برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

فیلم تمرین آموزش مداد گرفتن به کودکان با گیره و مهره

تمرین آموزش مداد گرفتن در کودکان برای خانواده ها همیشه چالش است ، در این ویدئو با استفاده از گیره و مهره به شما نشان داده میشه که چطور این مهارت را تقویت کنید.

تمرین  آموزش مداد گرفتن به کودکان یک چالش همیشگی !

 شاید براتون جالب باشه بدونید که برای مداد گرفتن کودکان در سنین بالاتر باید قبل از اون و در سنین پایین تر چندین مرحله ی حرکتی و رشدی به خوبی طی بشه تا کودک دلبند شما بتونه در سن 5 تا 6 سالگی بهترین نوع مداد گرفتن یعنی گرفتن 3 نقطه ای رو از خودش نشون بده . مثلا مشت گرفتن مداد در سنین پایین اصلا ایرادی نداره و یک مشکل به حساب نمیاد و نیازی نیست شما دائما کودکتون رو بابت اون بازخواست کنین یا تذکر بدین و استرس این رو داشته باشین که ممکنه در آینده هم همینطوری بمونه ، نه این جزئ روند عادی و طبیعی رشد حرکات دست محسوب میشه . 

خب الان 3 تا حالت داریم : 

1 .اگر این موضوع براتون جالبه که پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونین : 

حرکات ظریف در کاردرمانی کودکان 

2. اما اگر میخواین روش های مختلف مداد دست گرفتن رو ببینین این مقاله رو بخونین : 

آموزش انواع مداد گرفتن به کودکان 

3. و در آخر اگه قراره با فرزندتون تمرین این ویدئو رو انجام بدین این قسمت رو بخونین  : laugh

در این ویدئو به کودک گفته شده که باید با این گیره مهره ها رو برداره و در حقیقت گیره بصورت انبر عمل میکنه ، بعدش باید اون هارو روی خونه های مشخص شده بذاره . اصلا تمرین سختی نیست و خیلی راحت میتونین تو خونه این تمرین رو با کوچولوتون انجام بدین .

حالا ربط این تمرین گیره و مهره با تمرین  آموزش مداد گرفتن کودکان چیه ؟ 

 ربطش اینه که اگر دقت کنین متوجه میشین که نحوه ی قرار گرفتن انگشتان کودک روی گیره همون حالتی هست که قراره در آینده مداد رو دستش بگیره پس بهش کمک میکنه تا بصورت ناخوداگاه برای مداد گرفتن تمرین کنه ، نکته ی دوم اینکه  کودک شما قراره مدت زمان زیادی مداد دستش بگیره و خسته نشه پس تکرار این تمرین به بهبود قدرت عضلات دستش کمک میکنه و به مرور اون ها رو قوی میکنه

مرحله ی مهم : الگویابی 

در این تمرین همونطور که مشاهده میکنید نحوه ی قرار گیری مهره ها اهمیت زیادی دارد و باید طبق الگوی داده شده چیده شوند . الگویابی یکی از اساسی ترین موارد برای شروع ریاضیات است شما میتونین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الگویابی و نحوه ی آموزش اون به کودکان مقاله ی زیر رو مطالعه کنین. 

13 راه ساده برای آموزش الگوها به کودکان

خوشحال میشم این تمرین کاربردی رو تو خونه انجام بدین و ما رو در جریان تجربیاتتون بذارین.


برچسب ها

فریده امیر احمدی

فریده امیر احمدی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود