برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

انیمیشن اسکار

انیمیشن اسکار، انیمیشن محبوب کودکان و نوجوانان این داستان: فرار بزرگ داستانهای جذاب و ماجراجویانه ی اسکار برای کوچولوهای نازنین.

واحه اسکار یا ماجراهای اسکار

 

واحه اسکار (به انگلیسی: Oscar's Oasis) که در ایران با نام‌های ماجراهای اسکار یا اسکارنیز معروف است یک مجموعه تلویزیونی کمدی پویانمایی رایانه‌ای و بدون کلام است که از ۷۸ قسمت ۷ دقیقه‌ای تشکیل شده‌است. این مجموعه توسط کمپانیهای TeamTo و Tuba Entertainment ساخته شده است.

 

ابتدا این سریال Ooohhh Asis نام داشت و از ۷ قسمت یک دقیقه و نیم تشکیل شده بود که از ۲۶ مارس ۲۰۰۸ تا ۳۰ مه ۲۰۰۹ از شبکه تی‌اف۱ فرانسه پخش شد، سپس با نام جدید Oscar's Oasis در قالب ۷ دقیقه‌ای  در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.

 

درباره ی اسکار

 

 

اسکار مارمولکی است که در یک بیابان غیر اختصاصی زندگی می کند که دارای ویژگی هایی از چندین بیابان واقعی مختلف است، مانند صحرای صحرا ، صحرای کالاهاری و بیابان های آمریکای شمالی. یک بتن آسفالتبزرگراه از منطقه عبور می کند که هر از گاهی توسط کامیون های باری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اسکار به طور کلی در جستجوی غذا یا آب است. او گاهی مایعات را در بطری ها یا جاهای دیگر کشف می کند، اما معمولاً از بازیابی آن برای نوشیدن ناامید است. یک واحه تنها آب شیرین این منطقه را تامین می کند، اما جمعیت انبوه کروکودیل های خشمگین و گرسنه آن را غیرقابل دسترس می کند. اسکار در معرض خطر قابل توجه شخصی (مارمولک یک غذای لذیذ برای جوجه ها است)، گهگاه موفق می شود یک تخم مرغ را از مرغداری در آن نزدیکی بدزدد، و او گاهی یکی از انبوه زباله هایی را که منظره خشک شده را پر می کند، کاوش می کند. سه نفر، که شامل باک، یک کرکس است. هارچی، یک کفتار ؛ و پوپی، روباه فنک ، در یک اتوبوس مدرسه متروک زندگی می‌کننددر یک تپه همسایه واقع شده است، اما آنها بیشتر در یک انبار یا گاری خواربار فروشی که توسط هارچی و کارگردانی پوپی طراحی شده است، مسابقه می دهند. مثل اسکار، این سه نفر دائماً به دنبال غذا و آب می‌گردند - اغلب با او رقابت می‌کنند، گاهی از او به عنوان وسیله‌ای سوءاستفاده می‌کنند، اما گهگاه با او همکاری می‌کنند که هدفشان مناسب باشد. شخصیت‌های اصلی اغلب خود را در حال سقوط از صخره‌ها می‌بینند ویل ای. کایوت در حال تعقیب دونده جاده‌ای ، که در آن قانون گرانش برای مدت کوتاهی به حالت تعلیق در می‌آید در حالی که شخصیت به عذاب قریب‌الوقوع خود پی می‌برد.


فائزه جرفی

فائزه جرفی

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود