برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
مردان عاشق -min.jpg

27نشانه عاشق شدن مردها

ما نمی توانیم توضیح دهیم مغز انسان چگونه کار می کند و عشق واقعا چیست. بنابراین سعی می کنیم مثال بزنیم، مطالب را تحلیل کنیم و برخی از آنها را توضیح دهیم. با ماهمراه باشید تا 27نشانه از عاشق شدن مردها را یاد بگیریم.

آیا به تازگی با کسی آشنا شده اید و نمی دانید که او چه احساسی نسبت به شما دارد؟ شاید مدت زیادی است که متاهل هستید.،

اما ابراز عشق همسرتان سوال های زیادی را به ذهن شما سرازیر می کند؟

سپس این سوال به سرعت پیش می آیند: چگونه بفهمم او مرا دوست دارد یا خیر؟

ما 27 نشانه از عشق او به شما را معرفی میکنیم

البته که عشق  فقط با کلمات قابل بیان نیست.

27 نشانه که مردها عاشق هستند

دو صد گفته چون نیم کردار نسیت

با چیزهای مختلف می توانید بفهمید که یک پسر یا یک مرد عاشق شما شده است. کلمات "دوستت دارم" احتمالا واضح ترین نشانه هستند، اما برای برخی افراد راحت تر از دیگران گفته می شود. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها به شما عشق زیادی ندارند. همه به طور مستقیم احساسات خود را در بوق و کرنا نمی کنند.

گاهی اوقات اعمال و حرکات بسیار بلندتر از کلمات صحبت می کنند.

مردان اغلب احساسات خود را بسیار متفاوت از زنان نشان می دهند، و شریک زندگی شما ممکن است بیشتر از نوع خجالتی و کم حرف باشد یا مشکلی برای باز کردن صحبت ها داشته باشد. این می تواند به سرعت منجر به سوء تفاهم شود. بنابراین، تفسیر رفتار و زبان بدن مرد بسیار مهم است .بفهمم که او مرا دوست دارد؟

اعمال و سیگنال های دیگر می توانند به معنای "دوستت دارم" باشند.


شماره 1اینجوری میفهمی دوستت داره

برای تعیین اینکه آیا کسی شما را دوست دارد، نه فقط چند مورد، بلکه چندین مورد از نکات زیر باید اعمال شود. همچنین باید توجه داشته باشید که آیا نشانه های مناسب برای مدت طولانی تری دوام می آورند - زیرا عشق چیزی است که ماندگار است و چیزی متفاوت از فقط عاشق بودن است. در آغاز یک رابطه، شما معمولاً بسیار سرزنده‌تر هستید و تلاش بیشتری می‌کنید، اما این نیز می‌تواند به سرعت از بین برود


اغلب در چیزهای کوچک است که مردان عشق خود را بدون کلام نشان می دهند . بسیاری ازابراز علاقه را برای مناسبت های بسیار خاص مانند سالگرد یا پیشنهاد ازدواج ذخیره می کنند. فقط به همه چیزهای پیش پا افتاده ای که ممکن است برای شریک زندگی تان مهم نباشد توجه کنید:

1/اوهمیشه برای شما وقت می گذارد حتی اگرواقعا کاری برای انجام دادن داشته باشد.
2/او شما را با چیزهای کوچک شگفت زده می کند. او غذای مورد علاقه شما را برای شما می پزد یا به طور غیر منتظره برای شما گل می آورد.
3/او بدون بهانه خاصی گزارش می دهد. فقط برای اینکه بشنوم که چطور کار می کنی و چه می کنی.
4/او به نیازهای شما توجه می کند. اگر احساس سرما کردی، کتش را می گیری یا برایت پتو می آورد.
5/او در زندگی روزمره از شما حمایت می کند. مثلاً کارهای خانه را برای شما انجام می دهد یا ماشین شما را به کارگاه می برد.
6/او همیشه به شما گوش می دهد. حتی در مورد موضوعات خسته کننده مانند کار.
7/او سازش می کند. او کارهایی را انجام می دهد که در غیر این صورت انجام نمی داد یا از انجام آنها لذت نمی برد - به خاطر شما.
8/او شما را ادغام می کند. شما نزدیک ترین دوستان او را می شناسید و حتی ممکن است به والدینش معرفی شده باشید.
9/ او سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای او مهم است که در مورد برخی از نقاط زندگی او چه فکر می کنید و آنها را دوست دارید.
10/او در کنار شماست وقتی احساس ناراحتی می کنید. و غریزه محافظ او می خواهد شما را از چیزهای منفی محافظت کند.
11/او به شما آزادی عمل را می دهد. او دوست دارد در کنار شما باشد، اما همچنین می‌پذیرد که شما به زمان تنهایی نیاز دارید یا فقط می‌خواهید با دفرزندتان معاشرت کن

رفتار او بیش از هزار کلمه می گوید.

شماره 2کلمه غیر از "دوستت دارم"

فقط به این دلیل که او همیشه نمی گوید "دوستت دارم" (یا هرگز نمی گوید) به این معنی نیست که شما نمی خواهد . در گفتگو با شریک زندگی خود، می توانید به طور ناخودآگاه بفهمید که آیا او هنوز به شما عشق می ورزد یا خیر. زیرا برخی کلمات  یا جملات به اندازه سه کلمه جادویی ارزشمند هستند.

جملاتی که در فرهنگ لغت مردان دوستت دارم ترجمه می شود

12/ "من می توانم در مورد هر چیزی با شما صحبت کنم . " او چیزهای شخصی و همچنین ترس را به شما می سپارد.
13/"هیچکس مثل تو مرا درک نمی کند . " او از درک و حمایت شما قدردانی می کند.
14/"من با تو خیلی احساس خوبی دارم " او دوست دارد در کنار شما باشد و وقتی با هم هستید از آن لذت می برد.
15/ "وقتی تو را می بینم احساس بهتری دارم . " وقتی روز بدی را سپری می کند، می داند که شما در کنارش هستید و او را بالا می برید.
16/او آینده خود را با شما برنامه ریزی می کند. شما نه تنها در مورد چند هفته آینده با هم صحبت می‌کنید، بلکه برنامه‌های بلندمدتی نیز می‌سازید و شاید حتی تصور کنید که با هم زندگی کنید، ازدواج کنید، تشکیل خانواده دهید.
17/نظر شما را می پرسد . قبل از اینکه تصمیمات مهمی در زندگیش بگیرد، درباره آنها با شما صحبت می کند.
18/او از شما تعریف می کند. و نه فقط زمانی که لباس پوشیده اید یا لباس زیر داغ جدید خود را پوشیده اید. اما او همچنین به شما می گوید که چقدر زیبا هستید، حتی اگر مریض هستید و با لباس های ژنده در رختخواب دراز کشیده اید.
19/ برایت پیام های شیرین می نویسد . چه قبل از رفتن به رختخواب یا فقط در بین آن. او به تو فکر می کند
20/او برای شما یادداشت های کوچکی می گذارد . او باید زودتر از شما بیدار شود، اما یک تبریک صبح بخیر را روی یک یادداشت کوچک کنار تخت برای شما می گذارد.

عبارات و نگاه های خاص می تواند عشق او را به شکلی ظریف بیان کند.

شماره 3 اینگونه است که زبان بدن او می گوید که او شما را دوست دارد


چگونه بفهمم که او مرا دوست دارد؟ فقط زبان بدن و رفتارهای او را بخوانید! به حرکات و حالات صورت شریکتان زمانی که در نزدیکی شما هستند دقت کنید. مسلماً، برخی از ارتباطات غیرکلامی نیز می تواند به سادگی به عنوان یک سیگنال معاشقه ساده از سوی مرد تعبیر شود .

با این حال، اگر آنها با نکات بالا تعامل داشته باشند، مطمئن باشید: مرد عاشق شما است!

21/او به عمق چشمان شما نگاه می کند. وقتی با او صحبت می کنید، مستقیم به شما نگاه می کند و به راحتی حواسش پرت نمی شود. اگر مردمک چشم او نیز به طور قابل توجهی بزرگتر می شود : یکنوع بازی شبیه لوتو!
22/لبخند محبت آمیزی می زند . لبخند او مصنوعی به نظر نمی رسد و فقط می تواند بسیار ظریف باشد. در هر صورت از چهره او چیزی مثبت می تابید.
23/او مدام شما را لمس می کند. چه روی دست بسیار لطیف و محجوب باشد، به وضوح با نوازش روی گونه یا بازی با موهایتان.
24/او دست شما را گرفته است. نه تنها وقتی با هم راه می‌روید، بلکه وقتی کنار هم می‌نشینید، گاهی او را می‌گیرد. یا بیشتر اوقات بازویش را دور شما می گیرد.
25/اون داره دنبالت میگرده حتی زمانی که در میان افراد دیگر هستید، او اغلب به شما نزدیک است.
26/او مدام شما را می بوسد . نه تنها به عنوان یک سلام یا زمانی که به آرامی وارد کار می شوید، بلکه هر از گاهی شما را می بوسد. به هر حال، بوسه بر پیشانی در اینجا بسیار خاص است !
27/ او شما را تماشا می کند . حالت استاکر خاموش: این بدان معنا نیست که او تمام مراحل شما را دنبال می کند، بلکه نمی تواند چشمانش را از شما بردارد، حتی زمانی که شما با او در ارتباط نیستید.


مریم‌ طهماسبی

مریم‌ طهماسبی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود