برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

آموزش نقاشی حیوانات با اشکال هندسی

آموزش نقاشی حیوانات با مربع برای کودکان بااستعداد وهمچنین برای والدینی که با بازی و نقاشی، اشکال هندسی را به فرزندان خود یاد میدهند تا برای همیشه در ذهنشان ماندگار شود.

چرا آموزش اشکال هندسی برای کودکان مهم است؟

 

کودکان به فرصت های زیادی برای یادگیری در مورد اشکال نیاز دارند. یادگیری شناسایی و درک اشکال مختلف و همچنین اجزای آنها مفاهیم مهمی هستند. کودکان هر روز در معرض اشکال هندسی در محیط خود قرار می گیرند. آنها هر روز همه جا آنها را می بینند و با آنها ارتباط برقرار می کنند. کودکان باید بتوانند اشکال را تشخیص دهند، آنچه را که می بینند به زبان بیان کنند و دلیل وجود آنها را درک کنند.

 

ما می خواهیم بچه ها وقتی یک شکل را می بینند با آن ارتباط برقرار کنند. وقتی آنها به چرخ ماشین نگاه می کنند، می خواهیم آن تصویر را به صورت دایره پردازش کنند، شکلی که یاد گرفته اند برچسب گذاری کنند. در نهایت، ما می خواهیم کودکان بین اشکال رمزگشایی کنند و تعاریف رسمی اشکال هندسی را درک کنند. وقتی آنها به یک شکل با ساختار مربع نگاه می کنند، ما می خواهیم آن تصویر را به عنوان یک مربع پردازش کنند، زیرا چهار ضلع مساوی دارد.

 

همانطور که کودکان هر مفهوم هندسی را یاد می گیرند، به مرحله بعدی درک درباره ی اشکال هندسی خواهند رفت. دانش قوی از اشکال هندسی برای یادگیری مفاهیم پیچیده تر هندسه در آینده حیاتی است.

 

جوجه های کوچولو  و والدین عزیز بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

مجموعه ویدئوها و مقالات آموزش اشکال هندسی

آموزش اشکال هندسی به کودک 

ویدئوهای خلاقانه اشکال هندسی پیش و اول ابتدایی

داستان اشکال هندسی خانم روحی

آموزش اشکال هندسی به کودک با 7 روش خلاقانه و 4 بازی جذاب


فائزه جرفی

فائزه جرفی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود