برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدئوی جذاب آموزش اعداد

برای کودکانی که در ریاضیات مشکلات زیادی دارند یا اصطلاحا با اختلال ریاضیات( دیس کلکولیا) درگیر هستند یکی از روش های درمانی درگیر کردن دیگر حواس بدن مثل لامسه است در این تمرین با قطعات ایجاد شده ما سعی داریم حس لامسه و بینایی کودک را با هم درگیر کنیم

آیا شما والدینی هستید که فرزندشان با ریاضیات دست و پنجه نرم می کند؟ آیا برایتان سخت است که فرزندتان را وادار به انجام تکالیف ریاضی کنید و دوست دارید بیشتر بدون استرس باشد؟ آیا در مورد روش های جدیدی که با آن ریاضیات تدریس می شود سردرگم هستید اما دوست دارید بتوانید به فرزند خود کمک کنید؟ اگر پدر و مادری هستید که از ریاضی متنفر هستید، از ریاضی می ترسید یا نسبت به ریاضی احساسات منفی دارید، یا فقط می خواهید به فرزندتان کمک کنید ریاضیات را سرگرم کننده و پیشرفت کند، این تمرین برای شماست.

با پیروی از راه حل های کاربردی و سرگرم کننده در این نوع تمرینات، می توانید بلافاصله به کودک خود کمک کنید تا ریاضیات را بیشتر دوست داشته باشد، از ریاضیات بیشتر لذت ببرد، اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کند، ریاضیات را سرگرم کننده کند، نمرات خود را افزایش دهد و فرصت های بیشتری برای آینده ای موفق ایجاد کند.

  1. - روش های خلاقانه ای را بیاموزید تا ریاضیات را برای فرزندتان سرگرم کننده کنید.
  2. - از کودک خود حمایت کنید تا از درگیری با ریاضیات جلوگیری کند و از عقب افتادن او جلوگیری کند.
  3. - به فرزندتان کمک کنید ریاضیات را جالب‌تر بیابد و آن را به زندگی واقعی مرتبط کند.
  4.  - کشف کنید که چگونه به فرزندتان کمک کنید باور کند که می تواند ریاضیات را انجام دهد. حتی اگر ریاضی را دوست ندارید یا احساس می کنید که در ریاضیات خوب نیستید، این سبک تمرینات به شما کمک می کند تا فوراً به فرزندتان در ریاضیات کمک کنید.

همچنین بخوانید :

♦ 10روش آسان برای آموزش جدول ضرب

♦ ۹ روش جدید آموزش رنگ به کودک پیش دبستان، پائیز ۱۴۰۰

♦ آموزش اشکال هندسی به کودک

شما روش‌های آزموده‌شده، سرگرم‌کننده و آسان را کشف خواهید کرد تا ریاضیات را به یک بازی برای فرزندتان تبدیل کنید، به فرزندتان کمک کنید تا اعتماد به‌نفس بالا‌تری داشته باشد ، با تکالیف ریاضی راحت‌تر شود، سطح پیشرفت را بالا ببرد، در مدرسه احساس شادی کند. ، پایه محکم تری بسازید و نظرات عالی را از مدرسه و همسالان خود دریافت کنید. با تکنیک‌های ساده و راه‌های خلاقانه مسلح شوید، به طوری که دیگر هرگز از اینکه نمی‌دانید چگونه به فرزندتان در ریاضیات کمک کنید، احساس درماندگی نکنید.


فریده امیر احمدی

فریده امیر احمدی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود