برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

انیمیشن فصل ها مناسب پیش دبستانی،اول و دوم ابتدایی

ما در کشوری زندگی می کنیم که چهار فصل بهار، تابستان ، پاییز و زمستان به زیبای چشمگیری به نمایش در می آید.یادگیری در مورد فصل ها می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، کدام یک از فصلها بهار، تابستان، پاییز و زمستان، مورد علاقه شماست

***جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید.

کمک به کودکان برای یادگیری دنیای اطراف خود به ایجاد بستر مناسبی برای آموزش دوران کودکی ،کمک می کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید این است که به کودکان کمک کنید در مورد تغییر فصل‌ها اطلاعات کسب کنند. 

آزمون و کاربرگ فصل ۱۱،علوم اول دبستان بهمراه خلاصه فصل

4روش کاربردی برای تربیت کودک

ویدئوی راز اجتماعی شدن کودک 

ظهور بهار، تابستان، پاییز و زمستان هر کدام ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فرد خود و فرصتی ایده‌آل برای کمک به یادگیری کودکان را به همراه دارد. کودکان خردسال معمولاً مشتاق یادگیری و بهبود درک خود از دنیای اطراف خود هستند و شانس کسب دانش جدید را می توان در انواع فعالیت ها گنجاند.

جستجو درفضای بازبرای آموزش فصل

یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به کودکان برای درک فصول در حال تغییر، بیرون رفتن وگردش در طبیعت است. در بهار، می توانید برای اولین نشانه های بهار، مانند ظهور گل برف و پامچال، بیرون بروید و بعداً به دنبال بره های بچه در مزارع و سایر گل های بهاری بگردید. شما در بهار شکوفه های را که روی درختان ظاهر می شوند را مشاهده می کنیدو همه این تغییرات برای کودکان جالب است.

در ماه‌های تابستان، رشد بیشتری برای تجربه و لذت بردن از بیرون بودن در روزهای گرم و آفتابی وجود دارد. در پاییز هیجان خرد کردن برگ‌های پاییزی یا پیدا کردن اولین بلوط هنگام سقوط از درخت‌های شاه بلوط اسبی وجود دارد. در ماه های زمستان، کودکان از تجربه برف و ساختن آدم برفی لذت خواهند برد. هر یک از فصول متفاوت است، اما بیرون بودن و یافتن چیزی که آن را منحصر به فرد می کند، راهی عالی برای کمک به کودکان در یادگیری فصول است.

کاردستی زمستونی، جهت تثبیت یادگیری فصل ها

آشنایی با فصل ها

یک دفترچه فصلی ایجاد کنید

برای کمک به تقویت تجربه یادگیری، می توانید یک دفترچه یا مجله فصلی با فرزندان خود ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید از فصول مختلف یا فعالیت‌هایی که فرزندتان انجام می‌دهد، مانند راه رفتن در برگ‌های پاییزی یا ساختن آدم برفی، عکس بگیرید و عکس‌ها را در دفترچه یادداشت بچسبانید. بسته به سنشان،فرزندان ممکن است دوست داشته باشند نقاشی ها یا کلمات ساده ای را برای ثبت فعالیت های خود یا آنچه در آن فصل بیشتر دوست داشتند اضافه کنند.

دفترچه یادداشت می تواند در هر فصل به مدت یک سال به روز شود یا به سال های دیگر منتقل شود و به عنوان یادآوری خوبی از تغییرات فصلی عمل کند.

اموزش فصل های سال

فصل ها

بررسی مراحل دویدن در کودکان 

چرا کودکان  باید فصل ها را یاد بگیرند؟

یادگیری در مورد فصول به کودکان کمک می کند تا بفهمند زمان چگونه می گذرد و همچنین به آنها در مورد چرخه ها و تغییرات می آموزد. بعلاوه، کودکان کوچکتر این فرصت را دارند که در مورد سفر زمین به دور خورشید و چگونگی تأثیر آن بر آب و هوا، دما و آب و هوا در طول هر فصل بیاموزند.


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود