برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

شعر زیبای نشانه ش، پایه اول ابتدایی، آقای یکه تاز

جوجه های طلایی کلاس اولی براتون شعر تازه آوردم. شعر نشانه"ش". با هم بریم ویدئو رو با دقت ببینیم تا شعر نشانه "ش" رو خوب یادبگیریم. 🔹️🔹️🔹️جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید .

شعر نشانه ش

 

سلام سلام بچه ها 

بچه های با صفا

دوباره مهمان داریم 

در شهرک الفبا

بیاین بیاین تماشا

معرفی میکنم

ایشان ش هستن

شبیه س هستن

در آش، در آتش آخر نشستن

در شب و انگشت اول ، وسط هست

ش غیر آخر هر جا میشینه 

جز ش آخر که آخر میشینه

حالااا همه باااهم

666 سه تا 6 داره

بقالی سرکوچه کشمش داره

این سر ما گوش داره

چشم داره

دست های ما ده  تایی انگشت داره

6 که میگم ببینید

هم ش غیر آخر 

هم ش آخر داره

 

برای مشاهده ی ویدئوهای بیشتر کلیک کنید:

 

تدریس نشانه ش با یک داستان زیبا

ویدئوهای متنوع آموزش نشانه های فارسی اول ابتدایی

 

6 روش آسان برای آموزش الفبا و از جمله نشانه "ش" به کودکان پیش دبستانی

 

 در اینجا 6 روش آسان برای آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی آورده شده است.  آموزش حروف الفبا به فرزندتان یکی از آن مهارت های اساسی است که هر والدینی آن را ضروری می داند.  اما اگر معلم نیستید ممکن است ندانید از کجا و چگونه شروع کنید.  این پست به شما کمک می کند تا برخی از روش های مفید وآسان برای آموزش الفبا را بیاموزید و همچنین به شما ایده هایی می دهد که در خانه یا در کلاس با فرزند یا دانش آموزان خود انجام دهید.

 
 1. برای آموزش حروف الفبا با نام کودک شروع کنید

 

 الفبا را با شروع با نام آنها آموزش دهید.  مهمترین حروفی که کودک پیش دبستانی شما یاد می گیرد، حروف نام خودش است.  آنها ساده ترین حروف برای یادگیری و مهم ترین آنها هستند که از همان روزهای اول پیش دبستانی قابل تشخیص هستند.  بچه ها بیشترین علاقه را به یادگیری این حروف دارند، زیرا همه چیز در مورد آنها بود.  همچنین می توانید از این فرصت برای گسترش و آموزش حروف نام، مادر و بابا یا حتی نام خواهر و برادر خود استفاده کنید.

 

 2. سطل های حسی الفبا برای آموزش حروف الفبا و از جمله نشانه "ش"

 

 آموزش الفبا با استفاده از بازی حسی.  یکی از راه های فوق العاده برای یادگیری الفبا از طریق بازی حسی است.  بازی حسی یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری هر چیزی در این سن است.  اگر بتوانید آن را با بازی حسی ترکیب کنید، اتصالات ایجاد شده در مغز بسیار محکم تر خواهد بود. 


 3. برای آموزش الفبا و از جمله نشانه "ش"

 

 احتمالاً در حال حاضر این فعالیت را انجام می دهید که شگفت انگیز است و این کاری است که باید آن را ادامه دهید تا زمانی که حروف خود را سرد یاد نگیرند!!  خواندن هر کتابی برای یادگیری حروف عالی است.

 

 
 4. از اسباب بازی ها و پازل ها برای آموزش الفبا و نشانه "ش" استفاده کنید

 

 آموزش الفبا با استفاده از اسباب بازی.  با استفاده از اسباب‌بازی‌ها و پازل‌ها در بازی به کودکتان کمک کنید حروفش را یاد بگیرد.  


  
 5. آموزش حروف الفبا از جمله نشانه "ش" با استفاده از فعالیت های عملی

 

  ما نمی‌توانیم فهرستی از راه‌های آموزش الفبای بدون گنجاندن برخی فعالیت‌های تشخیص حروف را داشته باشم.  این ایده‌ها شبیه فعالیت‌های تشخیص نام هستند، با این تفاوت که همه حروف الفبا را در خود جای می‌دهند.    همچنین از وسایل اطراف خانه برای ایجاد فعالیت ها و همچنین برخی اسباب بازی ها می توانیمن استفاده می کنم.

 


 6.  آموزش حروف الفبا با استفاده از هنر.  

 

ما نمی توانیم این لیست را بدون استفاده از کمی هنر ترک کنیم.    افزودن کمی هنر به یادگیری حروف شما واقعاً می تواند راه طولانی را به مخلوط کردن همه چیز کمک کند.  یکی از راه های عالی برای ساخت حروف استفاده از دیوارهای چسبناک است!  اگر کاغذ چسبناک (کاغذ تماس) ندارید، نگران نباشید، می توانید به راحتی این کاردستی ها را با کاغذ و چسب معمولی ساختمانی بسازید.


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود