه شما باشند، یک جفت شلوارگشاد و نخی  مناسب هوای گرم برای شما معجزه می‌کند.

 

 

خوشبختانه، سبک‌هایی وجود دارند که مانند ابر روی پوست شما احساس می‌شوند، بنابراین قبل از اینکه بیرون بروید، احساس نمی‌کنید که واقعاً در حال ذوب شدن هستید. فکر کنید: پارچه های تنفس پذیر مانند کتان ، پنبه و ساتن! (همراه با ترکیبات ویسکوز و پلی استر!) احتمالاً به خوبی با خورشید بی امان منطبق نخواهد شد..بنابراین ما لباس های خنک مورد علاقه خود را پوشیده ایم.. به راستی، تحمل فصل گرما با این انتخاب های روشن و چاپ شده بسیار ساده تر است.

 

 

مانتوهای جلوباز و گشاد تابستانه

 

 

پیدا کردن بهترین مانتو های تابستانی هرگز سخت نبوده است..هر چند  استفاده از مانتوهای  مناسب با آب و هوا مختلف هر استان  ممکن است مشکل باشد. به خصوص در استان های جنوبی که هوا گرمتر است، جایی که موج گرمای غافلگیرکننده به طور ناگهانی با شرجی پایان می یابد. و همه ما عرق کردن در ماه مرداد و شهریور را تجربه کرده ایم.

 

 

با سرمایه گذاری بر مانتوی  تابستانی نخی و خنک  از تابستان لذت ببرید و در زمان خود  صرفه جویی کنید. سبک وزن و لایه‌بندی آسان، مدل مناسب شما تا ماه مهر و آبان است .مدلهای کیمونو و کلوش گزینه ی مناسبی هستند و بیشتر تک رنگ و رنگ روشن هستند و با ست کردن انواع اکسسوری و کیف و کفش های تابستانه استایلی شیک و جذاب تابستانه داته باشید.

 

 

مانتوهای جلوباز تابستانه یک  عنصر اصلی است که هر زنی در کمد لباس خود به آن نیاز دارد. مانتوهای گشاد و جلوباز تابستانه همه کاره هستند و به شما آزادی عمل می دهند.، به راحتی لباس پوشیدن، و (مهمتر از همه) ضد تعریق، این تعریف متفاوت  است.چون در تابستان آب و هوا در کل استانها یکی نیست.

 

 

 

 

سرهمی‌ (بیلرسوت)های  تابستانه

 

اغلب خانمهای  خاص‌پسند به این مورد علاقه نشان می دهند. یک سرهمی تابستانه، با رنگهای شیک و خاص.میتواند یک استایل تابستانی شیک و جذاب  به استایل تابستانه ی شما ببخشد.سرهمی های تابستانه معمولا تک رنگ هستند.تک رنگ بودن سرهمی ها باعث اسپرت نشان دادن استایل شما می شود

 

 

اگر سرهمی تابستانه را با یک کت بلیزر تابستانه ست کنید یک تیپ فوق العاده به شما می بخشد.

 

 

 

دامن های تابستانه

 

  • آیا تا به حال جلوی کمد خود رفته اید  و به این فکر می کنید که « چگونه دامن های بلند را به صورت غیر رسمی بپوشیم؟ «... برای من، بیشتر اوقات این اتفاق می افتد... معمولاً از پوشیدن این تکه لباس اجتناب می کنم. چرا؟ چون بلد نیستم دامن های بلند بپوشم بدون اینکه چرت و پرت به نظر برسم. اما وقتی فصل گرما فرا می رسد، دوست دارم چیزهای جدیدی را امتحان کنم، مانند لباس های دامن بلند تابستانی.

 

یک چیز واضح است: دامن های ماکسی بلند ستاره ی هر لباس تابستانی هستند. اینها لباس هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند و در هر فصل گرم سال با کلاس خواهند بود. یک دامن ماکسی همیشه ایده خوبی است، مهم نیست کجا می خواهید بروید، به جز زمانی که قصد دارید لباس کار تابستانی بپوشید. علاوه بر این، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دامن بلند تابستانی را به درستی اکسسوری کنید و مطمئن باشید که تاثیر خوبی خواهید گذاشت.

 

 

برای مثال، اگر قصد دارید برای یک مراسم یک دامن بلند تابستانی بپوشید، باید حداقل یک دامن توپی در کمد خود داشته باشید، زیرا ممکن است این عنصری باشد که آنها را به شاهزاده خانم برای یک شب تبدیل کند. شما می توانید چنین دامنی را در یک مراسم جشن بپوشید، جایی که لباس باید برجسته و توجه پذیر باشد، در یک ترکیب منحصر به فرد با یک شومیز خیلی شیک, این یکی از ترکیباتی است که میتوان در مهمانی بپوشید و فوق العاده شوید.

پوشیدن دامن توپی به شما کمک می کند تا احساس راحتی داشته باشید اما در عین حال فوق العاده شیک باشید.

 

می توانید یک کت برلیزر باورنکردنی به رنگ سفید با یک بلوز به رنگ خنثی بپوشید. این کلید برجسته کردن چنین خلاقیتی است.

 

چرا از آن برای ایجاد همان جلوه در روزهای خسته کننده و بدون الهام استفاده نمی کنید؟ یک تاپ یا تاپ شیک را با دامن ابریشمی دوست داشتنی، مخلوط کنید، یک جفت صندل یا کفش و در نهایت یک کیف یا جواهرات دخترانه به آن اضافه کنید. دامن‌های کمر بلند و تاپ‌های کوتاه می‌توانند به شما در گذراندن گرم‌ترین فصل تابستان کمک کنند و به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را روی بالاتنه، شانه‌ها و حتی بازوهای کاملاً خوش‌رنگ خود تغییر دهید. همیشه می‌توانید از این تاپ‌ها برای ایجاد لباس‌های زیبا با شلوار جین برای تابستان با ترکیب آن‌ها با شلوار جین استفاده کنید، یا می‌توانید لباس‌های تابستانی زنانه را با استفاده از تاپ‌های زیبا و دامن‌های بلند بسازید.

 

 

کت و شلوارهای شیک استایل تابستانه

 

 

پارچه های کتان از الیاف کتان طبیعی و با بافت باز ساخته شده اند و قابلیت تنفس دارند. این بدان معناست که گرمای بدن شما خارج می شود در حالی که هوای تازه برای یک اثر خنک کننده به داخل جریان می یابد. همچنین به طور طبیعی رطوبت را از بین می برد، که به خلاص شدن از شر آن احساس چسبندگی ناخوشایند زمانی که کمی گرم هستید کمک می کند.

 

 

کت و شلوارهای تابستانه دوخته  شده از پارچه ی کتانی,  شما را خنک نگه می‌دارند، زمانی که نیاز دارید برای مناسبتی مانند عروسی تابستانی لباس هوشمندانه بپوشید. آنها معمولاً در طول روز کمی مچاله می شوند، اما نکته مثبت ظاهری شیک و آراسته است که چند چین و چروک در آن ایجاد می شود و خیلی مهم نیست. کت و شلوارهایی که در پارچه کتان ترکیبی هستند نیز این کار را انجام می دهند و معمولاً در برابر چین و چروک مقاومت بیشتری دارند. اگر مناسبت اجازه می دهد، سعی کنید پیراهن خود را یقه باز بپوشید تا جریان هوا بیشتر شود.

 

 

سارافون های خوشگل استایل تابستانه

 

 

وقتی هوا گرم می شود، لباس های تابستانی زیبا یکی از لوازم اصلی هستند. با یک لباس تابستانی از سارافون های تابستانی و کمی نور آفتاب به سراغ کمد لباس خود بروید. از مدلهای دامن کلوش گرفته تا مدل های بند دار،پیله دار و مجموعه لباس های تابستانی زنانه شما را پوشش می دهند! با یک سارافون و صندل کوتاه آماده موج گرما شوید یا با استایل میدی و ترنرهای سفید آن را خنک نگه دارید . مجموعه لباس‌های روزانه‌تان را با سارافون های تابستانه  جدید تازه کنید و با یک کیف یکطرفه و صندل های  پاشنه‌دار ، تیپ تابستانه ی خودتان را تکمیل کنید .

 

 

پیراهن های مردانه تابستانه

 

با این پیراهن‌های شیک، از لباس‌های دکمه‌ای گرفته تا چهارخانه، پولو و حتی پیراهن هاوایی، نور خورشید را دفع کنید.

 

با شروع افزایش دما، زمان آن رسیده است که سبک خود را ارتقا دهید. با چاپ های تیره و کت و شلوارهای زمستانی خداحافظی کنید و رنگ، بافت و الگوی سرگرم کننده را در کمد لباس خود ترکیب کنید. از پیراهن های تابستانه چهارخانه دکمه دار گرفته تا پولوهای کلاسیک، ما بهترین پیراهن‌ها را به شما نشان می دهیم  که در تابستان امسال ظاهر و احساس خوبی به شما می‌دهند . در اینجا بهترین پیراهن های مردانه برای پوشیدن در تابستان را مشاهده می کنید.

 

  • پیراهن نخی کش دار گینگهام

  • خدمه پنبه ارگانیک

  • پیراهن دکمه دار

  • نوردستروم

  • پیراهن پولو پیکه

  • پیراهن کتان

  • پیراهن با دکمه

  • پیراهن کتانی آستین بلند یقه هنلی

 

 

شال و روسری تابستانه

 

روسری های زیبا حالتی ظریف یا بازیگوش به لباس های تابستانی شما می دهند.

 

بانوان شیک پوش به این نکته توجه کنید  که شال یا روسری تابستانه ی شما  باید ایستایی خوبی داشته باشد جنس شال و روسری شما در فصل تابستان باید  نخی یا حریر باشد و خیالتان راحت باشد که ری سر لیز نمی خورند.

 

 

و اما بانوان شیک پوش  چادری به دلیل استفاده از چادر باعث لیز خوردن شال و روسری می شوند .پس بهتره از طلق استفاده کنند تا شال و روسری روی سر آنها ثابت بمانند.

 

 

 

کفش و صندل های تابستانه

 

 

با توجه به اینکه تابستان در راه است، وقت آن است که چکمه های دست و پا گیر خود را دوباره در انبار قرار دهید و کمد لباس خود را برای هوای گرمتر آماده کنید. ترندهای کفش تابستانی 2022 همچنان منبعی عالی برای الهام بخشیدن به کفش‌های معقول و راحت است، در حالی که هنوز برای کسانی که هوس پاشنه‌های سبک مهمانی را دارند ,جذاب است . با گزینه های بی نهایت موجود در بازار، ما لیستی از بهترین کفش های تابستانی1401 را جمع آوری کرده ایم که می توانید همین الان خرید کنید.و در جاکفشی خود قرار دهید.

آنچه قدیمی است دوباره جدید است، و این در مورد کفش های تابستانی به سبک بندی صادق است. با   سگک ها و بند های مچ پا، می توانید آن ها را هر طور که می خواهید شیک یا غیر رسمی بسازید.

 

چند نمونه ست کیف و کفش تابستانه 

 

 

 

چند نمونه ست استایل تابستانه 1401

 

نتیجه

بسته به شخصیت شما، هر رنگی که می پوشید هماهنگ یا متضاد است. بسته به فصل فعلی، ممکن است یک رنگ (برای شخصیت شما) مناسب به نظر برسد، در حالی که رنگ دیگر ممکن است مناسب نباشد.

تابستان فرصت خوبی است تا با استایلی با رنگ های شاد و زیبا ظاهر شوید.

در پایان هر رنگی که دوست دارید بپوشید و از اینکه خودتان باشید نترسید.

 

شما چه رنگهایی رو دوست دارین؟

و چه رنگهایی رو با هم ست می کنین؟

پیشنهاد شما برای استایل تابستانه چیست؟

اینجا دور هم جمع شدیم تا در کنار هم بهترین و شیک ترین استایل تابستانه را بسازم.برام کامنت بزارین و از تجربیاتتون بگین.مرسی که با حضور گرمتون به قلب من گرمی می بخشین.


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود