برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
16256b30-24f9-4554-8757-d28fd15552e6.png

قوانین کیهانی موفقیت

چند قوانین کیهانی موفقیت رو بخوانید و استفاده کنید

هنگامی که مطابق قوانین کیهانی زندگی می‌کنیم ، زندگی ما به شکلی جریان پیدا می‌کند تا ما با سهولت و لطف خدا به سرانجام برسیم ، با چیزهایی که با زحمت به دست ما می‌آیند.  آن را به‌عنوان ورود به یک وضعیت یا رابطه با آگاهی نامتناهی یک ذهن توصیف می‌کنیم.

 ما باید مطابق با این قوانین کیهانی زندگی کنیم. هیچ راه دیگری در این زمینه وجود ندارد.

این قوانین کیهانی باید همان چیزی باشد که ما از ابتدای زندگی به هر کودک می‌آموزیم. زیرا اگر آن‌ها این دانش را داشتند ،تعجب نمی‌کردند که چرا اتفاقات در زندگی رخ می‌دهد.

قوانینی که امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم قوانینی باستانی هستند. آن‌ها تا آغاز قرن بیستم به‌صورت شفاهی منتقل شده‌اند. بین هفت تا دوازده قانون وجود دارد که در سنت شفاهی از آن صحبت می‌شود. این فقط اخیراً در تاریخ ما به نگارش درآمده است. اما فقط سه مورد از آن‌ها تغییرناپذیر هستند ، به این معنی که تغییر نمی‌کنند.

وقتی این سه قانون را درک کردیم ، شروع به حرکت در یک رابطه درست بازندگی خودمان می‌کنیم.

 

قوانین کیهانی جذب و فرکانس زندگی
 ما می‌خواهیم با معرفی بسیار ساده هر یک از سه قانون تغییرناپذیر به آن بپردازیم. اگر بتوانید با این سه قانون رابطه برقرار کنید ، اگر بتوانید اجرای این قوانین را در زندگی خودتان شروع کنید ، خیلی سریع خواهید دید موفقیت با سهولت و لطف وارد زندگی شما می‌شود ، زیرا شما با آن یک ذهن بی‌نهایت پیوسته‌اید. پس قوانین چیست؟

 

قانون اول قانون ذهنیت است. سپس ما قانون مکاتبات را داریم. و سرانجام ، قانون ارتعاش وجود دارد .

ما می‌خواهیم درک ساده‌ای از این سه قانون داشته باشم و چگونگی عملکرد آن‌ها برای شروع به اجرای آن‌ها در زندگی خود کنیم.

 

قانون ذهنیت ،افزایش وآموزش ثروت
 
قانون اول قانون ذهنیت است. اجازه ندهید که شما را بترساند زیرا این قانون بسیار ساده است. همه ذهنیت دارند و ما می‌خواهیم این مسئله را باز کنیم زیرا کسانی که در مسیر معنوی هستند می‌توانند نسبت به ایده ذهن کاملاً مشکوک شوند. اگر ما واقعاً فکر کنیم از نظر ذهن آگاهی، آگاهی چیزی است که واقعیت را ایجاد می‌کند ، می‌توانیم شروع کنیم. درک کنید که چگونه باید مطابق با آن حقیقت زندگی کنیم.

 یک لایه از قانون ذهنیت افکار است. اما لایه دیگر آن احساس است. وقتی به قانون لرزش دست پیدا می‌کنیم ، به این مسئله دست می‌یابیم. وقتی این دو نیرو به هم میرسند و فکر و احساس باهم ملاقات می‌کنند ، ما فرکانسی را ایجاد می‌کنیم که واقعاً از آن ایجاد می‌شود.

 

ساختن یک ذهن ثروت ساز
آنچه در ذهن حفظ می‌شود همان چیزی است که واقعیت ما را خلق می‌کند. نه آن چیزی که ما دوست داریم از شخصیت ما باشد. لایه‌ای از ذهن که من در مورد آن صحبت می‌کنم ، ذهن آگاه نیست .بلکه همان چیزی است که می‌گوید سال بعد شما یک سفر دریایی می‌خواهید و یا می‌خواهید پول زیادی را در بانک داشته باشید. بخشی از شما که در واقع نمایش زندگی را اجرا می‌کنید ذهن ناخودآگاه است.

این ذهن ناخودآگاه است که خلاق است. شما انتخاب‌های خود در زندگی را از ذهن ناخودآگاه انجام می‌دهید که توسط حالت‌های معمولی آگاهی قابل دستیابی نیست. ما باید یاد بگیریم که چگونه به آن قسمت از خودمان دسترسی پیدا کنیم.

این یک بخش از این قانون است.اما بخش دیگر قانون این است که همه ذهنیت دارند. یک پیوند ذاتی در تمام زندگی وجود دارد. ارتباط ذاتی تمام زندگی توسط فیزیک کوانتومی ثابت شده است. زمینه کوانتومی این است که همه چیز بخشی از یک آگاهی است.این همان نیروی خلاق اصلی است. همه چیز به هم وصل است. همه چیز یکی است

به همین دلیل نادرست است که بگوییم ما یک ذهن فردی داریم که می‌تواند در تلاش برای ایجاد یک واقعیت به‌صورت جداگانه باشد زیرا همه چیزهایی که ایجاد می‌کنیم بخشی از همین ذهن است.بیشتر ما فکر می‌کنیم که این نیازهای شخصی خودمان را برآورده می‌کند.

نکته بسیار زیبایی که در این مورد وجود دارد این است که وقتی ارتباط ذاتی را تشخیص می‌دهیم ، ناگهان این مکان را می‌توانیم از آن خود کنیم که بخشی از آن هستیم. این سهولت و لطف همه آنچه را که در هر زمان معین می‌خواهیم به ما می‌بخشد. حقیقت این است که تمام وقت با ما ارتباط برقرار می‌کند. اما بیشتر به دلیل ترس ناخودآگاه ما این ارتباط را مسدود می‌کنیم. بنابراین می‌بینید که چرا این‌قدر مهم است که ما کار پاک کردن ذهن ناخودآگاه خود را انجام دهیم.

بنابراین ما این دو بخش را در قانون ذهنیت داریم.ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن ارتباط برقرار کنیم. این‌ها همه مهارت‌هایی است که می‌توانیم بیاموزیم. هیچ کس به ما نگفته که قوانین کیهانی واقعاً چگونه عمل می‌کند. اما وقتی قوانین کیهانی را یاد بگیرید ، کلیدهای جهان را در اختیار دارید.

ناگهان ، شما قادر به ایجاد چنین روشی قدرتمند هستید.

قانون مکاتبات
 
از قوانین کیهانی بعدی ، قانون مکاتبات است.

ما همچنین می‌توانیم به‌عنوان قانون ارتباطات در این باره فکر کنیم.یک ذهن بی‌نهایت که همه ما بخشی از آن هستیم ، دائماً با ما در ارتباط است. دائماً در تلاش است تا اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهد که در هر شرایطی که در حال حاضر زندگی می‌کنیم به ما کمک کند.یک ذهن بی‌نهایت در تلاش است تا با ما ارتباط برقرار کند و ما آن را نمی‌شنویم.

بنابراین یک ذهن نامتناهی در تلاش است تا با شما ارتباط برقرار کند. زیرا شما آن هستید و شما را دوست دارد و از شما می‌خواهد پاسخ زندگی خود را بدانید. اما شما آن را مسدود می‌کنید .زیرا فکر می‌کنید شایسته نیستید.

 هرچه را که در درون خود نگه دارید ، هرچه اعتقاد شما باشد و با آنچه می‌بینید جواب گرفته اید و جهان به شما داده است، مطابقت دارد. مراحل مختلفی وجود دارد. لزوماً همه یک‌باره اتفاق نمی‌افتد.

قانون جذب کائنات

ما از اعتقاد خود شروع به ساختن واقعیت می‌کنیم. ما می‌توانیم دنیای خیرخواهانه و دوست داشتنی را برای خود داشته باشیم.ما به معنای واقعی کلمه چیزهای بهتری را از افراد درزندگیمان و از کل دنیا دریافت می‌کنیم. این یک فرایند دو مرحله‌ای واقعی است.

قانون ارتعاش و فرکانس مثبت زندگی
 
قانون ارتعاش و لرزش تصریح می‌کند که همه چیز در حال حرکت است.ما پتانسیل خالص هستیم. 

بنابراین هر آنچه ما هستیم در حال حرکت است. این تغییر مداوم است و حرکت ثابت است.همه چیز در قوانین کیهانی ، زمینه‌ای از لرزش است. به این لرزش دستور داده می‌شود از طریق فرکانس رفتار کند و آنچه این فرکانس را ایجاد می‌کند در احساس بدن ماست. بنابراین ، وقتی احساسات خود را تغییر می‌دهیم (بازگشت به قانون مکاتبات) ، وقتی قضاوت می‌کنیم ، شروع به دیدن یک دنیای زنده می‌کنیم.

به این دلیل است که لرزش خود را به فرکانس دیگری تغییر می‌دهید. درست مانند وقتی که در رادیو به ایستگاه دیگری وصل می‌شوید ، باید فرکانس را تغییر دهید تا به صداهای مختلف ، موسیقی‌های مختلف ، صداهای مختلف برسید. ما واقعیت خود را با تنظیم فرکانس متفاوت تغییر می‌دهیم. ما لرزش خود را تغییر می‌دهیم و ناگهان به یک واقعیت متفاوت ملزم می‌شویم . هر لایه‌ای از واقعیت ، هر لایه‌ای از جهنم ، و هر لایه‌ای از بهشت ​​وجود دارد که می‌توانید با لرزش خود انتخابی را برای انتخاب آن‌ها انجام دهید.

بالا بردن ارتعاش و وصل شدن به کائنات
این ایده را مطرح کنید که ماده جامد هستید و هدف اصلی شما متوقف کردن تغییر همه چیز در زندگی است. این دو مورد همان چیزی است که بیشتر رنج‌های ما را موجب می‌شود.

 

این سه قانون چنان پیوند دارند که شما واقعاً بدون دیگری نمی‌توانید یکی داشته باشید. دلیل تغییر ناپذیری آن‌ها این است که فرقی نمی‌کند ما در کجای یک سفر تکاملی قرار بگیریم ، این قوانین تغییر نخواهند کرد. بنابراین بهتر است با آن‌ها سوار شویم!

وقتی شما اشتباه می کنید و از این قوانین کیهانی عمل نمی کنید، نگویید: "ای خدا ، چرا مرا مجازات می‌کنی؟" یا "چرا من درس می‌خوانم؟" یا "چرا؟ شخص با من این کار را می‌کند؟ "

تمرینات ارتعاشات
به خودتان نگاه کنید و سؤالات را به‌سادگی بپرسید:

کجا قوانین کیهانی را نقض کرده‌ام؟ کجای مکاتبات خارج شدم؟ آیا من از دنیا عصبانی هستم و انتظار دارم دنیای دوست داشتنی را ببینم؟ آیا من فکر می‌کنم که افکار من در حال ساختن واقعیت نیستند؟ آیا حالتی کم و سنگین دارم و حاضر نیستم آن را تغییر دهم؟ آیا می‌خواهم در غم و اندوه خود بنشینم و انتظار داشته باشم که همه در اطرافم تغییر کنند؟ "

به‌سادگی امکان پذیر نیست.

قوانین را تغییر دهید تا زندگی خود را تغییر دهید

چیزهای زیادی وجود دارد که من احمدرضا کرامت می‌خواهم در این باره با شما در میان بگذارم. 

من اعتقاد دارم وقتی این قوانین کیهانی را در زندگی خود داریم ، همه چیز بهتر می‌شود. هنگامی که ما این اطلاعات را نداریم ، ما به معنای واقعی کلمه در حال پیاده روی با چشم بسته هستیم.

چرا وقتی واقعاً هزاران سال به ما اطلاعات مستقیم داده می‌شود ، چنین کاری را انجام نمی‌دهیم تا بتوانیم به واقعیت و شکل موجودیت دسترسی پیدا کنیم و تغییر دهیم؟ این در مورد درک ماهیت واقعی آگاهی و توانایی ما برای تغییر آگاهی است.

نتیجه گیری
بنابراین این سه قوانین کیهانی تغییرناپذیر است. فکر می‌کنم وقتی این دانش و این اطلاعات را داریم ، این‌قدر توانایی داریم که بتوانیم زندگی خود را زیبا و باز کنیم و شروع به دیدن ثروت ،خوشبختی و چیزهایی که واقعاً می‌خواهیم می‌کنیم.


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود