برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
فرنی توت فرنگی برای نوزاد.jpg

فرنی توت فرنگی برای کودک

فرنی یکی از غذاهای سبک و بسیار خوشمزه ایرانی است که بیشتر در مناسبت های خاص مثل ماه مبارک رمضان طبخ می شود. البته فرنی به طور معمول برای کسانی که معده ضعیف دارند، مانند نوزادان پخته می شود، ولی در ماه مبارک رمضان به صورت مجلسی تر برای سفره های افطاری و سحری طبخ می شود. در تهیه فرنی به سلیقه خود می توانیم از انواع مغزیجات نیز استفاده کنیم که باعث می شود .در ادامه با سایت مام پلاس آموزش پخت فرنی توت فرنگی رو داریم.

فرنی توت فرنگی یکی از انواع فرنی ها می باشد که همان طور که مشخص است از توت فرنگی برای تهیه آن استفاده شده و بسیار خوشمزه و مقوی می باشد و می توانید به عنوان دسر یا برای کودکان خود که فرنی می خورند و علاقه دارند استفاده کنید، توت فرنگی یکی از میوه های بسیار خوشمزه است که در بیشتر کیک و شیرینی ها کاربرد و بسیار محبوب است شما می توانید این دسر خوشمزه را به صورت تک نفره آماده کنید و تا فصل توت فرنگی تازه هست می توانید این فرنی خوشمزه را تهیه کنید و از خواص توت فرنگی نیز بهرمند شوید، توت فرنگی سرشار از ویتامین C می باشد و به سلامت پوست و مو کمک می کند همچنین برای افزایش سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مفید است. امروز در مام پلاس طرز تهیه فرنی توت فرنگی  را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

Mamplus.com

فرنی توت فرنگی: 

مواد لازم برای فرنی توت فرنگی

  1. 1 فنجان / شیر 1 و 4

  2. آرد برنج 4 ق غ

  3. شکر (باتوجه به ذائقه) 2 ق غ

  4. توت فرنگی (پوره شده یا رنده یا ریز خورد شده) 4ق غ

  5. بادام (یا خلال بادام برای تزیین) مقداری

  6. هل (در صورت تمایل) کمی

در پست های قبل فرنی تقویتی برای کودک یکساله و طرز تهیه فرنی موزی خوشمزه برای کودک را بهتون آموزش دادیم

طرز تهیه فرنی توت فرنگی : 

آرد برنج و شکر را در شیر سرد حل می کنیم و روی حرارت متوسط هم می زنیم تا شیر به جوش بیاد و کم کم فرنی غلیظ بشه.

( در صورت تمایل /در این مرحله هل اضافه میکنیم)

از روی حرارت برمیداریم توت فرنگی رو که قبلا" با کمی شکر مخلوط کردیم با فرنی مخلوط می کنیم و خوب هم میزنیم و در ظرف دیگری ریخته در یخچال میگذاریم تا سرد بشه.


برچسب ها

غذای کودک تغذیه کودک مزه مواد مغذی غذای کودک پوره غذای کودک هفت ماهه غذای کودک شش ماهه غذای کودک یکساله غذای کودک نه ماهه غذای مودک هشت ماهه غذای کودک چهار ماهه انواع پوره برای نوزتد هفت ماهه انواع پوره برای نوزاد انواع پوره برای نوزاد شش ماهه انواع پوره برای نوزاد هشت ماهه انواع پوره برای نوزاد پنج ماهه انواع پوره برای نوزاد پنج ماهه انواع پوره برای نوزاد هفت ماهه انواع پوره برای نوزاد نه ماهه انواع پوره رای نوزاد 5 ماهه تغذیه کودک هفت ماهه تغذیه کودک یکساله تغذیه کودک شش ماهه تغذیه کودک هشت ماهه تغذیه کودک یکسال و نیمه تغذیه کودک نه ماهه کودکان کودک نوزاد نوپا انواع غذای کودک انواع فرنی فرنی انواع فرنی برای نوزاد انواع فرنی برای کودک فرنی برای کودکان فرنی برای کودک شش ماهه فرنی برای کودک یک ساله فرنی برای کودک تب دار تغذیه سالم غذای کمکی برنامه غذایی غذای انگشتی کودک تغذیه مناسب کودکان طرز تهیه پودینگ انواع پودینگ پودینگ برای کودک غذای کودک با برنج پودینگ برای کودکان پودینگ میان وعده فرنی توت فرنگی توت فرنگی فرنی بستنی توت فرنی تهیه فرنی توت فرنگی طرز تهیه فرنی توت فرنگی فرنی و توت فرنگی فرنی با طعم توت فرنگی فرنی میوه فرنی توت فرنگی برای کودکان
خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود