برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
کاربرگ-رنگ-آمیزی-کودکان-0.jpg

20 کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی

20 کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی میتواند لحظات شاد و جذابی برای شما و کودکتان بسازد. تازه ما کلی نکته در مورد اهمیت کاربرگ رنگ آمیزی براتون توضیح دادیم پس با ما همراه باشین مام پلاسی های عزیز

اهمیت  کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی :

 

یکی از مهم ترین تجربه های مورد نیاز برای کودکان در سنین ابتدایی رشد، آشنایی با مهارت های نقاشی و رنگ آمیزی است زیرا کودکان با این کار میتوانند خلاقیتشان را رشد دهند. از این رو پدر مادر های گرامی باید در نظر داشته باشند که در سنین مختلف ابتدا با کاربرگ رنگ آمیزی کودکان و آشنایی کودک با رنگ ها و سپس بوم های رنگ آمیزی کودکان، کودک خود را هم با ابزار نوشتن و رنگ آمیزی عجین کنند و هم با کمک این وسایل بتوانند خلاقت کودک را شکوفا کنند.

 

چرا کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی اینقدر مهم است؟

 

  • کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی و شناخت اشکال هندسی :

 

کودک  در کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی با اشکال هندسی مختلف مانند دایره، مربع، مستطیل، مثلث و بیضی و اشکال بدون قاعده آشنا میشود و چشمش به طور دقیق تر میتواند این اشکال را تشخیص دهد. این امر تاثیر زیادی در رشد و پرورش ذهن کودکان دارد.

 

  • کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی و الگویابی و تفکر خلاق :

 

همچنین اصلی ترین تمرین کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی این است که کودک مطابق الگوی رنگ شده در برخی کاربرگ ها، به رنگ آمیزی نمونه رنگ نشده بپردازد، از این رو کودک میتواند به شناخت صحیح و تطبیق رنگ ها بپردازد و صد التبه گاهی با تغییر رنگ ها متناسب با سلیقه اش، به تفکر خلاقانه تر بپردازد.

 

  • کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی و بهبود مهارت های حرکتی ظریف :

 

یکی دیگر از نتایج مهم استفاده از کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی ، پرورش قدرت مچ و تقویت عضلات دست کودک است. در این دوران که بازی های کامپیوتری و بازی با موبایل و تبلت جایگاه زیادی در خانه ها پیدا کرده است، کودکان کمتر به بازی های فیزیکی کودکانه میپردازند و این زنگ خطری برای والدین است. والدین میتوانند با کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی ، کودک خود را به فعالیتی فیزیکی و جذاب وادارند که برای فرزندشان از لحاظ جسمی نیز مفید است.

 

  • کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی و کشف استعداد ها :

 

یکی دیگر از رسالت های پدر مادر کشف استعدادهای کودکشان است که البته در این مسیر باید از کمک مربی های کاربلد استفاده کنند و خودشان نیز روزانه با خواندن کتاب های تربیت فرزند علم خود را در این حوزه افزایش دهند.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی استعدادیابی کودکان مقالات زیر را بخوانید :

 

 

نقش کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی در کشف استعداد و علاقه کودک چیست؟

 

پدر و مادر با تهیه کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی کودک را با دنیای نقاشی و رنگ آمیزی آشنا میکنند و همانطور که میدانیم یکی از جذاب ترین مهارت ها و استعدادها نقاشی است که میتوان با مشاهده دقیق رفتار کودک هنگام رنگ آمیزی و همچنین فراهم کردن نیازهای بعدی او مانند خرید تابلو رنگ آمیزی کودکان برای تجربه بهتر حس رنگ آمیزی متوجه استعداد کودک در نقاشی شوند و این استعداد را پرورش دهند.

 

راستی شما یادتونه اخرین باری که مدادرنگی دست گرفتین کی بوده؟

 

کشف استعداد های انسان در کودکی منجر میشود تا فرد بتواند از ابتدا با تمرکز و تلاش روی پرورش آن استعداد سرمایه گذاری کند و آن را به یک مهارت تبدیل کند. چنین مهارتی میتواند مسیر زندگی یک فرد را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد و او را به جایگاهی که برای ان ساخته شده است برساند. امروزه اکثر والدین میدانند که کودکشان الزاما نباید یک مهندس یا پزشک شود و یک انسان زمانی موفق است که در آن رشته ای فعالیت کند که در آن مهارت و استعداد کافی دارد و به آن علاقه مند است. از این رو اهمیت کشف استعداد هنری کودکان در زمان درست و رشد آن بسیار مهم است.

 

 

بجز کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی بازم کاربرگ دارین تو سایتتون ؟ 

 

بله که داریم پس چی wink

 

برخی از این کاربرگ‌های علمی و طرح‌های درسی که در زیر عنوان شده رو امتحان کنین و ببینید که مهارت‌های منطقی فرزندتون هر روز به طور قابل توجهی رشد می‌کنه : 

 

 کاربرگ  آموزش تفاوت و شباهت پیش دبستانی

تقابل یک به یک و 17 روش اموزش شمارش به کودکان

کاربرگ ماز 

13 راه ساده برای آموزش الگوها و الگویابی به کودکان 

قرینه یابی و اکمال بینایی و 10 کاربرگ تقارن

تشخیص شکل از زمینه پیش نیاز مهدکودک و 10 کاربرگ آموزشی

 

 

دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی رو چجوری انجام بدم ؟ 

 

خب خب بیاین با هم این مسیر رو انجام بدیم تا بتونین به راحتی دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی رو انجام بدین و تو خونه حسابی با فرزند عزیزتون تمرین کنین

 

روش اول دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی با رایانه ی شخصی : 

 

مرحله ی 1 :

 

ابتدا روی تصویر کاربرگ  مورد نظر کلیک راست کنید تا  مانند تصویر گزینه های زیر برای شما باز شوند ، 

روی گزینه ی save image as کلیک کنید تا پنجره ی بعدی برای شما باز شود 

 

 

 

مرحله ی 2 :  انتخاب پوشه بمنظوره ذخیره کردن تصویر برای دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی   

 

در پنجره ی باز شده پوشه ای که قصد دارید کاربرگ ها را  آنجا ذخیره کنید مشخص کنید ، سپس میتوانید در قسمت آبی رنگ برای فایل خود نام دیگری انتخاب کنید یا اینکه با همان نام آن را ذخیره کنید . با کلیک روی کلمه ی save  تصویر کاربرگ  مورد نظر شما به راحتی در رایانه ی شما ذخیره میشود .

 

 

 

 

مرحله ی سوم : کاربرگ ذخیره شده کجاست ؟ 

 

از روی رایانه ی خود پوشه ای که برای ذخیره سازی انتخاب کرده بودید را باز کنید و خب میبینیم که دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی مورد نظر شما  با موفقیت به پایان رسیده است . wink

 

 

 

روش دوم : دانلود کاربرگ رنگ آمیزی کودکان پیش دبستانی با گوشی شخصی : 

 

خب خب یه خوش خبری بدم اونم اینکه دانلود کاربرگ با گوشی خیلی سریعتر و راحت تر از رایانس به این صورت که دستتون رو چند ثانیه روی عکس مورد نظر نگه دارید ، یک پنجره برای شما باز میشه در پنجره ی باز شده گزینه ی download image  رو انتخاب کنید . تصویر کاربرگ مورد نظرتون به راحتی در گالری گوشی ذخیره میشه .

 


فریده امیر احمدی

فریده امیر احمدی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود