برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

علوم چهارم دبستان درس ٩بدن ما (1) سلول

تدریس درس نهم علوم پایه چهارم دبستان .ما مبحث بدن ما 1 را داریم.دانش آموزان در این درس با ساختار بدن انسان و موجودات زنده آشنا می شوند.و همچنین نقاط مشترک بین موجودات زنده را که مثل نفس کشیدن , حرکات , رشد کردن و.....را یاد می گیرند.و همچنین دانش آموزان پایه چهارم علوم کار با میکروسکوپ را یاد می گیرند.و هنگامی که کار با میکروسکوپ را یاد گرفتند می توانند ساختار سلول را با میکروسکوپ مشاهده کنند.

بنام خداوند بخشنده ی مهربان

 

درس 9 علوم چهارم دبستان فصل بدن ما ( 1 ) :

ما در این تدریس قصد داریم دانش آموزان با حیات موجودات زنده آشنا شوند.در این آموزش از سایت مام پلاس آنها سلول و بخش های مختلفآن را می شناسند و تفاوت ها و شباهت های سلول را یاد میگیرند.

و همچنین با تفاوت موجودات زنده و غیر زنده و رشد و تقسیم سلول ها آشنا می شوند.

امیدواریم که دانش آموز بتواند به یادگیری ساختمان بدن ما علاقه نشان دهد تا بهتر یاد بگیرد.درباره ی موجودات زنده و غیر زنده اطلاعات جمع آوری کند. تفاوت ها و شباهت های سلول ها را بتواند تشخیص دهد.و بتواند با میکروسکوپ کار کند.امیدواریم در این قسمت از آموزش درس نهم علوم چهارم دانش آموز بتواند شباهت ها و تفاوتهای سلول را تشخیص دهد و ساختار بدن را بشناسد و چگونگی رشد و تقسیم سلول ها را بلد باشد و بتواند به سوالات زیر پاسخ دهد .

  • سلول چیست ؟

  • سلول ها چند بخش دارند ؟

  • تفاوت ها و شباهت های سلول ها در چیست ؟

  • توضیح رشد و تقسیم سلول ؟

 


برچسب ها

خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود