برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
Polish_۲۰۲۲۰۱۱۲_۱۵۴۰۱۶۶۲۴.jpg

اهمیت زن روز

به مناسبت روز زن سایت مام پلاس، زن روز را به دسته بندی مطالب خود اضافه کرده است. با فرم مطالب و محتوای این بخش از زن روز بیشتر آشنا شوید.

مقدمه

 

در این مقاله قصد داریم به مناسبت روز زن شما را با قسمت جدیدی از سایت مام پلاس آشنا کنیم که از امروز به بعد در آن به مبحث زنان مدرن پرداخته خواهد شد.

قبل از هر چیز، به تلفن همراهی که در دستتان است کمی بیشتر توجه کنید و آن را با تلفن همراهی که هفت سال قبل در دستتان بود مقایسه کنید!این سرعت سرسام آور تکنولوژی وقت ماست. حتی باورکردنی نیست که در زمانی نه چندان دور به محض خروج یکی از اعضای خانواده از خانه، ارتباط دیگران با او قطع میشد تا به خانه برگردد!

دقیقا پیشرفت تکنولوژی سبب افزایش تبادل اطلاعات و ارتباطات شد و مردم بوسیله این تبادلات فرهنگی به جایگاه خودشان پی بردند و بخصوص زنان و رنگین پوستان زیادی در سرتاسر دنیا حق خودشان را طلب کردند تا اینکه پس از تلاش های بسیار به بخشی از حقوق خودشان دست پیدا کردند اما درست مانند انیمیشن Bee Movie که زنبور ها پس از رسیدن به حقشان خوشحال نبودند و نمیدانستند از این به بعد چطور باید زندگیشان را اداره کنند، زن های امروزی هم با وجود تمامی استعداد ها و توانایی هایشان هنوز نتوانسته اند خودشان را با دنیای جدید وفق دهند.

خانم ها میخواهند مستقل باشند اما هنوز هم دلشان میخواهد در کوچک ترین کارها مثل بردن چمدان ها و یا نصب تابلو ها مردان کمکشان کنند این موضوع و شکاف عمیقی که بین نسل ها با پیشرفت تکنولوژی ایجاد شده و بسیاری مشکلات دیگر سبب شده که زن ها نتوانند به خوشبختی واقعی که حق طبیعی هر انسانی است برسند.

گرچه در دنیای حال حاضر تکنولوژی آسایش بیشتری برای ما به همراه آورده اما هنوز آرامش و موفقیت لازم را نداریم زیرا هنوز زندگی در دنیای مدرن را نیاموخته ایم.

زندگی بسیاری از موجودات به دلیل ابتدایی بودن آن ها به صورت غریزی برنامه ریزی شده است اما کنش هایی که میان انسان ها رخ میدهد، به سبب پیچیدگی به بخش وسیعی از دانش ها و مهارت های آموختنی نیازمند است اما همین آموزش بخصوص در جوامع سنتی تر با چالش های زیادی همراه شده.

 

موانع مطالعه درباره زنان مدرن

 

اگر از معدود تحقیقات و کار های ارزشمند چشم بپوشیم، سایت های خارجی و مهم زیادی در این باره مطالب خودشان را به صورت ویژه و  غالبا رایگان در اشتراک میگذارند ولی حتی اگر شما به زبان های آن ها مانند انگلیسی یا فرانسوی هم مسلط باشید، بسیاری از مطالب ممکن است در جامعه و فرهنگی که ما با آن رشد پیدا کرده ایم همخوانی نداشته باشد و عملا تعداد کمی از آن ها قابل اجرا باشد.

علاوه بر این دوره هایی که به زبان فارسی در سرتاسر دنیا برگزار میشود هم هزینه و وقت زیادی را از شما میگیرد. همچنین آپدیت شدن در برابر آموزش ها هم بسیار اهمیت دارد و نمیتوانید به یک یا دو دوره مختصر یا چند کتاب اکتفا نمایید.

بنابر تمامی این دلایل از این پس مقالات زن روز را با شما در اشتراک میگذاریم که درباره تمامی مطالبی است که زنان مدرن باید بدانند.

 

آیا مقالات زن روز برای مردان هم کاربرد دارد؟

 

تا این جا اهمیت اطلاع رسانی به خانم ها را تا حدودی تشریح کردیم و گفتیم که این مهم چقدر میتواند در موفقیت و احساس خوشبختی مفید و موثر واقع شود اما نیمی دیگر از جمعیت مردان هستند.

پیش تر اشاره ای کوچک به اختلافات میان خانم ها و آقایان کردیم اما یکی از دلائل این اختلافات، همین عدم تقسیم داده ها بین مردان و زنان است.

شخصا کتاب ها و مجلات سازنده زیادی را دیده ام که خانم ها مطالعه می کنند و طبق آن رفتارهایشان را تغییر می دهند اما مردان زیادی در جامعه همچنان سنتی باقی مانده اند.

گرچه برعکس همین الگو هم در روابط کنونی هست اما مهم این است که با شکاف عقاید و افکار زن ها و مردها هم مواجه هستیم‌.

با فرض الگوی اول، سعی کنید مردهای زندگیتان از جمله پدر، برادر و پارتنر را دست کم نگیرید.
درست منظورتان را توضیح دهید و از آن ها بخواهید پالاگراف ها یا مطالبی که احساس می کنید آن ها باید بدانند را مطالعه کنند.

مورد دیگر اینکه فقط مطالبی که به نفع خودتان است نشان ندهید و سعی کنید در اشتراک مطالب منصف باشید.

اگر مرد هستید و این مطلب را مطالعه می کنید، مطمئن باشید همراهی با ادامه این مقالات خالی از لطف نیست و دید جدیدی به خصوص در جامعه حال حاضر به شما می بخشد.

 

زن روز چه مواردی را پوشش میدهد؟

 

در سایت مام پلاس، مطالب بسیار زیادی در رابطه با آشپزی، تربیت فرزند و... به طور تخصصی وجود دارد اما آنچه در این بخش سایت مورد توجه ویژه است، مصاحبه با زنان مدرن و موفق، هنر، خودشناسی، ارتقای کسب و کار و مطالب انگیزشی مخصوص به زنان است تا به این وسیله بتوانید به لایف استایل موفقی که همیشه آرزویش را داشته اید، دست پیدا کنید.

جمع بندی

 

در این مقاله شما را از اهمیت آموختن هنرزندگی در دنیای مدرن و نیز ماهیت کلی مقالات جدید زن روز آگاه کردیم. منتظر ساید مقالات زن روز در آینده نزدیک باشید.


لادن هاشمی

لادن هاشمی

علاوه بر مقاله نویسی ، به مطالعه و تحقیق در زمینه های ادبیات،فلسفه،روانشناسی و جامعه شناسی و هنر بسیار علاقمندم و آشپزی رو تازه شروع کردم و امیدوارم بتونم مطالب مفیدی باهاتون در اشتراک بذارم.

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود