برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

بازی با رنگ جهت افزایش دقت دیداری،تشخیص رنگ ها،افزایش تمرکز

در این ویدیو خانم روحی یک بازی با رنگ جهت افزایش دقت دیداری،تشخیص رنگ ها،افزایش تمرکز به کودک شما اموزش داده که میتونید در منزل با فرزندتان انجام دهید، همچنین در ادامه ما چند بازی ساده جهت افزایش دقت دیداری،تشخیص رنگ ها،افزایش تمرکز به شما آموزش دادیم که میتونید انجام بدید.

بازی با رنگ جهت افزایش دقت دیداری، تشخیص رنگ ها و افزایش تمرکز می تواند به شکل گوناگونی طراحی شود.

بازی تقویت حافظه، توجه، و تمرکز

چندین مثال از این بازی ها را میتوانید با فرزندتان انجام دهید

1. بازی شمارش رنگ ها:

در این بازی، یک سری اشیا با رنگ های مختلف مانند توپ ، قلم  یا کارت ها، در مقابل شرکت کننده می گذاریم شما می توانید به شرکت کننده بگویید تا رنگ های مختلف را طبق ترتیب خاصی بشمارد و یا او را درخواست کنید تا تمام اشیا آبی، قرمز، زرد و غیره را از هم جدا کند. 

2. بازی پیدا کردن رنگ مشابه 

در این بازی، می توانید به شرکت کننده یک تصویر یا پازل با رنگ های متعدد نشان دهید. سپس بخواهید  تا رنگ هایی که شبیه هم هستند را به شما نشان دهند ـ

3. بازی میان رنگ ها، جهت 

در این بازی، شما می توانید چندین رنگ مختلف را به شرکت کننده نشان دهید و به او بگویید رنگی که می خواهید را تشخیص دهد مثلا از کودک میخواهید رنگ ابی را به شما نشان دهد در هر مرحله، می توانید تعداد رنگ های نشان داده شده را افزایش دهید تا تمرکز و دقت دیداری کودک افزتیش یاید. 

این بازی ها برای تمامی افراد، از جمله کودکان و بزرگسالان، مناسب هستند و می توانند در خانه، در مهدهای کودک یا در محیط های آموزشی بازی کنی. 


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود