برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

وزن اندازی روی یک پا

.در این مراجع من هم برای بهتر شدن تعادل و هم برای تقویت اندام تحتانی این تمرینو باش کار میکنم،یعنی با یه تیر دو نشون میزنم😉.

بعضی وقتا یه تمرینو میشه واسه چند نفر با مشکلات مختلف استفاده کرد،یعنی میشه اون تمرینو با اهداف درمانی متفاوتی انجام داد(بهبود تعادل،درگیر کردن عضلات لگن وتنه،انتقال وزن روی یک سمت و...)ولی قبلش باید از تشخیصتون مطمئن شید.
تمرین امروز دقیقا از همون تمریناتیه که در بالا بهش اشاره شد.کاربردی و ساده👌.

در این مراجع من هم برای بهتر شدن تعادل و هم برای تقویت اندام تحتانی این تمرینو باش کار میکنم،یعنی با یه تیر دو نشون میزنم😉.
اول از همه باید همیشه موقع انجامش
زانوی کودک رو یه کوچولو خم نگه دارین که مفصل زانو آسیب نبینه و فشار به عضلات منتقل شه.
این تمرین رو میتونین با کودکانی که عقب زدگی زانو دارن کار کنین فقط باید مواظب باشید وقتی روی پا وزن انداختین زانو عقب نزنه چون معمولا زانو یکم حالت شل وبی‌ثبات داره در این کودکان(پس یه کوچولو خم بمونه).البتهههه باید دقت کنید که این مشکل به خاطر ضعف عضله چهار سر باشه نه مثلا ضعف همسترینگ یا کوتاهی عضله چهارسر .
همینطور این حرکت برای کودکانی که دچار کوتاهی عضله همسترینگ(پشت رانی)هستن خیلی کمک کننده هست چون منجر به تقویت چهار سر میشه(جلوی ران).
در بچه‌هایی که روی یک سمت بدن(مثلا پای راست)وزن نمیندازند خیلی اثر مثبتی داره(مثل همی پلژی،بیشتر روی پایی وزن بندازین که ضعیفتره)اون پا باید پایین باشه تو تمرین.

(با کلیک روی کلمات کلیدی میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتری راجع به هر کدام از مطالب گفته شده را در قسمت مربوطه بیابید...)


فریده امیر احمدی

فریده امیر احمدی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود