برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

تخلیه کردن انرژی کودک

اگر فرزندی دارید که انرژی زیادی دارد و نمیدانید چگونه انرژی بیش از حد اورا تخلیه کنید، بهتر است به جای عصبانیت و تنبیه کودک به راه های دیگری متوسل شوید تااورا ارام کنید. در این ویدیو به عوارض جلوگیری از جنب و جوش کودک و همچنین در ادامه مطالب به ارائه سه راه حل برای تخلیه کودک اشاره کردیم. با وب سایت مام پلاس همراه باشید.

اگر شماهم کودکی دارید که از دیوار راست بالا میرود و چیزی را سالم نمیگذارد وبخاطر انرژی بیش از حدش کلافه تان کرده است  ما در این مقاله ،سه  ایده فعال برای هدایت ایمن انرژی آنها  آوردیم.

  به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، به کودکان پیش دبستانی اجازه دهید در طول روز  بازی های فعال انجام دهند و مدام آن هارا منع نکنید. همچنین  کودکان 6 تا 17 ساله باید روزانه حداقل 60 دقیقه فعالیت داشته باشند.

🕊در وب سایت مام پلاس ببینید.... 

اختلال بیش فعالی از زبان کودکان

۳ راه حل برای کمک به تخلیه انرژی کودک 

 

۱)برای کودک زمان تعیین کنید. 

سوزاندن انرژی پنج دقیقه ای یا 10 دقیقه ای در بالای هر ساعت ممکن است به حفظ آرامش کمک کند. از بچه ها بخواهید تایمر تنظیم کنند و تمرینات آسان را انتخاب کنند: دویدن در محل، ، طناب زدن، تمرین دراز و نشست و.... بچه ها می توانند با یکدیگر یا با دوستان خود رقابت کنند - آیا از یک هفته به هفته دیگر انجام برخی تمرینات آسان تر می شود؟ آیا می توانید بیش از آنچه قبلاً می توانستید انجام دهید؟

۲)• بازی هایی را پیدا کنید که انرژی را متمرکز می کنند

. برخی از بازی ها، مانند بازی با عروسک  یا لباس پوشیدن، توجه و انرژی را روی یکدیگر متمرکز می کنند. دیگران انرژی را در جای دیگری متمرکز می کنند. وقتی فرزندان خردسالی دارید که  انرژی زیادی دارند  بازی هایی انجام دهید که توجه او را به یک شی معطوف می کند. بیرون بودن ممکن است فضای مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال انرژی او را به جای دیگری هدایت کنید.

۳)درکلاس فرزندپروری شرکت کنید

. مقابله با کودکان خردسال که انرژی شمارا تخلیه می کنند مستلزم تنظیم دقیق مهارت های فرزندپروری شما است. اکثر کلاس‌های والدین راهنمایی‌ها و حمایت‌های عالی را برای والدین ارائه می‌دهند . امتیاز شرکت در کلاس فرزندپروری این است که با والدینی روبرو می شوید که با چالش های مشابهی روبرو هستند!


برچسب ها

مجیدظفری

مجیدظفری

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود