برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

تدریس صدای نشانه ش با یک داستان زیبا،_ پیش دبستانی و اول ابتدایی، _خانم ظهیری

بچه های عزیزم اومدم با یه داستان زیبا برای آموزش صدای نشانه _ش_ داستان در مورد یه خواهر برادردوقولو هست که پیشنهاد میکنم با دقت داستان نشانه ش رو ببینید. من قسمتی از داستان رو براتون میگم و بقیه رو خودتون ببینید و بشنوید... 🔹️🔹️🔹️جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید .

سلااام سلااام بچه ها 

چطوره حال شماااا

من اومدم به اینجا 

با یه داستان زیباااا

بچه های عزیزم امروز اومدم تا یه داستان زیبارو براتون تعریف کنم.

یکی بود یکی نبود

غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود

یه روز خواهر برادرهای دوقولوی س تصمیم میگیرن که از خونه بزنن بیرون.خیلی شیطوون بودن و هوا ابری بود. مادرشون بهشون میگه که ممکن بارون بیاد. بیرون نرید...

خب بچه ها باید برید ویدئو رو ببینید و خودتون خوب ببینید که چه اتفاقاتی براشون میفته....

 

 

 

نحوه آموزش صداهای حروف الفبای فارسی مثل صدای نشانه "ش"

 

دانش الفبا یکی از اولین عناصر سازنده آموزش است، لحظه ای که کودکان شروع به یادگیری حروف الفبا می کنند.  به عنوان پله های زبان، یادگیری الفبا یکی از اولین راه هایی است که ما مهارت های لازم برای خواندن و نوشتن را توسعه می دهیم.  در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که توانایی نام‌گذاری حروف الفبا و نشانه ها در دوران پیش دبستانی و مهدکودک پیش‌بینی‌کننده خوبی برای مهارت‌های سوادآموزی کودکان در آینده است.  دانستن صحیح الفبا به این معنی است که کودک می تواند بین حرف الفبا تمایز قائل شود و همچنین می تواند آن حروف را به صورت شفاهی بیان کند.  روش‌های مختلفی برای آموزش الفبا وجود دارد، و از آنجایی که هر کودک متفاوت است، روش‌های آموزشی متعددی باید در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که همه دانش‌آموزان در مسیر یکسانی برای تسلط بر صداهای حروف هستند.

 

نکاتی برای آموزش صدای نشانه ها و از جمله نشانه "ش"

 

عوامل بسیاری در تلاش کودک برای یادگیری نشانه های فارسی نقش دارند.  هنگام آموزش صداهای حروف، مهم است که در نظر بگیرید که دانش آموزان سبک های یادگیری متنوعی دارند.  بهتر است از ترکیبی از راهبردهای دیداری، لامسه و شنیداری استفاده کنید تا به طور مؤثر به دانش آموزان دسترسی پیدا کنید.  استفاده از تمام رویکردهای ممکن و شروع با سرعت مناسب برای گروه سنی، کلیدی است برای اطمینان از اینکه کودک نشانه های فارسی و صداهایشان را یاد گرفته است.

 

آموزش صدای حروف به کودکان پیش دبستانی و مهدکودک

 

تعیین نقطه شروع کودک برای دانستن درست از کجا باید در رابطه با یادگیری صداهای حروف توسط کودک شروع کرد، بسیار مهم است. با تعیین خط پایه زبان آموز، می توانید به او کمک کنید تا در طول سال های پیش از تحصیل و مهد کودک به رشد بیشتری دست یابد و برای دوره ابتدایی آماده شود.

 

1. با نام آنها شروع کنید

2. از نشانه های بصری استفاده کنید

3. آموزش صداهارا سرگرم کننده کنید

4. تمرین مداوم و استفاده از ترکیب وسایل یادگیری

 

در مام پلاس ببینید بچه های قشنگم:

شعر نشانه ش


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود