برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

ویدیو بازی جذاب با لیوان یک بار مصرف جهت افزایش دقت،تمرکز و توجه کودک به همراه معرفی چند بازی دیگر

این بازی برای کودک پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده که در جهت افزایش دقت ،تمرکز و توجه کودک عمل می کند. شاید متوجه نباشید اما تمرکز کردن سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد! در اینجا چند بازی فکری برای بچه ها وجود دارد که به بهبود تمرکز و یادآوری کمک می کند.

در دنیای امروز، حواس‌پرتی‌های زیادی وجود دارد که تقریباً غیرممکن است که کسی بتواند برای مدت طولانی روی یک چیز تمرکز کنید..

بنابراین، برای بهبود تمرکز خود  و کودکتان چه کاری می توانید انجام دهید، یکی تاثیر گذارترین انها بازی است. 

چندبازی فکری برای افزایش دقت وتمرکز.

پازل

پازل برای اینکه به شما کمک میکند حافظه کوتاه مدت خود را درگیر کنید بسیار عالیست. ذهن شما باید برای مرتب کردن قطعه  های مختلف که یک تصویر را تشکیل می دهند متمرکز شود. هرچه قطعات بیشتر باشد، مغز شما باید بیشتر کار کند. از این رو ذهنتان راذ مجبور می‌کند تا سخت‌تر از حد معمول فکر کنید.

3. شطرنج

بازی شطرنج شما را مجبور می کند که به استفاده از کل مغز خود  فکر کنید. شطرنج  می تواند به طور قابل توجهی به شما در افزایش تمرکز کمک کند. این بازی شما را به خلاقیت برای حل مشکلات به چالش می کشد. بنابراین، باید تمرکز زیادی داشته باشید تا برنده شوید. 

دست ورزی جهت تقویت عضلات دست و افزایش توجه و تمرکز کودک را در وب سایت مام پلاس ببینید. 

4. بازی های خرید

یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود سطح تمرکز، تلاش برای به خاطر سپردن لیست خرید است. شما باید از رمز  استفاده کنید تا به شما کمک کند تا از آنچه در لیست خرید شما وجود دارد با بخاطر سپردن و یایاد اوری رمز توسط والدینتان فوری چیزی که میخواهید را به یاد آورید. 

به عنوان مثال، شما در لیست خرید خود نان، کره و شکلات دارید. شما می توانید نان را به عنوان ماشین، کره را به عنوان کلید و شکلات را به عنوان سوخت تصور کنید. برای اینکه یک ماشین به طور کامل کار کند، باید هر سه مورد را داشته باشید درست است؟

بنابراین، وقتی از آنها برای نمادسازی دقیق چیزهای فهرست خود استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون فراموش کردن چیزی، چیزهایی را که باید بخرید با ترتیب درست به خاطر بسپارید. استفاده از چیزهای دیگر برای نمادسازی چیزهای موجود در لیست خرید شما را مجبور می کند تمرکز کنید، بنابراین چیزهای واقعی را که در لیست خود دارید فراموش نکنید.

5. درخشندگی

یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید تا به شما در تقویت مهارت های ذهنی کمک کند. این بازی است 

دانشمندان علوم اعصاب این برنامه را برای کمک به افراد برای افزایش موثر سطح تمرکز و فکر کردن سریعتر ارائه کردند. استفاده از این بازی  فقط حتی یکباردر روز می تواند به شما کمک کند سطح تمرکز خود را بسیار افزایش دهید.

برای انجام این بازی، چند وسیله تصادفی را در یک سینی قرار دهید سپس از کسی بخواهید که آن را برای شما نگه دارد. نگاهی سریع به سینی بیندازید سپس به دوستتان بگویید آن را بپوشاند. بعد از اینکه او این کار را انجام داد، سعی کنید همه چیز روی سینی را بدون نگاه کردن به خاطر بسپارید. وقتی همه چیزهایی را که به خاطر می آورید فهرست می کنید، سینی را باز کنید و ببینید آیا چیزی وجود دارد که از قلم انداخته اید.

بازی های فکری زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت تمرکز خود انجام دهید. با این حال، برخی از این بازی‌ها می‌توانند تکراری شوند و پس از مدتی بازی به راحتی حل شوند. وقتی این اتفاق می‌افتد، مطمئن شوید که بازی دیگری دریافت می‌کنید، بنابراین ذهن خود را با چیزهای مختلف به چالش می‌کشید.

 


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود