برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
e31f57d6-5d0a-42b6-82ce-0dba43a3e8c8.png

راه حل هایی بای گشاد کردن کفش تنگ حتما استفاده کنید

اموزش رایگان راه حل های کاربردی برای گشاد کردن کفشهای تنگ و کفشهای مختلف راههای گشاد کردن کفش تنگ در خانه گشاد کردن کفش تنگ برای کفش‌هایی که سایز آنها خیلی کوچک هستند، گزینه بسیار خوبی است. مثل همیشه، من همه را تشویق می کنم در وهله اول کفش های سایز مناسب را بخرند. ممکن است برای هرکیسی اتفاق بیفتد و گاهی اوقات ما فقط باید کمی وقت بزاریم تا بتونیم کفشهای تنگ را گشاد کنیم اگر می خواهید بدانید که چگونه کفش تنگ را گشاد کنید ، در زیر چند ترفند مفید را به شما معرفی می کنم:

 

 

راه حل هایی برای گشاد کردن کفش های تنگ

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که با دیدن یک کفش در مغازه چنان مجذوب آن شده اید که با وجود اینکه برای شما تنگ است، آن را خریده و وقتی به خانه می آیید وقتی می پوشید پاهایتان را اذیت می کند حالا دیگر کار از کار گذشته! شاید هم یک جفت کفش هدیه گرفته اید ولی برایتان تنگ است. در هر صورت نگران نباشید، خوشبختانه، راهکارهای زیرکانه ‌ای وجود دارد که به گشاد کردن کفش تنگ دوست داشتنی شما کمک می ‌کند. در ادامه با ما باشید.




 

کفش را روزی چند ساعت در خانه بپوشید تا گشاد شود:

 

 

کفش را چند ساعت در روز بپوشید و در خانه قدم بزنید تا کفش کمی گشاد شود

 

گشاد کردن کفش با جوراب و سشوار:

 

اگر راهکار بالا جواب نداد و باز اذیت می شدید جوراب ضخیمی بپوشید و بعد کفش ها را به پا کنید و به وسیله سشوار روی کفش ها بگیرید تا نرم شوند و راحتتر گشاد شوند.

 

گشاد کردن کفش با جوراب و روزنامه خیس:

 

به وسیله جوراب خیس یا روزنامه خیس کفش ها را به این صورت گشاد کنید، روزنامه و یا جوراب را خیس کنید و جوراب ها را گلوله کنید و روزنامه را مچاله کنید و به آرامی فضای داخل کفش را

پر کنید به صورتی که ظاهر کفش تغییری نکند و روزنامه ها داخل کفش را کثیف نکنند. اجازه دهید تا جوراب و یا روزنامه داخل کفش خشک شوند و بعد به آرامی آن ها را دربیاورید.

 

 گشاد کردن کفش تنگ با استفاده از سیب زمینی

 

یک سیب زمینی را پوست بگیرید و درون کفش خود فشار دهید. اندازه سیب زمینی باید به حد کافی بزرگ باشد تا باعث شود کفش ‌تان ورم کند. سپس اجازه بدهید کفش تان به مدت یک شب در این حالت بماند. مزیت این روش این است که سیب زمینی بوی بد کفش را به خود جذب می کند. می توانید باقیمانده سیب زمینی را به راحتی و با استفاده از یک تکه پارچه مرطوب پاک کنید.

 

با قالب کفش کفش هایتان را گشاد کنید:

 

با این روش طول و عرض کفش شما را کمی تغییر می کند، الب ها را می توان از طول و عرض با پیچ هایی تنظیم کرد.

گشاد کردن کفش با قالب چند روز زمان می برد. در این مدت کفش ها را امتحان کنید از میزان گشادی آن مطمئن شوید.

برخی مغازه ها اسپری یا روغن مخصوصی دارند که فرآیند گشاد شدن کفش را سرعت داده و یکنواخت می سازند. به جای آن ها می توانید از اسپری الکل و آب یا روغن های مخصوص کفش چرم کمک بگیرید.

 

گشاد کردن کفش با دانه های جو:

 

بوت های چرمی خود را از دانه های جو پر کنید. روی آن آب بریزید و بگذارید شب بماند. دانه ها جو آب را جذب خود کرده و حجیم تر خواهند شد. بگذارید پوتین های چرمتان خشک شوند. حالا بوت خود را دوباره امتحان کنید.

 

گشاد کردن کفش تنگ با الکل

 

الکل را از داروخانه تهیه کنید.من خودم چند بار از این ترفند استفاده کردم و معجزه می  کند. دو راه برای نشان دادن نحوه گشاد کردن کفش تنگ با وجود دارد:

یک تکه پنبه یا یک گلوله/ پد پنبه ای را با الکل خیس کنید. سپس آن را روی قسمت مورد نظر و سفت کفش فشار دهید و مایع را منتقل کنید. سپس فورا کفش ها را بپوشید و راه بروید. انجام سریع این کار بسیار مهم است، زیرا الکل به سرعت خشک می شود. فقط زمانی که خیس باشد به عنوان یک قالب کفش قوی عمل می کند.

برای کفشی که سرتاسر آن خیلی تنگ است، یک جفت جوراب بپوشید. هر چه کفش های شما تنگ تر باشد، جوراب ها ضخیم تر هستند! جوراب ها را کاملا با الکل خیس کنید. سپس، کفش‌هایتان را بپوشید و راه بروید، هر ناحیه‌ای که به‌خصوص تنگ است را با پایتان بکشید، تا زمانی که الکل تبخیر شود و جوراب‌ها خشک شوند.

این روش برای موارد زیر بهترین است : گشاد کردن تمام یا قسمتی از کفش و برای کفش هایی که نیاز به گشاد کردن جزئی دارند. الکل بهتر است در کفش های که از مواد طبیعی و پارچه هستند  استفاده شود.

 

نکته : از استفاده مکرر برای گشاد کردن کفش تنگ  چرمی  خودداری کنید، زیرا مالیدن الکل چرم ها را خشک می کند.

 

 

 

گشاد کردن کفش تنگ  در فریزر

 

بله فریزر و یک شبه جواب می دهد. اما قبل از اینکه از مخلوط کردن کفش با غذا غافلگیر شوید، شیوه ی گشاد کردن کفش تنگ را ک من میگم رو عملی کنید ! همش خیلی علمیه😉

 

پس چطور می توانم کفش های شما را در فریزرگشاد کنم ؟ اساساً ترفند در اینجا این است که یک زیپ کیپ با اندازه متوسط ​​ را با آب پر کنید، سپس آن را در کفش خود قرار دهید.

 

همانطور که آب یخ می زند و منبسط می شود، کفش های شما را با فشار دادن آهسته و پیوسته به آن ها کشش می دهد.

 

اگر کفش‌های شما دارای بند یا هستند، بندها را شل کنید و کیسه زیپ کیپ را قرار دهید و ر فریزر بگذارید.

 

نحوه گشاد کردن  کفش تنگ در فریزر:

 

  • بسته به اندازه کفش، 2 کیسه زیپ دار کوچک تا متوسط ​​را تا نیمه پر از آب کنید

  • آن را خوب ببندید تا آب نشت نکند و مطمئن شوید که هوا در کیسه وجود ندارد

  • هر کیسه پر از آب را در هر کفش قرار دهید

  • برای محافظت از کفش (و محصولات یخ زده!) هر دو کفش را در یک کیسه پلاستیکی بزرگتر قرار دهید.

 

این روش برای گشاد  کردن تدریجی کفش تنگ  مناسب است.

 

 

گشاد کردن کفش تنگ توسط کفاش

 

و در نهایت اگر زمان کافی برای انجام مراحل گشاد کردن کفش تنگ در خانه را ندارید

به سراغ کفاش محله تان رفته و او هم با جان و دل برایتان انجام خواهد داد

 

 

کلام آخر : 

 

کفش‌هایی که می‌پوشیم مهم هستند، اما تناسب آنها نیز مهم است. در حالت ایده‌آل، همه ما باید با کفش‌های مناسب راه برویم تا بتوانیم از آسیب‌دیدگی به پاها مانند تاول‌ها جلوگیری کنیم، اما در عین حال وضعیت مناسب و حرکت راحت را نیز فراهم کنیم.

 

به طور کلی بهتر است کفش هایی بخرید که سایز مناسب و قالب خوبی داشته باشند.

 

با این حال، گاهی اوقات متوجه می‌شویم که کفش‌های ما خیلی تنگ هستند، کمی دیر شده و مجبوریم به دنبال راهکار گشاد کردن کفشهای تنگ باشیم. امیدوارم راه‌های بالا برای گشاد کردن کفش‌ها به دردتان خورده باشد.

 

آیا شما هم تگنیک دیگری برای گشاد کردن کفش تنگ دارید؟

بیاین اینجا بگین تا بقیه هم استفاده کنند و زودتر بتونیم کفشهای خوشکلمون رو بپوشیم


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود