برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

8 ایده برای آموزش کار با مداد همراه با شعر زیبا، خانم نگین حسینی ،پیش دبستانی و پایه ی اول ابتدایی

کوچولوهای دوست داشتنی مام پلاس خانم حسینی در این ویدئو کار با مداد رو به شما یاد خواهند داد . همچنین شمارو با انگشتان خودتون آشنا خواهند کرد ویه شعر خیلی زیبا هم به شما یاد میدن. پس ویدئو رو از دست ندین...

مداد در دست گرفتن

 

 

به محض اینکه کودک شما بتواند با استفاده از انگشت شست، اشاره و انگشت وسط علامت گذاری را در دست بگیرد، فقط باید سه پایه گرفتن را تقویت کند. کودکان به راحتی عادت های بد را در خود ایجاد می کنند و ترک این عادات پس از ایجاد بسیار سخت تر است. استفاده از چنگال سه پایه مهم است زیرا کارآمدترین روش است. همانطور که کودک شما بزرگتر می شود و حجم کار افزایش می یابد، اگر درست مداد نگیرد، ممکن است مستعد درد یا خستگی شود.

 

 

ایده های برای درست گرفتن مداد

 

 

1. از مدادهای کوتاه یا مداد رنگی استفاده کنید تا کودکتان را تشویق کنید که فقط از انگشت شست، اشاره و وسط خود استفاده کند.

 

2. یک نوار الاستیک (کش) در اطراف مداد قرار دهید (2 سانتی متر از نوک) و کودک خود را تشویق کنید همیشه انگشت شست و دو انگشت اول خود را روی نوار قرار دهد، یا به طور متناوب می توانید دستگیره های مدادی بخرید که کودک شما را تشویق می کند تا سه پایه خوبی داشته باشد.

 

3. از مداد/ مداد شمعی مثلثی درشت استفاده کنید که گرفتن صحیح مداد را تشویق می کند.

 

4. به فرزندتان فرصت های زیادی بدهید تا از مداد یا مداد رنگی استفاده کند.آنها را به انجام بازی های نقطه به نقطه و پیچ و خم تشویق کنید.

 

5. از انواع مختلف نشانگرها (مانند خودکارهای نمدی ضخیم، مداد رنگی درشت، گچ درشت و غیره) استفاده کنید و کودک خود را تشویق کنید تا تصاویر را رنگ آمیزی کند.

   

6. با کودک خود رنگ آمیزی کنید و او را تشویق کنید که برای هر انگشت از رنگ متفاوتی استفاده کند (فقط انگشت شست، اشاره و وسط).

 

7. تیله ها را فقط با انگشت شست، اشاره و وسط بردارد.

 

8.  فرزندتان را تشویق کنید که یک توپ پنبه‌ای کوچک (یا یک شی کوچک دیگر) را در کف دست خود با استفاده از حلقه یاقوتی (انگشت حلقه) و بچه کوچک (انگشت صورتی) در کف دست خود نگه دارد.

 

 

🔹️🔹️🔹️جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید.

جوجه های زرد طلایی اگر میخواین ویدئوهای بیشتری ببینین برین روی لینک زیر>>>

آموزش نحوه ی درست مداد گرفتن


برچسب ها

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود