برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
Negar_1706024302642.jpg

شعر و کاربرگ روز پدر

معلمان، والدین و مراقبان می توانند از روز جهانی پدر به عنوان فرصتی برای آموزش دانش آموزان در مورد کمک های پدران به خانواده و جامعه و شناسایی الگوهای نقش پدرانه در زندگی خود استفاده کنند.

هرساله ۱۳ رجب و در روز میلاد امام علی ع  به مناسبت روز پدر سعی میکنیم  به هر طریقی شده مرد و یا پدر خانواده را خوشحال کنیم. 

به یاد داشته باشیم که پدر نیز مانند مادر نقش مهمی در زندگی فرزندانشان دارند

و همانطور که روز مادر بچه ها به فکر جشن و گرفتن هدیه می افتند سعی کنید که در روز مرد هم با یک هدیه کوچک و جشن، پدر خانواده را خوشحال کنید. 

دلایلی که چرا باید روز پدر جشن گرفته شود

پدران می توانند به عنوان الگوهای نقش مثبت عمل کنند:

کودکان در سال های رشد، تمایل دارند به کسی به عنوان الگوی خود نگاه کنند. امروزه، بیشتر کودکان در نهایت به ورزشکاران، افراد مشهور یا ستاره های سینما، به ویژه کسانی که نقش شخصیت های ابرقهرمانی را بازی می کنند، بت می سازند . در حالی که هیچ ایرادی در انجام این کار وجود ندارد، اما بهتر است که یک فرد معمولی که پدر و مادر اوست الگوی زندگی اش باشد، به عنوان مثال، پدری که زندگی عادی و شایسته ای را به عنوان یک انسان خوب به عنوان یک الگو در نظر گرفته شود. به این ترتیب، کودکان همچنین متوجه خواهند شد که شما مجبور نیستید در رسانه های اجتماعی مشهور یا مشهور باشید تا نمونه ای برای دیگران باشید. علاوه بر این، مشارکت پدر می تواند تأثیر مثبتی بر فرزندان خردسال او داشته باشد. به یاد داشته باشید، اگر صادق، سخت کوش و منظم باشید، یک قهرمان نیز هستید

• مسائل پدران باید مورد بحث قرار گیرد

 پسرها معمولاً با این تصور کلیشه ای بزرگ می شوند که به عنوان یک مرد باید قوی باشید و هیچ نقطه ضعفی از خود نشان ندهید. این کاملا اشتباه است. مردان نیز انسان هستند و می توانند هم در بعد شخصی و هم از نظر شغلی با مشکلاتی مواجه شوند. علاوه بر این، صحبت آشکار و حل چنین مسائلی سالم تر از ساکت ماندن است.

• بر اهمیت پدر تمرکز دارد:

 امروزه، در زندگی پر مشغله ما، یکی از والدین یا هر دو برای ایجاد تعادل بین کار و خانه تلاش می کنند. مادر معمولا از بچه ها مراقبت کند. اما پدر چطور؟ اغلب، پدر آنقدر درگیر کار است که به سختی وقت برای خانواده اش دارد. داشتن یک روز متمرکز بر مردان راهی عالی برای تشویق پدران به حضور در کنار فرزندان و ایفای نقش فعال در زندگی آنها است.

در وب سایت مام پلاس ببینید 

۲۳ایده برای روز بدون کیف

10 هدیه خاص برای روز مادر

🔸شعر رمز قدرت پدر

🌸باز هم پدر

🌱بعد چند روز

🌸آمد از سفر

🌸او مرا گرفت

🌱تا بغل کند

🌸تا شد از کمر

🌸گفت: « یا علی!»

🌱مثل پر مرا

🌸برد روی سر

🌸فکر می‌کنم

🌱رمز یا علی‌ست

🌸قدرت پدر

 

 

 

 


برچسب ها

زهرا شیروانی

زهرا شیروانی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود