برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

واحد کار پوشاک،آشنایی با لباس های فصل

با ما باشید با مشاهده ویدئو واحد کار پوشاک،لباس های مخصوص هر فصل ، مهمو همچنین مراقبت از لباس ها و چند پیشنهاد جالب برای ارائه بهتر واحد کار پوشاک برای مربی های عزیز پیش دبستانی با ما همراه باشید در مام پلاس

یادگیری در مورد لباس می تواند با تقویت استقلال شخصی، آموزش لباس پوشیدن مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و ارتقاء آگاهی فرهنگی به بچه ها کمک کند. درگیر شدن در فعالیت‌های مرتبط با لباس، مهارت‌های حرکتی ظریف و هماهنگی دست و چشم را افزایش می‌دهد، در حالی که از طریق انتخاب سبک شخصی، خلاقیت و ابراز وجود را تشویق می‌کند.

این ۷ایده آموزشی جذاب با ترکیب بازی. ارائه یک تجربه سرگرم کننده و تعاملی در حالی که ذهن کودکان را سرگرم و درگیر نگه می دارد

7 ایده برای واحد کار پوشاک

1. فعالیت /نوع لباسی که دوست دارم بپوشم 
 
در این فعالیت کاردستی عملی، بچه‌ها یک الگوی کاغذی راطراحی می کنند تا شبیه خودشان باشد و سبک لباس‌های مورد علاقه‌شان را به نمایش بگذارند.کودکان می توانند یکی از چهار برش موجود را با لباس های مورد علاقه خود تزئین کنند، به بیان سبک شخصی خود کمک کنند، خلاقیت را تشویق کنید و به فرزندان اجازه دهید بانظرت یکدیگر آشنا شوند.

2. فعالیت /آشنایی با پوشاک فصلی

در این فعالیت مرتب‌سازی، بچه‌ها تصاویر لباس‌ها را برش می‌دهند و روی صفحاتی با برچسب «تابستان» یا «زمستان» می‌چسبانند. این یک راه فوق‌العاده برای کمک به بچه‌ها در درک لباس فصلی مناسب است و در عین حال مهارت‌های حرکتی و برش دادن با قیچی شان را بهبود می‌بخشد.


3.فعالیت /پاورپوینت واحد پوشاک 

نوآموزان را با ارائه نمایش اسلاید کنجکاو کنید، جایی که کودکان لباس های مناسب را بر اساس آب و هوا یا موقعیت های خاص انتخاب می کنند. این تمرین سرگرم کننده درک لباس مناسب را ارتقا می دهد .

4.فعالیت /طراحی برگه های لباس

از بچه ها بخواید تا نقش خیاط را بازی کنند و در تزئین کل کمد لباس خلاقیت به خرج دهند! نقش خیاط یک راه فوق العاده برای کودکان هستند تا در مورد رنگ ها، الگوها و بافت ها بیاموزند و همچنین حس سبک شخصی و آگاهی فرهنگی را پرورش دهند.

5. فعالیت /ریاضی

از بچه ها بخواهید لباس های موجود در هر جعبه را بشمارند و سپس اقلام تیره تر را کم کنند. این کاربرگ جذاب به یادگیرندگان نوآموزکمک می کند تا مفهوم تفریق را درک کنند، بخواهید مهارت شناخت اعداد خود را بهبود بخشند و شمارش را در محدوده 0-10 تمرین کنند

6.فعالیت/ یک فروشگاه پوشاک  ایجاد کنید

در این فعالیت واحد لباس، کودکان یک فروشگاه لباس راه اندازی می کنند. بچه ها لباس‌های اهدایی را تا می‌زنند، آویزان می‌کنند و برچسب می‌زنند، و به نقش‌آفرینی می‌پردازند. این فعالیت عملی و به رهبری  یک نوآموز به بچه‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های سازمانی، تشخیص محیطی و همکاری را تمرین کنند. 
 

7. فعالیت/ تطبیق گیره لباس و آب و هوا

 
بچه ها را راهنمایی کنید تا از فلش کارت هایی با نمادهای آب و هوا و گیره لباس برای علامت گذاری آب و هوای مناسب برای هر لباس استفاده کنند. این فعالیت رنگارنگ به کودکان کمک می کند تا با یادگیری انتخاب لباس مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف، تخیل و تفکر منطقی را توسعه دهند. 
 


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود