برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
poster_1639198857448.jpg

16کاربرگ آموزش جهت ها_ چپ و راست _ بالا و پائین

آموزش جهت ها ی بالا ،پائین و چپ و راست به کودک پیش دبستانی و در بدو ورود به مدرسه یکی از پایه های آموزشی ریاضی و فضایی محسوب می شود . در این پست 16 کاربرگ نمونه از مبحث جهت ها _ چپ و راست _ بالا و پایین آماده شده است. همجنین مزایای استفاده از کاربرگ و از جمله کاربرگ جهت ها برای کودک توضبح داده شده است.با ما همراه باشید...

با ارائه دادن انواع کاربرگ برای جهت ها و استفاده از روش های عملی به آموزش و تثبیت هر چه بهتر یادگیری جهت های بالا و پایین و چپ و راست به کودکان کمک فراوانی می کنیم.

 

در ادامه مزایای استفده از کاربرگ جهت ها و همچنین کاربرگ های نمونه در انتها ارائه می شود.

 

 

مزایای استفاده از کاربرگ جهت ها برای کودکان

 

 

1. یادگیری ظریف

2. تمرینات ساخت منطق

3. پوشش بیشتر برای تثبیت یادگیری

4. برای والدین آسان تر است

5. بچه ها را از گوشی ها  دور می کند

6. کاوش در مفاهیم

7. لذت بردن

8. تکرار

 

 

شیوه های گذشته ارائه آموزش در حال حاضر به اندازه گذشته مرتبط و کاربردی نیستند. صنعت آموزش تکامل یافته و با گذشت زمان در حال تکامل است. روش های قدیمی ، توجه به نیازها و پذیرش دانش آموزان را بداهه در نظر گرفته است. بچه ها بیشتر از آنچه که معلمانشان می آموزند و می بینند بیشتر یاد می گیرند. بچه ها، به ویژه پیش دبستانی ها، یادگیرندگان سریعی هستند. آنها به روشی سریعتر یاد می گیرند، مشروط بر اینکه از روش های هوشمند انتقال دانش استفاده کنیم. با صحبت از روش های هوشمند، کاربرگ ها وارد عمل می شوند.

 

 

کاربرگ چیست؟

 

 

کاربرگ ها روشی مدرن برای یادگیری کودکان با ساختارهای بازی خلاقانه و مرتبط هستند. کاربرگ ها بیش از هر روش دیگری برای آموزش به کودکان، ذهن کودک را برانگیخته  می کنند. این یک تکنیک بسیار مورد استفاده برای یادگیری دانش آموزان است، به ویژه زمانی که کودکان در پیش دبستانی هستند.

 

کابرگ و بطور مثال کاربرگ جهت ها برای بچه‌ها مهم هستند، زیرا در حالی که درس خواندن یک کار سخت به نظر می‌رسد، کاربرگ‌ها مانند یک فعالیت سرگرم‌کننده یا حتی یک بازی به نظر می‌رسند. در زیر دلایل اصلی مهم بودن کابرگ های جهت ها برای کودکان آورده شده است:

 

 

مزایای استفاده از کاربرگ جهت ها برای کودکان

 

 

1. یادگیری ظریف به کمک کاربرگ جهت ها

 

 

همانطور که قبلا ذکر شد، کودکان حتی بدون اینکه بدانند در حال یادگیری هستند، یاد می گیرند. آنها کارهایی را انجام می دهند و می گویند که در غیر این صورت اگر فقط  درس می خواندند، کار سختی به نظر می رسید و نمی توانستند . از آنجایی که کاربرگ‌ها کودکان را درگیر می‌کند و باعث مشارکت آنها می‌شود، باعث می‌شود بچه‌ها به شیوه‌ای ظریف درس را یاد بگیرند.

 

 

2. تمرینات ساخت منطق با کاربرگ جهت ها

 

 

کاربرگ‌ جهت ها بچه‌ها را تشویق می‌کنند تا خودشان درگیر شوند، خودشان به دنبال راه‌حل باشند.کلا کاربرگ ها منطق را در کودکان پرورش می دهند. با استفاده از کاربرگ ها ، می توانید به کودکان یاد دهید که چگونه فکر کنند. منطق آنها در حالی شکل می گیرد که سعی می کنند خودشان راه حل ها و پاسخ ها را بیابند.

 

 

3. پوشش دهی زیاد با کاربرگ جهت ها

 

 

شما می توانید بسیاری از موضوعات مرتبط را به طور همزمان پوشش دهید، هنگامی که در یک کاربرگ مرتبط با فرزندان خود شرکت می کنید. به نظر نمی رسد که کار زیادی برای کودکان انجام شود، زیرا کاربرگ ها به درگیر کردن ذهن کودک کمک می کند. در مورد میوه ها، حیوانات، فروشگاه ها، می توانید تعداد زیادی برگه را با هم پوشش دهید. بهترین نتیجه این است که بچه ها در واقع احساس نمی کنند که زیاد مطالعه می کنند و برای آن ها یک بازی محسوب می شود.

 

 

4. استفاده از کاربرگ جهت ها برای والدین آسان تر است

 

 

در حالی که وادار کردن کودکان به نشستن و مطالعه برای والدین سخت است، کاربرگ جهت ها یک تغییر خوشایند برای هر دو طرف است. والدین را قادر می‌سازد تا زمان با کیفیتی را با فرزندان خود بگذرانند و در عین حال باعث یادگیری آن‌ها می‌شود.

 

 

5. بچه ها را از گوشی و تلویزیون دور می کند.

 

 

درگیر کردن بچه ها در فعالیت های جالب به غیر از وسایل و تلویزیون برای همه والدین سخت است. تغییر آنها از یک iPad به یک کاربرگ حتی برای کودکان نیز تغییر خوبی است. آنها از رنگ آمیزی، پاره کردن، چسباندن، وصل کردن، و غیره لذت می برند. بنابراین، والدین می توانند به طور موثری زمان ابزار کودک خود را با کاربرگ و از جمله کاربرگ جهت ها کاهش دهند.

 

 

6. کاوش در مفاهیم با کاربرگ جهت ها

 

 

کاربرگ ها و از جمله کاربرگ جهت ها  به بچه‌ها در کشف مفاهیم و ایده‌های متعدد کمک می‌کنند. آنها مهارت های حرکتی خوب، تفکر منطقی را توسعه می دهند و به تنهایی چیزهایی را به کودک یاد می دهند. کاربرگ‌ها باعث می‌شوند بچه‌ها مفاهیم جدید و بهبودیافته یادگیری را بشناسند، ایده‌ها را توسعه دهند و همان را در کاربرگ‌هایشان به تصویر بکشند.

 

 

7. لذت بردن از انجام کاربرگ جهت ها

 

 

بچه ها از انجام کاربرگ ها لذت می برند و برای آنها تفاوتی با زمان بازی ندارد. چه چیزی سرگرم کننده تر از اطمینان از اینکه بچه ها به صورت ناخودآگاه یاد می گیرند و در عین حال از کاری که انجام می دهند لذت می برند ؟ از آنجایی که کاربرگ‌ها شامل رنگ‌آمیزی و آزادی تصمیم‌گیری زیادی برای انجام دادن هستند، بچه‌ها آن را جالب می‌دانند. آنها به طور داوطلبانه بر خلاف کتاب های درسی خود انجام می دهند.

 

 

8. تکرار از طریق انجام کاربرگ جهت ها

 

 

بهترین چیز در مورد کاربرگ ها و از جمله کاربرگ جهت ها این است که در فرم هایی به راحتی قابل چاپ هستند. می توان بعداً از بچه ها خواست که همان کاربرگ را انجام دهند و بداهه آنها را تجزیه و تحلیل کرد. در واقع می توانید ببینید که بچه ها در همان کاربرگ بهتر شده اند یا نه. این امر همچنین اعتماد تحصیلی آنها را افزایش می دهد.

 

 

نتیجه

 

کاربرگ ها به منبع سرگرم کننده بزرگی برای انتقال آموزش ارزشمند به ذهن کودک تبدیل شده اند. کودکان  آنها را جالب، جذاب و قابل تامل می دانند. به عنوان والدین، خودتان متوجه خواهید شد که فرزندتان در مقایسه با کتاب‌های درسیش با خوشحالی درگیر یک کاربرگ است. کاربرگ همچنین گذراندن زمان با کیفیت بین والدین و فرزندانشان را تضمین می کند. مشغول کردن بچه ها در تعطیلات تابستانی می تواند کار سختی باشد، اما کاربرگ ها حتی در تابستان هم  می توانند این کار را برای شما آسان تر کنند.

 

 

جهت مشاهده ی اموزش های بیشتر کلیک کنید:

 

آموزش جهت های بالا و پائین و چپ و راست در وب سایت مام پلاس

 

16 روش آسان برای آموزش جهت ها _ بالا و پایین و چپ وراست به کودک

 


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود