برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
کاربرگ-پیداکردن-اختلاف-تصاویر.jpg

50 کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر برای کودکان

کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر ، یکی از کاربرگ هایی است که به افزایش هوش و دقت کودکان کمک زیادی مکیند. شما میتوانید این کاربرگ ها را به راحتی دانلود کنید و در اختیار کودکتان بگذارید.

 کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر برای کودکان : 

►چجوری کاربرگ اختلاف تصاویر رو حل کنیم ؟ 

 

برای اینکه بتونین کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر رو به کودکان آموزش بدین بهترین حالت اینه که قبل از اون معنی و مفهوم شباهت  وتفاوت رو به فرزندتون بیاموزین، حالا چجوری ؟ من الان چندتا پست براتون این پایین میذارم که هم مقاله ی آموزش مفهوم تفاوت و تشابه رو داره و هم کلی کاربرگ متنوع و جورواجور : 

 

►10 روش آموزش شباهت و تفاوت و مقایسه به کودکان

►60 کاربرگ تفاوت و شباهت پیش دبستانی و بررسی فواید کاربرگ ها برای کودکان

 

 

خب بعد از اینکه فرزند شما بتونه این کاربرگ مفهوم شباهت و تفاوت رو حل کنه پس قطعا میتونه از پس کاربرگ پیدا کردن اختلاف تصاویر هم بربیاد ، برای اینکه اون رو در مراحل اول راهنمایی کنین میتونین چندتا کاربرگ اول رو با هم دیگه حل کنین تا کامل موضوع رو درک کنه. 

روش حل به این صورت هست که شما دوتا تصویر بظاهر مشابه دارین امااا تو یک سری موارد ریز و جزئی با هم تفاوت دارن ، مثلا یچیزی بالا هست پایین نیست یا چیزی بالا به شکل دایرس پایین به شکل مربع و.... کلا هر جور تفاوت و تغییری ممکنه رخ بده شما و کوچولوتون برای حل کردن کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر باید بتونین این تفاوت ها رو پیدا کنین و دورشون دایره بکشین .

 

 

دانلود کاربرگ پیدا کردن اختلاف تصاویر رو چجوری انجام بدم ؟ 

enlightened خب خب بیاین با هم این مسیر رو انجام بدیم تا بتونین به راحتی دانلود کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر رو انجام بدین و تو خونه حسابی با فرزند عزیزتون تمرین کنین. 

 

روش اول : دانلود کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر با گوشی شخصی : 

 

خب خب یه خوش خبری بدم اونم اینکه دانلود کاربرگ با گوشی خیلی سریعتر و راحت تر از رایانس به این صورت که دستتون رو چند ثانیه روی عکس مورد نظر نگه دارید ، یک پنجره برای شما باز میشه در پنجره ی باز شده گزینه ی download image  رو انتخاب کنید . تصویر کاربرگ مورد نظرتون به راحتی در گالری گوشی ذخیره میشه .

 

روش دوم دانلود کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر  با رایانه ی شخصی : 

 

مرحله ی 1 :

 

ابتدا روی تصویر کاربرگ  مورد نظر کلیک راست کنید تا  مانند تصویر گزینه های زیر برای شما باز شوند ، 

روی گزینه ی save image as کلیک کنید تا پنجره ی بعدی برای شما باز شود 

 

 

 

مرحله ی 2 :  انتخاب پوشه بمنظوره ذخیره کردن تصویر برای دانلود کاربرگ پیداکردن اختلاف تصاویر  

 

در پنجره ی باز شده پوشه ای که قصد دارید کاربرگ ها را  آنجا ذخیره کنید مشخص کنید ، سپس میتوانید در قسمت آبی رنگ برای فایل خود نام دیگری انتخاب کنید یا اینکه با همان نام آن را ذخیره کنید . با کلیک روی کلمه ی save  تصویر کاربرگ مورد نظر شما به راحتی در رایانه ی شما ذخیره میشود .

 

 

 

 

مرحله ی سوم : کاربرگ ذخیره شده کجاست ؟ 

 

از روی رایانه ی خود پوشه ای که برای ذخیره سازی انتخاب کرده بودید را باز کنید و خب میبینیم که دانلود کاربرگ شما  با موفقیت به پایان رسیده است . wink

 

 

استفاده از کاربرگ برای کودکان فایده داره ؟

 

زمانی که شما یک کاربرگ برای فرزندان خود تهیه می کنید می توانید بسیاری از موضوعات مرتبط را به طور همزمان پوشش دهید. برای کودکان به نظر نمی رسد که کار زیاد و سختی انجام شده باشد زیرا کاربرگ ها به درگیر کردن ذهن جوان آنها کمک می کند و در قالب بازی بخوبی آنها را درگیر فعالیت یادگیری و آموزش کرده است. در مورد  مفاهیم ریاضیات ،جهت ها ،میوه ها، حیوانات، فروشگاه ها و... می توانید تعداد زیادی کاربرگ را تهیه کنید . بهترین بخش این است که بچه ها احساس نمی کنند که زیاد مطالعه کرده اند و خسته شدند .

 

برخی از این کاربرگ‌های علمی و طرح‌های درسی که در زیر عنوان شده را امتحان کنید و ببینید که مهارت‌های منطقی فرزندتان هر روز به طور قابل توجهی رشد می‌کند.

 

 کاربرگ  آموزش تفاوت و شباهت پیش دبستانی

تقابل یک به یک و 17 روش اموزش شمارش به کودکان

کاربرگ ماز 

13 راه ساده برای آموزش الگوها و الگویابی به کودکان 

قرینه یابی و اکمال بینایی و 10 کاربرگ تقارن

تشخیص شکل از زمینه پیش نیاز مهدکودک و 10 کاربرگ آموزشی

 

امیدوارم همه جور حال دلتون خوش باشه به بقیه ی پست های مام پلاسیمونم سر بزنین  ما منتظر نظرات سازندتون هستیم.wink

 

 

 


برچسب ها

فریده امیر احمدی

فریده امیر احمدی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود