برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدیوی آموزشی دست ورزی، پیش دبستانی و اول ابتدایی

مهارت های دست ورزی: در این ویدیو چند تمرین ساده آورده شده که بهتون کمک میکنه، توی نوشتن دست هاتون خسته نشه، به این تمرینات مهارت های دست ورزی میگن. با وب سایت مام پلاس همراه باشید.

چند فعالیت دست ورزی  الگو سازی برای کودکان پیش دبستانی و کلاس اول 

 

1. ترسیم الگوهای پیچیده‌تر:

در این فعالیت، کودکان می‌توانند الگوهای پیچیده‌تری را ترسیم کنند، مانند مثلث‌ها، مستطیل‌ها، خمیدگی‌ها و الگوهای هندسی دیگر. این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا مهارت های هندسی و دقت خود را تقویت کنند.

 

2. ساختن اشکال با استفاده از قطعات ساختمانی:

در این فعالیت، کودکان می‌توانند از قطعات ساختمانی مانند لگو، بلوک‌های ساختمانی و پازل‌ها استفاده کنند تا اشکال و الگوهای مختلفی بسازند. این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا مهارت های سازگاری دست و چشم، خلاقیت و حل مسئله را تقویت کنند.

 

3. ترسیم الگوهای هندسی در فضای سه بعدی:

در این فعالیت، کودکان می‌توانند الگوهای هندسی را در فضای سه بعدی ترسیم کنند، مانند کره زمین، مخروط، استوانه و... این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا مهارت های هندسی و تصور فضایی خود را تقویت کنند.

4. ترسیم الگوهای هندسی با استفاده از اشیاء مختلف:

در این فعالیت، کودکان می‌توانند از اشیاء مختلف مانند نوارهای رنگی، پازل‌ها، قطعات ساختمانی و... استفاده کنند تا الگوهای هندسی را ترسیم کنند. این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا خلاقیت، تخیل و مهارت های هندسی خود را تقویت کنند.

5. ساخت الگوهای هندسی با استفاده از جعبه‌های مختلف:

در این فعالیت، کودکان می‌توانند از جعبه‌های مختلف مانند جعبه‌های پلاستیکی، جعبه‌های کارتنی و... استفاده کنند تا الگوهای هندسی را بسازند. این فعالیت به کودکان کمک می‌کند تا مهارت های سازگاری دست و چشم، خلاقیت و حل مسئله را تقویت کنند.

 

🔷 🔷 🔷جهت مشاهده ویدیو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنطیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید. 

 

برای مشاهده ویدیو های بیشتر از مهارت ها روی لینک زیر کلیک کنید. 

مهارت ها

 


برچسب ها

خانم کلوشانی

خانم کلوشانی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود